Mijn grootste angst word realiteit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 17:46

Ik ben er stil van. Ik wil je een virtuele knuffel geven met een dosis hoop, liefde en levenskracht. Ik denk aan jullie!

Benita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 17:49

Ach lieverd, wat een hel moet het zijn voor je. Heb je niet iemand die je kan helpen? Een oom, tante of een andere vertrouwenspersoon? Dit is teveel voor je om allemaal alleen te doen. Ik wens je heel veel sterkte en kracht de komende tijd.

Rosmoov

Re: Mijn grootste angst word realiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 17:52

wat een heftig topic.....ik wil je een onwijze knuffel geven en sterkte wensen , mijn vader heeft helaas ook uitgezaaide kanker wat niet te verhelpen is .....mocht je je hart willen luchten of wat dan ook...mijn inbox staat open...

sterkte meid ik denk aan je !

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 18:11

sjezus, wat een elende meid!
Ik hoop dat je uit "onze" woorden troost kunt halen, je zult het nog moeilijk genoeg krijgen de komende tijd.

Zoals er al eerder is geopperd, probeer maatschapelijk hulp te zoeken.
Zij kunnen je helpen in dit soort zaken.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 18:16

Afschuwelijk... Geen andere woorden voor....

Je kan ook naar je huisarts gaan; die weten vaak ook goed waar je terecht kunt voor hulp met deze problemen.
Heb je eventueel familie waar je tijdelijk heen kan als het nodig is?

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 18:52

Jeetje, wat maak jij ontzettend veel mee in een korte periode!
Ik weet hoe het is om 1 van je ouders te verliezen, maar dit is wel heel heftig!

Ik vind het knap dat je helder denkt over 'wat er komen gaat' dat is soms best heel lastig! Er komt zoveel op je af!

Ik kan niet anders dan je heel erg veel sterkte en kracht wensen, blijf doorgaan met je leven en zorg dat ze trots op je kunnen zijn, ook al is dat soms erg moeilijk!

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:22

Jeetje mina onbegrijpelijk.

Ken t verhaal van 3 buur jongens van vroeger die vlak achter elkaar hun ouders verloren.
Hun toekomst nu 10 jaar later is positief.
Wens je veel sterkte.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:42

Charica schreef:
Zorgen dat ze me niet op straat zetten?
Zorgen dat ik huurtoeslag krijg?
Zorgen dat de ik mede eigenaar word van zijn bankrekening?
Nadenken over dingen die op mijn naam moet worden gezet? Zoals de auto en boot?

Wat een verdriet. Ik zou graag de titel van mijn topic willen veranderen in "Mijn grootste angst word realiteit keer 2" Of Deel II. ;(

Wat betreft de woning dat is lastig, omdat je geen medehuurder bent. Maar zolang huur betaald wordt heb je tijd. Mede-eigenaar van een bankrekening is lastig. Dat had al geregeld moeten zijn, nu is je vader niet meer in staat. Volgens mij moet je het via de rechtbank regelen. Auto en boot kan niet, is zijn eigendom. Krijg je een probleem met de belastingdienst, want hierover zul je mettertijd successierechten moeten betalen.

Heel veel sterkte!!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:49

Wat verschrikkelijk.. Is echt een nachtmerrie.
Is er niet iemand van maatschappelijk werk die jullie kan helpen nu? Met praktische dingen en om je verhaal af en toe kwijt kunt?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:52

Jeetje meid, houdt het nou nooit eens op voor je??!!

Wat een vreselijk verdrietige update, ik kan je alleen maar heel veel sterkte en kracht toewensen de komende tijd. :(:)

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:54

Wat een angst, wat een enorm verdriet.
leg je probleem voor wat betreft het huis neer bij maatschappelijk werk, dat is hun pakkie aan.
jij moet je richten op het pad wat je nu gaat bewandelen naar het afscheid van je vader, samen met je zus, maar ook hele stukken alleen omdat een ieder het op haar eigen manier beleefd.
Probeer in het hospice toch een eigen sfeertje te maken, zodat je een rust creeert net als je toen bij mama hebt gedaan.
ik wens je enorm veel kracht toe.

