Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het is vanuit Australië afgeleverd aan Postnl en die kunnen het niet meer terug vinden. Dat kan gebeuren, maar het gemak waarmee Postnl ermee omgaat irriteert me. 

Flutsite.
Kreeg vannacht een mailtje (toen ik al sliep) dat hij tussen 8:45 en 9:30 werd bezorgd. Ik hoef pas om 3 uur naar school, dus was nog niet wakker, dus ik baalde al, maar blijkbaar heeft er toch iemand open gedaan
Als het goed is komt mijn plectrum ketting vandaag ook binnen

xRoosss schreef:Geryon schreef:Ik wacht op een h&m pakketje. Geen idee wanneer die nou komt, hopenlijk vandaag
De t&t van H&M doet het bij mij ook niet.Verassing wanneer het komt.
wortelsussie schreef:Vrijdag bij agradi hoofdstel onderdelen besteld maar helaas nog niets vernomen niet eens van de verzending.
En wacht op 2 anky bandages + anky pad!
maar wel een bestiging eindelijk. Ben benieuwt wanneer die eindelijk binnen komt...
xManon_ schreef:Ik wacht op een pakketje van Zooplus, kwam uit Duitsland met DHL en schijnt gisteren aangeboden te zijn.
En nu ligt er opeens een briefje van postnl in de bus dat ze het pakketje naar het postkantoor hebben gebracht?!
xManon_ schreef:Je ziet ook een voorspelling dan? Bij mij kwam opeens te staan vanochtend dat ze gisteren geweest zijn en dat ze vandaag weer zouden komen. Vaag.. hoop dat jouw pakket gewoon komt zaterdag!
, nu geen pakketten meer te ontvange