Het regent hier nu,lucht is dicht getrokken.In de verte begint het te rommelen. Nou op BR kan je dus echt niet op rekenen,maar dat deed ik ook al niet echt.
Nou Agossie,we krijgen woensdag toch weer 28 graden! Mja dan is het alweer aug. en aug. en sept. worden toch echt zomer. Hier is er weerlicht richting het Noorden [Harderwijk/Zwolle].
papagroom
Geplaatst: 30-07-12 23:23
Soh hee...er hing me toch ff een buitje boven de haven vanavond......werdt er eng van.....
quartel
Geplaatst: 30-07-12 23:24
ppg.....dat lijkt op de donderbui die ik mijn baas morgen ga geven voordat ik mijn onstlagbrief indien
Het weer ziet er hier "gewoon" uit. Bewolkt, maar (nog) geen regen. Fris buiten. Lekker wel.
Gohya, ik las het inderdaad ook... Ik hoor ook verhalen om me heen dat er nog een "zomer" aan zit te komen. Ach, we zien het wel. We kunnen er toch niets aan veranderen. Maar die hitte hoeft van mij echt niet.
Muppett, met onweer ga ik het land niet in! Ik vind het helemaal prachtig hoor, maar wel als ik thuis ben en weet dat mijn paard op stal staat.
quartel
Geplaatst: 31-07-12 09:19
gisteren aangenomen voor een nieuwe baan.....ging supersnel
vanmiddag dus naar mijn huidige baas en hem lekker zijn vet geven Ik droom er al jaren van die schooier de waarheid te zeggen en vandaag is MIJN dag
bewolkt hier, fijne temp en gek genoeg zie alleen ik zonnestralen