Edit: Mn H&M pakketje is nu al onderweg, dat is snelll.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Margoooo schreef:Ja hier een wetenschapper in spe! Studeer ook in Amsterdam
Ik ben het winkelen daar beetje zat, erg veel dezelfde winkels.. Wie weet andere straten dan de Kalverstraat die leuk zijn? En wie kan mij uitleggen waar de Negen Straatjes zijn?
Nueve schreef:Weet iemand waar ik nog meer zulke laarzen kan vinden? http://www.hm.com/nl/product/03865?article=03865-A Gaat me om de bovenkant
Matsje schreef:Margoooo schreef:Ja hier een wetenschapper in spe! Studeer ook in Amsterdam
Ik ben het winkelen daar beetje zat, erg veel dezelfde winkels.. Wie weet andere straten dan de Kalverstraat die leuk zijn? En wie kan mij uitleggen waar de Negen Straatjes zijn?
Als je vanaf de Kalverstraat bij Australian het spui op loopt en dan door loopt via de bloemenschuit de leidsestraat in richting leidseplein dan zitten de 9 straatjes aan de rechterhand. Dus tussen bloemenschuit en leidseplein ergens rechtsaf slaan en een eind doorlopen langs 1 van de grachten. Na een tijdje zie je in de dwarsstraatjes winkels. Nu is het niet zo dat er een enorm bord hangt van 'Hier zijn de 9 straatjes' maar je komt gewoon in de dwarsstraten tussen de grachten winkels tegen. Zowel wat duurdere winkels (Maison Scotch, Relaxx) als vintage winkel. Beetje goed zoeken, maar als je er eenmaal loopt kan je het vast wel aan iemand vragen
De Leidsestraat zelf vind ik ook wel aardig, dus vanaf het spui doorlopen richting leidseplein, dat is de leidsestraat. Zit ook een leuke B&B lunchroom, aanrader!
Daar heb je iets luxere winkels dan de kalverstraat, maar alsnog vrij algemeen.
Als je echt een beetje luxer wilt kan je tram 5 nemen naar de van baerlestraat en de willem sparkweg, daar zit Bellerose, Fred de la Bretoniere, Vlerk etc. Wel duurdere winkels maar wel mooie dingen. De PC zit daar ook.
Jasmine_ schreef:Even dringende vraag, vallen H&M blazers klein of groot?
Ik wil een blazer bestellen via internet maar weet niet goed wat kiezen!