Die kabel is ook onderweg naar mij toe Heb vandaag mijn eerste ebay aankoop binnen gekregen Micro ring extensions van 55cm lang. Nu wachten op de rest die nog binnen moet komen
Samy
Geplaatst: 07-03-12 18:09
Ik kom me ook even melden, niet dat ik veel rond kijk op ebay of koop, maar heb er toch al wel handige dingen weg.
- Engelse vlag achterkantje voor de Black Berry - Batterij voor de Canon 7D - Grip voor de Canon 7D
maar weer gevonden in m'n lijst, even 10 pagina's doorgelezen..
Pandora bedels.
Ik heb onlangs een partij neppe bedels gekocht. En ja je merkt duidelijk dat ze nep zijn. ze glanzen niet mooi, zijn lichter en ze gaan door het schroefdraad heen (het gat is groter, dus je schuift ze er zo over heen.
Ik heb een echte en een neppe armband. De neppe is bij mij net iets te groot en kan ik met zachtjes wringen over m'n hand doen (dan hoef ik ook de sluiting niet open te maken en het risico te lopen dat de bedels dwars door m'n kamer liggen..)
Oké ik realiseer me net dat mijn vorige reactie nergens op slaat, maar ik haalde even 2 topics door elkaar Natuurlijk heb ik die link van Donkerblauw gehad, want die heb ik zelfs in dit topic van haar gehad
Weet niet of het toegestaan is, maar als het wel mag dan is een linkjes-verzameltopic (in plaats van een foto-verzameltopic) wel een leuk idee ja Maar denk dat er dan toch gezegd wordt dat dat net zo goed in dit topic kan..
Eleionomae
Geplaatst: 07-03-12 23:44
eenitraM schreef:
Eleionomae schreef:
die sjaal is leuk, heb m net ergens anders goedkoper in blauw en beige gekocht
Dat moet je dan niet zeggen.
Linkje?
En kunnen we trouwens geen linkjes verzamelen van sieraden/oordopjes voor muziek/hoesjes voor de telefoon? Kijken en vergelijken?
Scheelde 20ct ofzo
Skessa_
Geplaatst: 08-03-12 18:58
Hoelang wachten jullie meestal met de verkoper te mailen als je spullen er nog niet zijn?
Ik moet nog een stuk of 5 dingen binnen krijgen, die allemaal al een maand onderweg zijn. Komen wel allemaal uit Hong Kong/China etc.
Ketting - 25-01 verzonden en wordt morgen opnieuw verzonden want vermoedelijk kwijtgeraakt, vervelend, want heb hem voor een vriendin besteld Oorbellen - 09-02 verzonden Ketting - 10-02 verzonden Pasjesportemonnee - 16-02 verzonden Ketting - 24-02 verzonden
Ik las hierboven trouwens iets over een linkjes-topic in plaats van een foto-topic.. is het niet gewoon een idee dat áls we hier iets laten zien, gewoon gelijk het linkje er even bijzetten? scheelt ook een hoop vragen!
Saskiaatje schreef:
Iemand ervaring met iets kopen en betalen en er vervolgens achterkomen dat diegene niet shipt naar Nederland?
Oeps! nee, geen ervaring mee.. overleggen met de verkoper lijkt me het handigst?
Donkerblauw
Geplaatst: 08-03-12 21:55
Volgens mij zit alles wat in februari besteld is, en nog niet geleverd is allemaal in een vliegtuig, die ze op 't vliegveld daar in China/Hong Kong kwijt zijn geraakt.
Vind het toch wel typisch dat zoveel spulletjes die in februari besteld zijn nog steeds niet bezorgd zijn.. Als het bij een of twee personen fout gaat oké, maar volgens mij zijn het wel redelijk wat mensen die nog op hun spulletjes wachten.