:(:) :(:) :(:)

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:58

woorden schieten te kort.
Veel sterkte... en al het andere dat wat je nu nodig bent...

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:07

Mijn hemel, hoeveel pech kan iemand hebben.. Wat een hel... :(:) Ik wens je veel kracht en wijsheid..
Helaas hoort al dat geregel er ook bij.. maar het is wel verstandig om te doen. Succes ermee meid.

Peetstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:11

We zijn er voor je Char (je paardenvrienden) als we wat voor je kunnen uitzoeken of je kunnen steunen op wat voor manier dan ook.
Wil je even "bijtanken" op stal bij Tango b.v. of bijkletsen in kantine, kom gerust langs, PB maar als je dat niet alleen wilt.

Je wordt echt je woning niet uitgezet zolang er huur wordt betaald, maar ga in overleg met woningbouw ver. hierover.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:18

Dikke knuffel

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 21:34

Ik heb het hier ook aangeven bij het Hospice. Ze zouden het ook voor mij uit zoeken. Kijken of er iemand is die me kan helpen en begeleiden. ;(

Wat betreft de rekening, we hebben vorige week alles ondertekend en gisteren hebben we het verstuurd naar de bank. Dat is het formulier van de mede bankeigenaar. Dus hopelijk is dat net op tijd geregeld.

Ben nu in het hospice... En bedankt Peet! Das aardig!

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:36

Tjezus wat een verhaal, eerst je moeder en nu je vader, dan krijg je het wel voor je kiezen.
Heel veel sterkte.

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:38

Vreselijk, wat een verhaal! Ik zit hier echt met open mond... Inderdaad een nachtmerrie. Heel heel veel sterkte, ik heb er geen andere woorden voor ;(

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:44

Wat vreselijk......
Door wat voor hel moeten jullie nu gaan.
Goed van je dat je het aangegeven hebt bij het hospice, dat je hulp nodig hebt bij het uitzoeken van bepaalde dingen. Je HA of maatschappelijk werk (ik zou via HA beginnen) moet je ook kunnen helpen met het verwerken/regelen van sommige dingen.
Heel, heel, heel veel sterkte.

anjaenrene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:46

Ben nu al meer dan een jaar een stille meelezer in je leven. Mijn moeder kreeg augustus 2011 ook de vreselijke ziekte. Kon me met meelezen zo in jou/jullie verdriet meestorten. Inmiddels is mijn moeder er ook niet meer maar ik wil je nu het ergste wat kan bij jullie wederom gebeurt de grootste knuffel die je ooit gehad hebt sturen. Ik hoop dat alles nog op tijd op zijn plaats valt en je alle sterke en wijsheid wensen. Wederom ben je in mijn gedachten. Heel veel liefs!

quater

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:47

Jeetje heb alles door gelezen maar wat heb jij het voor je kiezen gekregen zeg afgelopen jaar! Wat een nachtmerrie...! Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, wat een nachtmerrie! Maar wil je toch heel veel sterkte en kracht toe wensen!
Ik weet wat het is om een ouder afscheid te nemen en te moeten missen. En dat is al vreselijk moeilijk, maar in zo'n korte tijd allebei je ouders te moeten gaan missen...!

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:39

Ikhoop dat je al dat geregel aan iemand anders kan overlaten zodat jij en je zus nog van de kostbare tijd van je vader kunnen genieten dat is zoveel belangrijker
Heel veel sterkte

Shirrlfl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:47

Jeetje wat een ellende maken jullie mee :( ontzettend veel sterkte de komende tijd!!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:53

Jemig meid.. Wat een ellende!
Ik wil je een ontzettende dikke knuffel geven.
Geen woorden voor...

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:41

Afbeelding