Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 01:38

Wat lief nachtlampje!

Ik ben stiekem best wel jaloers op iedereen die bloemen oid heeft gekregen. Mijn vriend is echt a-romantisch -.-
En als klap op de vuurpijl was het restaurant vol dus zijn we sushi gaan eten. Ondanks dat we daar al een redelijk aantal keer geweest zijn waarschijnlijk toch iets gegeten wat niet helemaal goed was ofzo... Eindigden allebei misselijk in bed gisteravond :')

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 13:07

Heb weer even moeten bijlezen na mijn fijne vroege weekend met m'n lief :D

Toch een beetje romantisch, zo samen ziek zijn :') Eerlijk zullen we alles delen..

Nachtlampje, dat is echt lief zeg! Krijg je zo een heus liefdespakket :D

Anthea, wat een mooie ringen zeg! Ik zou later ook wel zo iets speciaals willen.

Dromenlies, dat is ook wel een leuk cadeau! Was het een beetje lekker weer dan? Hier regent en waait het alleen maar heel erg -O-

Vriendlief was hier woensdag aangekomen. Hij zei hier te zijn rond 5 uur. Dat werd natuurlijk pas 7 uur :+ Had er al rekening mee gehouden, haha.
Op Valentijnsdag zelf was hij 's ochtends vroeg naar de winkel gegaan (terwijl ik nog lag te slapen). Toen heeft hij een ontbijtje op bed gemaakt, met een hele lieve kaart erbij <3 Ik had zaterdag een tweede gesprek voor een baan, dus we zijn vrijdagavond in de auto gestapt naar zijn huisje. Ik had een spelletje gekocht (liefde is.. samen spelen :D ), dat hebben we gedaan in de auto. Zaterdag had hij weer een versgebakken ontbijtje gehaald in de winkel :D De arme schat heeft een verstoord slaapritme door nachtwerk, dus hij was om 6 uur 's ochtends alweer klaarwakker (en om 2 en 4 en 5).
Toen ik 's avonds weer naar huis moest, wilde hij per se dat ik nog een nachtje bleef. Dat ging helaas niet, omdat ik geen oppas had voor de katten |( Maar hopelijk kan ik met een maandje bij hem intrekken *duimt heel hard*
De afgelopen dagen waren gewoon perfect <3 We voelden ons beiden zo zwaar verliefd, helemaal gelukkig gewoon. Ben echt zo blij met hem!

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 14:45

Anthea, mooie ringen. kheb zoiets nog nooit eerder gezien.
rebel_jits, leuk weekens gehad zo te lezen.

Hier is het momenteel ruzie en hij heeft me overal geblokkeerd. Alst goed is zie ik hem ook pas over 2 weken :(

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 15:01

Sorry dat ik niet z zoveel reageer, ben nogal druk met school en werken.

Ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben.
Ik doe ook niet aan valentijn.. vind het een beetje te commercieel.

Ik ga zaterdag weer een weekje naar vriendlief toe, en dit keer zijn familie ontmoeten dus extra spannend! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 15:08

De ringen zijn van carbon fiber. :)

Wat is er gebeurd FNews?? Beetje kinderachtig, blokkeren. :=

Wanneer zijn jullie allemaal je vriend weer? Voor mij nog 78 dagen. :D

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 15:11

onenigheid over iets
Kmaak me nu vooral eerder zorgen. Ik kan hem nergens bereiken.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 15:11

FNews, dat is wel heel flauw zeg. Als wij eens ruzie hebben, gaan we enkel offline en nemen we tijd voor onszelf. Blokkeren is gewoon kinderachtig. Kan je hem niet bellen?

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 15:14

bellen kan ik niet want dat heeft hij ook geblokkeerd. alsk met de huistelefoon belt neemt hij niet op.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 15:21

Wat rot zeg Fnews hopelijk hoor je snel wat!

Wat een bijzondere ringen zeg anthea!

En weer Veel fijn met hun vriendjes geweest.

Ik moest vrijdag werken sta ik nog een 45min in de file gestaan. kwam ik eindelijk bij vriendlief had hij heerlijk luxe gekookt voor valentijn. En voor in de avond heerlijke toastjes gehaald. Dus erg lief!

