Hier sneeuwt het ligt (Groningen) Vind het wel bijzonder! Ik woon namelijk op de grens Groningen/Friesland en Friesland heeft code Oranje, Groningen Geel. Maar ja waar moet je dan rekening mee houden Voor Groningen af en toe een sneeuwbui, voor Friesland langdurige sneeuwval. Zit nu in Groningen stad en ben benieuwd wat ik aantref als ik straks richting Friesland rij.......
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-12 11:10
Het is hier wel wit, maar ik had wel meer verwacht (op gehoopt). Het blijft lekker doorsneeuwen en ik hoop dat ik straks lekker naar buiten kan met de camera!!
Het sneeuwt eigenlijk best hard Ben benieuwd wat het vanmiddag dan wordt, als we de weerberichten moeten geloven!
monica08
Geplaatst: 07-12-12 11:27
Hier geen sneeuwbuien.. er ligt nog wel een klein laagje maar ik hoop toch echt dat er nog meer aan komt!Buienradar geeft wel aan dat we nog wat krijgen
Hier is in hkorte tijd veel sneeuw gevallen. Ik denk dat ik er 5/10 centimeter ligt...
mbkaatje
Geplaatst: 07-12-12 11:48
Hier valt het me nog alles mee. Er ligt wel sneeuw en het sneeuwt nog steeds, maar de temperatuur is te hoog en het wordt dus vrij snel weer weggereden. De half smeltende sneeuw, maakt het wel verradelijk glad, maar ik ben in mijn auto met zomerbandjes prima gearriveerd op mijn werk. Voorzichtig gereden.
NatasjavE
Geplaatst: 07-12-12 11:51
Nayomie schreef:
Hier stelt t niks voor
Onderschrift onder je ava even veranderen
Hier is alles wit. En het sneeuwt nog steeds. Dooit wel iets dus het zal morgen wel weg zijn.
SAKKIA
Geplaatst: 07-12-12 11:51
In Groningen sneeuwt het nu serieus door Nog dik een half uur en dan stort ik me weer in het verkeer