Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ansje1985 schreef:Hahaha heb nog niet alles gelezen,maar er zitten echt hele leuke tussen!
Uhm tja ik heb ook eens iets heel ergs mee gemaakt(schaamde kapot maar heb toch ook wel erg gelachen.
Ik werkte toen in een kapsalon en ging met een collegatje pauze houden.
We waren aan het kletsen over wat we lekker vonden kwa eten.
Dus ik zeg heel sirieus tegen haar dat ik die dag er voor sperma gegeten heb.
Waarop ze mij verbaasd aan kijkt en zegt, wat heb je gegeten?
Dus ik weer, sperma was echt lekker.
Begint ze ineens heel hard te lachen, en zegt weet je wel wat je zegt.
Dus ik kijk haar schaapachtig aan en herhaalde mijn zin nog eens in mijn hoofd.
Toen viel het kwartje en lachen we helemaal in een deuk!!
Wat ik nou gegeten had:..... Sparibs!!![]()
xxCYNNxx schreef:En echt; hij rende zo hard en klap was zo hard, dat die gewoon terug stuiterde. Zo'n meter ofzo...echt ik overdrijf dit niet. Kind draait zich om, rent met dezelfde rotgang de route weer terug uit het zicht de hoek om van de apotheek. Tegen die tijd kon je me na de eerste schok zo'n beetje opvegen (ja gemeen ik weet het, maar echt het was hilarisch om te zien; hij stuiterde, kom op, hoe vaakl maak je dat nu mee?)
xxCYNNxx schreef:heb er nog eentje..ook op school gebeurt. Deze is echt heel erg...zelfs nu na al die jaren vind ik het nog vreselijk dat dat toen gebeurde.
Maar gelukkig heb ik mn persoonlijke info van mn profiel niet ingevult, dus zal misschien 2 of 3 mensen hier op bokt zijn die me in real life kennen dus ik pen hem toch maar neer![]()
Was in mn examenjaar en had tijdens het eerste uur een tentamen scheikunde. Had mn tentamen klaar en leverde hem in. Was nog zo'n 15 min tot de bel dus ging weer op mn plaats zitten. 5 min nadat ik tentamen had ingelevert, begon ik misselijk te worden, wat alvrij snel naar gradatie kotsmissleijk ging.
De bel ging en we hadden geschiedenis(ja dezelfde leraar als van die penblunder) dus ik sleep mezelf naar boven naar geschiedenis. Me ondertussen almaar beroerder voelend. Zat nog geen 10 min of ik voelde dat het misging. ipv gewoon naar de wc te rennen ik nog heel braaf mn hand opsteken om te vragen of ik naar de wc kon. Leraar zag mn hand niet en mn maag ging alsmaar erger en erger tekeer. Dus ik wil net zeggen; meneer ik ben kotsmisselijk en MOET NU naar de wc, dus ik doe mn mond open en ja hoor; kots zo over mn tafel heen die vol lag met boeken en map etc. Schaamde me dood.
Leraar zo lief om me mee te slepen naar de wc...en onderweg naar de wc vloerbedekking op de gang ook nog eens helemaal ondergekotst. Dus ik helemaal beschaamd kreunen; oh nee....leraar; geeft niets, geeft niets als het er uit moet laat maar komen...maar ik schaamde me echt te pletter.
Concierge heeft me maar met de auto naar huis gebracht, waar ik zo'n 4 dagen op de wc gewoond heb, omdat ik dus mooi een voedselvergiftiging had opgelopen.
xHaithi schreef:Wat een subliem topic is dit!
Verder wel nog 2 grappige dingen die ik hier kan delen.
1ste is al erg lang geleden op skireis met schoolIk was toen 12.
We hadden onze eerste skiles die dag, dus wij allemaal blij op een rijtje voor onze instructrice. We stonden ergens op de makkelijkste piste om de eerste kneepjes van het vak te leren. Om te beginnen moesten we allemaal een klein eindje omhoog gaan, om dan zachtjes richting instructrice te skiën en te remmen. Nu had ik héél wat jaren voordien een skivakantie gemaakt met m'n vader. Ik gok dat ik toen zo'n jaar of 4/5 was. Hij had mij toen geleerd hoe ik moest remmen en ik kon me nog vaag herinneren hoe dit in z'n werk ging. Ik dat uitproberen toen ik aan de beurt was en ik stopte heel keurig bij mijn instructrice, helemaal trots natuurlijk, zeker toen ze me ook nog complimenteerde! De 2de keer echter, ging het iets minder vlot..
Ik weer opnieuw dat bergje omhoog, maar dit keer deed m'n rem het niet zo goedDus ik zoef die instructrice voorbij, dat mens helemaal aan het roepen dat ik moet remmen (ja, dat doe ik toch? kan ik niet helpen dat m'n ski's het niet doen..). Toevallig kwam er zo'n 10 meter verder een toffe vent op mijn pad, een andere instructeur om precies te zijn die ook een uitleg aan het afsteken was tegen zijn leerlingen. Gezien ik niet zoveel zin had om helemaal beneden aan te komen en dan de hele piste weer omhoog te klimmen, greep ik dan maar snel zijn been beet in het voorbijgaan, maakte een leuk rondje om hem heen, en plofte uiteindelijk voor hem neer op de grond. Die kerel bekeek me echt met een onbeschrijfelijke blik, tussen 'WTF', 'HELP?', 'WAT DOE JIJ HIER AAN MIJN BEEN?!' en 'WHAHAHAHA' in
Zijn leerlingen wisten niet zo goed wat er gebeurde volgens mij en zaten me aan te gapen en te lachen, en mijn klas, die ging echt stúk. Moet zeggen dat ik daar niet bijster lang heb gezeten want mijn eigen instructrice is me zo snel mogelijk komen wegslepen (letterlijk
). Die schaamde zich kapot meen ik mij te herinneren
Oepself nog altijd enorm lachen als ik aan die actie terugdenk. Ik zie mezelf dan aan die vent z'n been hangen en dat ziet er zo komisch uit
LauraMc schreef:Mijn vriend noemt mij steeds voor de grap 'dikkopje', 'krummel', 'dikkie', etc. Nu had ik bedacht dat ik hem ook een stom naampje zou geven, dus noem ik hem de laatste tijd steeds 'wurm'.
Gister was ik aan het sms'en en stuur liefkozend naar hem: "Mijn geweldige wurm!". Maar op het moment van verzenden zat ik dat dit helemaal niet het Whatsappgesprek met mijn vriend was, maar met mijn baas! Nu heb ik dus naar mijn baas gestuurd: "Mijn geweldige wurm!
"
soeraya schreef:Ooooh, ik zou me ook heel diep schamen!Op school hadden we een sponsorloop, nou leuk en wel ik mee doen.. Op een gegeven moment rent er een meisje voor me en ik ben er van overtuigd dat het een vriendin van mij is dus ik geef haar een klap op dr billen.. Kijkt ze om.. Ken ik haar helemaal niet.. Kon echt wel door de grond zakkenhahahaha