Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 21:39

Miesjex schreef:
gleed uit over een paar naaktslakken op blote voeten, bah!

Dat heb ik ook ooit gehad. Bleh!

badass

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:51

Dat iemand praat en je hele klodders spuug over je heen krijgt (heel vaak gehad)
Of in de paardenstront staan.

Maar dat is lang niet zo erg als bij jullie

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:03

Je zit op Bokt... hoe erg is in de paardenstront staan nou? :+

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:06

ik heb er al in gaan zitten :D

Rosanneh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:18

Het is niet iets wat ik zelf heb meegemaakt maar wat mijn zus heeft meegemaakt :+. Een aantal jaar geleden stond onze pony lekker in de paddock. Ze was een beetje aan het snuffelen en lopen tot ze iets in de hoek van de paddock vond wat erg interessant was. Mijn zus loopt er naar toe om te kijken waar dat beest mee bezig was. Pony pakt het nu nog onbekende voorwerp vast in haar mond en rent leuk weg :'). Nou na veel gedoe is mijn zus dichterbij gekomen en wat bleek.. Het beest had een dooie geplette muis (die er niet zo smakelijk meer uitzag en rook) in haar mond waar ze geen afstand van wilde doen :+

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:29

Paardenstront sta ik met gemak in hoor..

Een keer at ik met een vriendin bij een zaakje.. bijna alles op.. alleen nog een kaassouffle, ligt er een haartje! Echt precies de lengte en kleur als de snorharen van de man.. nadat ik er wat over had gezegd en geen nette reactie terug kreeg ben ik de zaak zonder betalen uitgelopen.

Vriendin van mij was met haar vader in Turkije hun thuisland, gingen ze uitgebreid eten in een duur restaurant en kauwde de vader op iets raars, trok hij het uit zijn mond en was het dus een pleister!!!! Ik zou helemaal doorgedraaid zijn maar hij is zonder iets boos te zeggen gelijk de zaak uitgelopen.. misschien ook maar verstandig.

En vandaag at mijn buurvrouw kersen en wou ze aan haar kleine een hapje geven nadat ze de kers doormidden deed.. zaten er maden in! Heel misselijk werd ze dus bij de gedachten bij alle kersen die ze al op had.. brrrr!

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:01

Ohwww,
Ik heb een keertje over mijn hondje heen gekotst,
En mijn broer heeft op de basis school, in ze laatje met boeken gekotst/

lekkah :+

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:11

Mijn vriend ging gisteren vol in de vogelpoep zitten haha!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:19

Laatst had mijn hond buiten poep gegeten (hele vieze poep, ik weet niet waarvan, waarschijnlijk mensenpoep), toen was ze naar binnen gegaan en had het uitgekotst op het kleed dus moest ik het opruimen, dat was niet zo fris.. :+

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:22

Ik heb een keer gehad dat ik in de trein zat en dat er een meisje schuin tegen over me zat. Dat meisje was niet helemaal 100 volgens mij.. Dat maakt op zich niet uit maar ze ging haar medicijnen innemen met een fles frisdrank.. En dat was blijkbaar heel vies want ze begon als een idioot te kokhalzen en dat ging ook wel een aardig tijdje door.. Ondertussen kwam een gedeelte van het drinken weer naar buiten...
Ik heb een uur schuin tegenover dat meisje moeten zitten, maar ik had spontaan geen zin in eten meer...

uggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:28

haha dat is echt gooor !

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:30

uggy schreef:
haha dat is echt gooor !

enHOE

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:31

JessAndHope schreef:
Mayflower_ schreef:
Ik ga mijn verhaal van afgelopen vrijdag niet vertellen, die is echt ranzig. Maar wel van een vriendin :D : Een aantal jaar geleden waren we eens op stap en toen stond ze te zoenen met een jongen. Beiden erg aangeschoten enz. Tot die jongen moest kotsen.. En je raad het al: De inhoud kwam in haar mond terecht! :r Bah!

