Dankjewel! ik heb gelijk de groene besteld, ben benieuwd, buurvrouw heeft al een oranje maar vind een groene ook leuk, dus ik had beloofd een 'echt' neppe te bestellen
jammer dat die verkoper van die icewatches de licht blauwe niet verkoopt,, die vind ik erg mooi! ik heb al een roze besteld en een andere witte.. maar die lichtblauwe is ook erg gaaf
haha.. echt leuk die pakketjes die binnen komen,, vanmorgen ook weer 3. ketting voor mij, hoesje voor m´n telefoon die deed er 3 dagen over om hier in de brievenbus te liggen en zakjes haha voor m´n oma
@ Suus: Afstandsbediening wil ik misschien ook nog eens hebben voor mijn spiegelreflex Heb jij eentje voor een Canon camera gekocht?
Hier komen tegenwoordig ook alleen nog maar pakketjes voor mij binnen, iedere week wel een paar
Nouka
Geplaatst: 11-08-12 15:45
xManon_ schreef:
Als postbezorger zijn ebay pakketjes iets minder leuk.
Ik schaam me ook best wel als ik de bezorger weeeeeerrr aan zie komen met een envelop voor mij.... hier lopen ze zich een ongeluk met een karretje, heuvel op ...heuvel af ... etc. En ik durf te wedden dat ze minder betaald krijgen dan je bij PostNL krijgt Maar toch is de urge om te bestellen groter dan de schaamte