Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menino schreef:_Micha_ schreef:Oh dat is echt balen!
Maar ik heb al heel veel pakketjes gekregen waar op die 'bon'/adres gegevens staat dat het een gift is, zonder dat ik er om heb gevraagd
Ja klopt, uit hong kong staat er bijna altijd op gift. Maar dit was amerikaans en ze hadden ook echt een chique webshop (dure merkkleding enzo) dus snap wel dat ze het risico niet wilde nemen door er over op ebay te communiceren. Denk ook niet dat ze me expres genaaid hebben, want ze hadden 100% feedback enzo. Maar denk dat ze nu gewoon niet reageren omdat dat makkelijk is. Maar ga er nog even een mailtje tegen aan gooien.
Weet iemand hoe het zit met de shipping costs for each additional item? It wil meerdere dingen bestellen bij een verkoper, maarrrr, als ik ze in mijn mandje doe.... Geeft 'ie ieder verschillend item aan als item waar ik opnieuw de volle pond voor moet betalen. Alleen als ik dezelfde items bestel rekent 'ie de adittional item costs zegmaar.
Bonjoy schreef:Heb ook en van de welbekende vesten besteld, ben benieuwd!Als deze mooi zit, bestel ik er nog wat, lijkt me ook lekker voor paardrijden en op stal!
http://i.ebayimg.com/t/NEW-LADIES-WOMEN ... ~60_57.JPG