Ze voorspellen hier voor vannacht -13! En de komende nachten blijft het ook nog rond de -10. Een beste winter hoor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Als je koude handen hebt,doe ze even in de waterbak met ijs.Je handen worden even steenkoud,droog ze af en je handen worden helemaal warm en blijven heel lang warm.Ik doe het altijd en helpt altijd.
Vandaag was het stukken minder koud! op de wei was het heerlijk in de zon,beetje wind maakt het af en toe frisser.Mar verder jas open en sjaal af.Nu heb ik wel een thermobroek over me spijkerbroek heen en die is zó warm!
Veulen84 schreef:MelanieB schreef:Elektrische deken doe ik niet aan sinds die dingen in de fik konden vliegen, toen ik dat hoorde... ben namelijk zo iemand die 'm vergeet uit te zetten
Heb wel van die toe-warmers, helpen goed! Heb er nu een doos van besteld
Tijdklokje er tussen helpt prima. Wat zijn toe-warmers?
En iemand nog tips tegen echt koude handen?
S_en_Z schreef:en ik moet vandaag 2x met de auto weg.. nouja.. dan maar op stal mn zadel, hoofdstel, laarzen en borstels meenemen..
Heb ik vanmiddag wat te doen als t sneeuwt...
POETSEN
Waar heb je die codes gevonden? Ik kan t niet vinden.. (of ben ik gewoon zo dom..?)
DDDMakkink schreef:Zodra het weer verandert gaan mensen als slappe vaatdoeken rijden
Rij gewoon normaal dan is er nks aan de hand
Natuurlijk moet je,je snelheid wat aanpassen maar 70 op de snelweg is echt gevaarlijk
Maar goed hier kwam net ook een figuur door de straat met een rot gang
Dat hoeft dan ook weer niet