Dit weekend Veel zonder elkaar gedaan maar toch een geweldig weekend gehad ben gisteren naar een concert van ellie goulding geweest was echt geweldig zeg

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 15:37

Aaah wat komen er een lieve dingen voorbij zeg.... Mijn vriend heeft ook iets naar mij verstuurd maar heeft het pas vrijdag verzonden dus ben benieuwd. Vrijdag vlieg ik weer zijn kant op, finally. Drie weken elkaar niet zien ervaar ik echt acht lIJden hoor.

FNews, wat vervelend dat je vriend het moeilijk maakt om contact op te nemen en de onenigheid recht te zetten zeg.... veel sterkte ermee

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 15:39

dankjewel allemaal. ik hoop ook dat het goed komt. Ik ben ook eerder een prater als er wat is, ik wil dat dan ook zo snel mogelijk vergeten en vergeven. Hij is een mindere prater zeg maar.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:29

Wat ontzettend vervelend FNews!
Ik hoop dat ie snel tot zinnen komt en jullie het uit kunnen praten! :)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:31

Nou ik word hier stilaan gek. Ik kan hem niet bellen, appen, email heb ik ook gestuurd, op Facebook kan ik hem ook niet bereiken. Stilaan word ik hopeloos.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:33

En evt zn ouders bellen ofzo? Zou dat een optie zijn?

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:42

Ik heb zn moeder een berichtje gestuurd, zij zou wat naar hem sturen. Ik heb daarnet gevraagd of ze wat van hem heeft gehoord, ze leest mn appje wel maar antwoord niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:54

Ik vind het echt ontzettend kinderachtig en zou er geen aandacht aan schenken. Maar ik zou het dan ook gewoon quits noemen denk ik dan, je bent volwassen, niet 12. :=

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 18:01

nou ik maak me gewoon eerder zorgen. van 24 op 24 uur contact is het opeens naar 0 gegaan.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 19:04

we zijn een stap verder, geen blokkering meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 19:13

:=

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 19:14

kheb net gevraagd of we kunnen praten. kijken wat daar uitkomst

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 19:17

Ik meld me ook weer even. Net een heerlijk weekendje met VL achter de rug. Zo fijn om hem weer even te zien! :j Heb wel de ogen uit mijn kop gejankt toen 'ie aankwam, en toen 'ie wegging nog veel meer. Nooit geweten dat ik zo'n huilebak was, haha. Het is hier heerlijk weer, dus we hebben eigenlijk alleen maar lekker gewandeld. Niet te veel met andere bezig, maar gewoon even echt samen. Heb er ontzettend van genoten!

Zag hier net een paar hele mooie trouwringen voorbij komen <3 ! Mag ik vragen wat voor materiaal het is?

En FNews, wat een vervelend nieuws zeg! Reageert hij altijd zo heftig? Kan me voorstellen dat je gek wordt van de onzekerheid!

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 19:31

xSwanHeart wat leuk. die tranen heb ik ook hoor ;)
Hij kan soms wel heftig reageren ja. 1 van de dingen waar ik niet tegen kan is onzekerheid dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:09

Ringen zijn carbon fiber. :)

Een lange afstandsrelatie is moeilijk genoeg, je hoeft het niet moeilijker te maken dan het is imo.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:13

Anthea, idd. Het blijft lastig dat je elkasr niet vaak kunt zien maar goed. Alleen het lastigste vind ik dat je bij problemen niet zo maar naar hem of haar heen kunt om bij elkaar te zijn.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:22

FNews schreef:
Anthea, idd. Het blijft lastig dat je elkasr niet vaak kunt zien maar goed. Alleen het lastigste vind ik dat je bij problemen niet zo maar naar hem of haar heen kunt om bij elkaar te zijn.

Sterkte meis, hoop dat jullie snel weer kunnen praten.

Nog ongeveer 20 uur en dan zie ik mijn vriend weer na ongeveer 7 weken. Ben heel nerveus, maar heb er heel veel zin in!