Oooh do tell :j Vermaak me prima hier! :')

Ok, wil je de volledige versie met alle details of de verkorte versie? :P

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:31

Alle details :P

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:48

Ik heb sinds 3 weken diarree. Ze hadden bij de huisarts al gezegd: Probeer het op te vangen en dan sturen we het op voor kweek. Misschien is het een bacterie. Nou ja diarree opvangen is niet zo makkelijk gedaan. Dus behoefte in een emmer gedaan.. En toen moest het met een spateltje in een potje geschept worden. :Y) Nou ja ik kon het er zo wel in gieten haha! Maar dat was echt ranzig!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 12:33

_O- Gatverdamme!
Is het gelukt om het op te sturen voor een kweek nu dan? Want tja 3 weken is inderdaad wel lang. En irritant!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 13:03

Afgelopen donderdag ben ik getrouwd. We gingen bruidsduiven loslaten maar toen ik die van mij vast had scheet hij op mijn bruidsjurk :')
Gelukkig was het er makkelijk af te halen en was er daarna niks meer van te zien. Ik had schoonmaak en ontsmettingsdoekjes in de koets liggen :Y)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 13:16

Erg verstandig... :') Ze willen nogal eens schijten op witte kleding ja. Mijn huidige labjas is volgens mij voorgoed verpest.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 13:35

Gefeliciteerd Repelsteel :D

Ik zit me net te bedenken dat ik ook wel eens op een verjaardag gezeten heb, waarbij we ineens een vrouwtje dr handen voor dr mond zagen doen, vervolgens stond ze op, liep ze langs ons (terwijl er een sliert iets tussen dr vingens door sijpelde...) richting wasbak waar ze geholpen werd door mn tante... Daar kwam ook alles dus naar boven zetten, maar wat een onsmakelijk gezicht was dat... Ik en mijn broertje hebben de rest van de middag daar de vlekken op de vloer in de gaten gehouden, want wij gingen het echt niet opruimen :P en de rest had het niet gezien...

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 16:51

DeniseES,
He bah

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:12

Nemurin schreef:
Je zit op Bokt... hoe erg is in de paardenstront staan nou? :+

ja inderdaad :+
in de hondenstrond staan is dan natuurlijk WEL weer vies :+

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:34

Wat een geweldige en ranzige verhalen hier :')

Ben ook echt ranzige dingen tegengekomen in de wc's op school. Vroeger stonden niet in alle wc's prullenbakjes, dus ja heel wat meisjes die ongesteld waren flikkerden dat van zich af. Erg smakelijk, vooral als het open ligt :\

Maar het meest vieze vind ik nog wel de 'prullenbakpoeper' :+ Want ja er is dus iemand die volgens de schoonmaaksters regelmatig een keer ergens op een meisjes wc niet z'n behoefte IN de wc doet, maar op het prullenbakje :\ Te smerig voor woorden, want ja ik zat een keer op de wc, wou prullenbakje open doen, zag nog net op tijd dat er stront op lag anders had ik er vol in gegrepen :r En het lag er ook nog helemaal 'intact', alsof iemand zich dus echt in de hoek had gefriemeld om precies op het bakje te poepen, bah :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:49

KirstenChes: Sowieso stront van vleeseters, baaaaah.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 21:23

Ik had een geval van karma in Rome. Ik had de hele week voor de grap duiven op zitten jagen en op de allerlaatste avond gingen we naar een plein. Ging ik de hoek om en fletsj, een clusterbom! Het zat op m'n rugzak, in m'n haar, op m'n bril, op m'n trui, op m'n broek en op m'n gezicht, zelfs IN mijn oog! Dus ik schoonmaken met zakdoekjes en water, want we gingen ook niet meer naar het hotel. Mijn oog heeft de hele avond nog geprikt en getraand van de stront :')

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 15:32

:') god straft meteen, of in dit geval de duiven _/-\o_