Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xNavatu schreef:Ik heb 'm vorig jaar ook opgezegd en was aan het twijfelen of ik 'm weer ging nemen maar heb toch maar besloten het niet te doen.. Reden dat ik hem opgezegd had was omdat ik een half jaar naar Amerika ging, en ik had eigenlijk ook weer de planning m weer aan te vragen zodra ik weer in NL was maar toen ik terug kwam kwam ik er achter dat ik zooo veel zooi van glossybox heb liggen dat ik nooit gebruik en dus weggedaan heb.. dan kan ik beter mn geld opsparen en er dingen van kopen die ik wél gebruik.. al vond ik het wel heel leuk om elke maand een 'kadotje' te krijgenWilleke_ schreef:Bedankt voor je tipIk ga de Glossybox proberen en een keertje de VIPbox (€5,-), kennen jullie die ook?
Haha, waarschijnlijk heb jij inmiddels ook uitpuilende badkamerkastjes??
Wat doen jullie trouwens met de boxen zelf? Tot nu toe staan ze bij mij opgestapeld. Door alle frisse kleurtjes ziet het er leuk uit maar ik doe er verder niks mee. Iemand leuke tips?
Ik ben helemaal gek van die doosjes.. bij mij zijn ze allemaal in gebruikEn ik heb er nog te kort
Ik gebruik ze om spulletjes in de doen, zodat er een onderverdeling komt in mn kast.
(Om een beeld te krijgen, dit is bijv. mn make-up stash *Klik en zo zit die hele kast ingedeeld, allemaal met glossy box doosjes
Maar mn doosjes zijn op dus ik zou bijna weer een nieuw abbo afsluiten voor de doosjes

(maar heb er ook nog een paar van TY)

Sammie schreef:Whahaha nee nou ja die had ik eerst, maar toen stopte ze. Ze zijn overgenomen, maar ik heb de moeite niet meer genomen eerlijk gezegd. Krijg nog 1 box bij glossy. Dan eerst maar eens de zooi wegwerken en dus gebruiken
@ xNavatu Hoe wil je de dozen hebben? Post kost 6,75(maar heb er ook nog een paar van TY)

.