Miesjex schreef:gleed uit over een paar naaktslakken op blote voeten, bah!
Dat heb ik ook ooit gehad. Bleh!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Een aantal jaar geleden stond onze pony lekker in de paddock. Ze was een beetje aan het snuffelen en lopen tot ze iets in de hoek van de paddock vond wat erg interessant was. Mijn zus loopt er naar toe om te kijken waar dat beest mee bezig was. Pony pakt het nu nog onbekende voorwerp vast in haar mond en rent leuk weg
. Nou na veel gedoe is mijn zus dichterbij gekomen en wat bleek.. Het beest had een dooie geplette muis (die er niet zo smakelijk meer uitzag en rook) in haar mond waar ze geen afstand van wilde doen
JessAndHope schreef:Mayflower_ schreef:Ik ga mijn verhaal van afgelopen vrijdag niet vertellen, die is echt ranzig. Maar wel van een vriendin: Een aantal jaar geleden waren we eens op stap en toen stond ze te zoenen met een jongen. Beiden erg aangeschoten enz. Tot die jongen moest kotsen.. En je raad het al: De inhoud kwam in haar mond terecht!
Bah!
Oooh do tellVermaak me prima hier!
Nou ja ik kon het er zo wel in gieten haha! Maar dat was echt ranzig!
Gatverdamme!

en de rest had het niet gezien... 
Want ja er is dus iemand die volgens de schoonmaaksters regelmatig een keer ergens op een meisjes wc niet z'n behoefte IN de wc doet, maar op het prullenbakje
Te smerig voor woorden, want ja ik zat een keer op de wc, wou prullenbakje open doen, zag nog net op tijd dat er stront op lag anders had ik er vol in gegrepen
En het lag er ook nog helemaal 'intact', alsof iemand zich dus echt in de hoek had gefriemeld om precies op het bakje te poepen, bah