Moet je de 32,85 euro dat het voedselpakket waard is niet van je eigen 50 euro afhalen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kelly_ann schreef:Het is wel een stuk ruimer nu idd. Dat merkte ik ook al op, maar ik bleek vorige week zo goed als binnen de criteria te vallen om in aanmerking te komen voor de voedselbank. Wat ik te besteden heb blijft dus vergelijkbaar....
caro29 schreef:Ik ben er vandaag achtergekomen dat ik in de buurt grote pakketten groente en fruit voor max 10 euro kan bestellen. Supervers en voor 4 personen. Iedere week een nieuwe samenstelling. Helaas vandaag te laat met bestellen. Is bij een grote groenteboer. Ik ga dit samen doen met een vriendin. Wij gaan dan een combi pakket groente en fruit doen.
caro29 schreef:caro29 schreef:Ik ben er vandaag achtergekomen dat ik in de buurt grote pakketten groente en fruit voor max 10 euro kan bestellen. Supervers en voor 4 personen. Iedere week een nieuwe samenstelling. Helaas vandaag te laat met bestellen. Is bij een grote groenteboer. Ik ga dit samen doen met een vriendin. Wij gaan dan een combi pakket groente en fruit doen.
Iedere maandag kun je zien wat er in het pakket zit. Mocht het niet aanstaan dan koop je geen pakket of als je dat wilt een fruitpakket. Ik doe het het meerdere personen dus wat ik niet lekker vind gaat naar de ander
lor1_1984 schreef:Iedere maandag kun je zien wat er in het pakket zit. Mocht het niet aanstaan dan koop je geen pakket of als je dat wilt een fruitpakket. Ik doe het het meerdere personen dus wat ik niet lekker vind gaat naar de ander
lor1_1984 schreef:Wij hebben hier in Nunspeet een groentenboer die fruittassen verkoopt voor €4,99.
Laatst een fruittas gehaald en daar zat in:
1 pond pitloze zoete witte druiven
1 pond aardbeien
1 galiameloen
2 appels
3 clementines
Voor 1 pond druiven betaal je al gauw €2,99 bij de supermarkt en aardbeien kosten ook zoiets dacht ik.
Babsiej schreef:lor1_1984 schreef:Wij hebben hier in Nunspeet een groentenboer die fruittassen verkoopt voor €4,99.
Laatst een fruittas gehaald en daar zat in:
1 pond pitloze zoete witte druiven
1 pond aardbeien
1 galiameloen
2 appels
3 clementines
Voor 1 pond druiven betaal je al gauw €2,99 bij de supermarkt en aardbeien kosten ook zoiets dacht ik.
Zijn druiven niet elke week in de aanbieding? Witte pitloze druiven zijn vaan 1,99 bij appie en dan 2e gratis.
Alles bij elkaar nog altijd niet duur natuurlijk !