Ik sta 64e Voor deze wedstrijd had ik 2-1 ingevuld.Voor straks heb ik 1-1 staan. En nog geen enkele van mijn topschutters heeft gescoord.
Ik had ook 2-1 geplaatst. was voor de wedstrijd nog 25e eens kijken wat het nu is geworden!Voor straks heb ik 1-0 staan
Ik heb voor zo 1-1 staan.. Ik had ook 2-1 voor die van net, maar Natale als topscorer, dussss vandaar
Ik sta 56e! Dat had ik niet verwacht, denk, sta onderaan Maar had gelijkspel goed gegokt voor Spanje-Italie.
Ik sta 12de , wedstrijd van nu heb ik 0-0 voorspelt, en dat kan nu al niet meer. Dus hopen op gelijkspel
capopjekop schreef:Nu mogen ze niet meer scorenVan mij mogen ze nog wel scoren, maar dan allebei de teams nog 1 graag
Nanne schreef:San! 5-0 tegen Portugal? Dan moeten we echt binnen 10 minuten Ronalde, Pepe en Nani kapot schoppen.. Weeeeeet ik veel.
Ik sta op plaats 52 en heb wel 3 hele punten.. Kuipers is wel gek op z'n fluitje zeg.. Ierland moet nog een keer scoren.. Dan heb iig nog 3 puntjes..
Hij fluit echt via het boekje, ik houd daar persoonlijk niet zo van om voor ieder duwtje meteen te fluiten
Hij fluit idd redelijk veel, maar dat heb ik liever dan een partijdige scheids, want dat vind ik hem niet
Mijn score klopt al niet meer maar als Ierland nog een keer scoort heb iig de winnaar goed voorspeld.