Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stunning schreef:Dan zit je daar mooi als je ouders al op het werk zijn en daar niet weg kunnen en zelf geen auto en/of rijbewijs hebt.. Niet heel doordacht van de scholen vind ik..
MargreetW schreef:Woont er iemand van jullie in de buurt van Camperduin? Weten jullie hoe daar de situatie nu is?
Sammylover schreef:stunning schreef:Dan zit je daar mooi als je ouders al op het werk zijn en daar niet weg kunnen en zelf geen auto en/of rijbewijs hebt.. Niet heel doordacht van de scholen vind ik..
Vind het ook echt niet doordacht, vooral niet omdat de NS zoveel treinen laat uitvallen en meer dan 90% van de studenten met het OV komt.
NoiRaM schreef:Gelukkig vanmorgen onderweg naar mn werk weinig last gehad van de storm , nu zit ik lekker op mijn werk tot 5 uur maar in hoogeveen lijkt het niet zo erg af en toe wel een ruk wind..
wel is het dak van het pand wat tegen over mijn werk zit stuk dat zagen we de hele tijd heen en weer wapperen .. oeps
__Lauraa schreef:Ik vind dat Windesheim de tentamens had moeten aflassen, ik vind dat ze een enorm risico nemen. Wat als er wel iemand gewond raakt of erger? Omdat ze per se naar school moesten voor het tentamen..
Naja ik zit hier iig muurvast, ik kan niet op de openbare weg komen. Ik heb Windesheim een mail gestuurd met de mededeling dat ik niet kan komen, foto's bijgevoegd, en dat ik hoop dat ik em kan inhalen.
stunning schreef:__Lauraa schreef:Ik vind dat Windesheim de tentamens had moeten aflassen, ik vind dat ze een enorm risico nemen. Wat als er wel iemand gewond raakt of erger? Omdat ze per se naar school moesten voor het tentamen..
Naja ik zit hier iig muurvast, ik kan niet op de openbare weg komen. Ik heb Windesheim een mail gestuurd met de mededeling dat ik niet kan komen, foto's bijgevoegd, en dat ik hoop dat ik em kan inhalen.
Ben benieuwd wat ze zeggen!
Kirsha schreef:Hier gaan ook alle tentamens gewoon door. Dan te bedenken dat 80% van mijn klas met de bus/trein komt
Ben ik even blij dat ik in de buurt van school woon.
Jans schreef:Sammylover schreef:Vind het ook echt niet doordacht, vooral niet omdat de NS zoveel treinen laat uitvallen en meer dan 90% van de studenten met het OV komt.
Moah, de NS kiest er nu ook niet echt zelf voor om treinen uit te laten vallen. Treinen kunnen moeilijk door omgevallen bomen heenrijden
wonderworst_ schreef:Vreemd inderdaad dat scholen de tentamens door laten gaan. De redenatie zal zijn dat andere mensen wel in staat zijn om te komen, dus dat iedereen zijn best maar moet doen. Dit zelfde heb ik ook al een keer gehad. Ruzie gemaakt met een docent omdat ze persee iets in haar postvakje ingeleverd wilde hebben ondanks dat heel het verkeer en OV plat lag door 20 cm sneeuw.. sommige scholen en docenten lijken af en toe echt niet na te denken!!