straks lekker warm aankleden en naar buiten. Ben helemaal excited haha. Vanavond maar wat pekel voor de deur neergooien, dan kunnen de voetgangers het mooi inlopen
 straks lekker warm aankleden en naar buiten. Ben helemaal excited haha. Vanavond maar wat pekel voor de deur neergooien, dan kunnen de voetgangers het mooi inlopen  .
.                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

straks lekker warm aankleden en naar buiten. Ben helemaal excited haha. Vanavond maar wat pekel voor de deur neergooien, dan kunnen de voetgangers het mooi inlopen
 straks lekker warm aankleden en naar buiten. Ben helemaal excited haha. Vanavond maar wat pekel voor de deur neergooien, dan kunnen de voetgangers het mooi inlopen  .
.                                                         
 Ben heel blij dat ik vanmorgen met de auto weg moest en niet vanmiddag nog.
 Ben heel blij dat ik vanmorgen met de auto weg moest en niet vanmiddag nog.  Bak is hier gelukkig goed dus van mij mogen ze hun gang gaan, ik blijf lekker binnen bij de kachel
  Bak is hier gelukkig goed dus van mij mogen ze hun gang gaan, ik blijf lekker binnen bij de kachel   

.
.                                                         
 . Straks stort het dak in
. Straks stort het dak in  

Maaike_Ma schreef:http://www.weerplaza.nl/weerinhetnieuws ... n+kou/1432 klopt het dat dit gebied wat op het kaartje staat uit de aanvoerrichting van duitsland nog krijgen?

Jammer. Het mag van mij nog uren doorgaan.
 Jammer. Het mag van mij nog uren doorgaan.                                                         
dravergekkie schreef:gohya schreef:Die shetjes staan toch veel liever buiten dan in de schuilstal.
Mijn shetten denken daar heel anders over

) maar ook die nog geen vlokje op hun lijf willen en lekker binnen hooi blijven eten !
 ) maar ook die nog geen vlokje op hun lijf willen en lekker binnen hooi blijven eten !                                                         

en wilden ook heul graag naar binnen
 en wilden ook heul graag naar binnen  Het was echt ontzettend guur hier vandaag, ben een rondje gaan lopen nog door bos en veld maar complete wervelsneeuwstormen en ijzel van mn bril krabben bij thuiskomst
 Het was echt ontzettend guur hier vandaag, ben een rondje gaan lopen nog door bos en veld maar complete wervelsneeuwstormen en ijzel van mn bril krabben bij thuiskomst  maar dan is het daarna wel extra lekker op de bank met een deken en een kop thee, heerlijk binnen bij de kachel
 maar dan is het daarna wel extra lekker op de bank met een deken en een kop thee, heerlijk binnen bij de kachel