en die plaatsnamen kwamen dan voorbij...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
opisop_shop schreef:de hele naam Jan komt toch niet eens voor in het liedje "zeg ken jij de mosselman" ???
Skygirl schreef:Ben heel hard uitgelachen toen ik daar achter kwam: Denk je soms ook dat paranormale mensen, normale mensen zijn die parachute springen?
Citaat:En als klapper op de vuurpijl kon ze yolanthe cabau van kasbergen niet uitspreken, dus werd het; Yolanthe Kebab Kebabsbergen
Citaat:en toen Vennegoor of hesselink (of hoe je dat ook mag schrijven) aan de bal was, snapte ik er helemaal niks meer van! Hoe kan de commentator nou niet weten wie van de twee er aan de bal is...dat ziet hij toch
Citaat:Dat Bert en Ernie een banaan en mandarijn zijn...
petrea schreef:Jolandaa schreef:Omdat Hoorn noord holland is en neit friesland (en dus wel west friesland?)
West Friesland in Noord Hlolland en ook Ost Friesland in Duitsland waren samen met het huidige Friesland ooit onafhankelijk van Duitsland en van Nederland
moonsparkle schreef:overigens denk ik dat je daar niet kan schrijven met een balpen ivm de zwaartekracht en de inkt
Rintah schreef:Surion schreef:Ik kwam er pas maar achter dat in het logo van Formule 1, de 1 in het zwart staat en dat witte ding er rechts van is een soort van vlag.
sterker nog, als je goed kijkt is het eigenlijk gewoon een witte vlag met een zwarte 1 erop![]()
moet wel toegeven dat ik dit nog nooit eerder heb gezien/ me nog nooit eerder is opgevallen hoor