Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Leorah schreef:nou de informatie die op de brieven staat klopt dus helemaal niet. Vraag me af waarom ze het er dan op zetten? Op de brief staat keurig, dat wanneer de belastingdienst het verzoek tot rekeningnummer retour ontvangen heeft, het geld binnen 2 weken door mij zou moeten worden ontvangen. Bel ik net op, zegt die mevrouw dat het 20 werkdagen is en niet 2 weken. Dus gewoon foute info op de brief, geen 2 maar 4 weken... belachelijk toch?
SAKKIA schreef:Ja maar je zorgt dan gewoon toch dat je dat bedrag op je rekening hebt staan, voor het geval je dat weer terug moet betalen. Maar het maakt dan toch bniet uit of je dat van het geld wat je al teruggekregen hebt is of van je vakantiegeld?
Geld is geld toch?

Pascal schreef:Zal voor iedereen anders zijn, maar ik vind het geen prettig gevoel om geld al uit te geven waarvan ik niet zeker weet dat het 'echt' van mij is..
Mootje schreef:Pascal schreef:Zal voor iedereen anders zijn, maar ik vind het geen prettig gevoel om geld al uit te geven waarvan ik niet zeker weet dat het 'echt' van mij is..
Jij laat het dus nog 3 jaar op een rekening staan waar je ten aller tijde bij kunt? De BD moet zich binnen 3 jaar over de definitieve aanslag buigen.
Ik heb ook wel eens 3 jaar na dato een naheffing van 800 euro gekregen.
. Pascal schreef:Naja ik zou het van mijn spaar kunnen overboeken naar mijn betaal rekening maar nee dat zou ik idd niet zomaar doen.
Misschien maakt het ook verschil dat ik niet een paar honderd maar paar duizend terug heb gekregen
Leorah schreef:er staat in de brief niet eens werkdagen.. er staat, binnen 2 weken na ontvangst door de belastingdienst. Staat niks over werkdagen bij zelfs.