Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 19:09

Kan zo even niks meer bedenken, behalve dat ik vorig jaar met oud & nieuw zó dronken was, dat ik dacht dat ik 255 euro had gewonnen (laatste 2 cijfers omgedraaid), wat was ik boos toen dat toch niet zo was :+

Waar ik trouwens wel een hekel aan heb, aan mensen die drinken en dan aan je hangen, lastig lopen doen en (meiden) van alle jongens aandacht willen hebben, ala drama queen, verschrikkelijk... Ik heb niet tot amper ruzie in de stad, maar als ik zulke meiden tegenkom begint m'n bloed al te koken...

x_Rebecca

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 20:52

Mijn zwager is van het weekend door een sloot heen gerend en ik ben door hem in de prikkelbosjes beland :') needless to say hoe lam we waren...

Mijn zwager en ik liepen door een straat over een grasveld en ik zei nog, we moeten hier een stukje naar naarlinks... En hij begint ineens te rennen en belandt zo in de sloot :') vervolgens is hij doorgerend en toen ik er weer bij kwam zei hij helemaal verbaasd, mijn voeten zijn nog nooit zo nat geweest!

Haha heerlijk jong soms

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 20:59

sharoontje schreef:
Kan zo even niks meer bedenken, behalve dat ik vorig jaar met oud & nieuw zó dronken was, dat ik dacht dat ik 255 euro had gewonnen (laatste 2 cijfers omgedraaid), wat was ik boos toen dat toch niet zo was :+

Dan staat er nog steeds het zelfde? :')

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:03

ik ben laatst zat van mijn fiets gevallen, niet zo'n leuke blooper want heb een dik litteken op mn kin en een hele dikke tandarts rekening die waarschijnlijk nog hoger gaat worden omdat er nog een tand uit moet (met een dure stift terug)..
drank maakt meer kapot dan je lief is, vooral mijn geliefde gebit.. -O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:04

topsylover schreef:
sharoontje schreef:

En deze mag rechtstreeks naar het blonde opmerkingen-topic. :D

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:07

topsylover schreef:
sharoontje schreef:

:j :')

liekemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:09

Uhmm Oh ja haha..

Stomdronken, lachend, gierend, brullend de straat in lopen/ kruipen met mn beste din en alleen voor de voordeur heel stil doen en stil naar binnen toe op de tenen zodat mn vader niet wakker zou worden..

En verbáásd dat we waren toen mn vader de volgende ochtend zei dat we het wel heeeeel gezellig hadden gemaakt afgelopen nacht :+

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:43

ik liep 2 weken geleden samen met mijn vriendin stomdronken naar huis
we liepen schouder aan schouder elkaar ondersteunden plots hoorden we een vriend roepen:
'Jullie hebben ook genoeg op!' we draaien ons om en roepen dat we helemaal niet dronken zijn
terwijl we ons omdraaien vallen we alletwee op de grond :=

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:50

Midden in de nacht aan een groep mensen onze nieuwe vogeltjes laten zien die we buiten in de volière hebben. Locatie van de volière? Precies onder het raam van mijn ouders.
Is best schrikken hoor (voor jezelf en je vrienden), in een keer je vader in z'n onderbroek voor het raam.

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:52

Ik heb trouwens ook heel vaak smsjes ed waar ik niets meer van snap, ga altijd de raarste mensen appen ook :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 00:23

Geen bloopers van mij. Ben nooit dronken :P Oke 1 x dit jaar. En toen kreeg ik te horen dat een kameraad van mijn vriend met ons wou samen wonen en verliefd op ons was _O-

Maar afgelopen zaterdagnacht gelachen. Mijn vriend was zo dronken als een toeter. Maar hoe dronken hij ook is, hij helpt altijd zijn kameraden. En 1 van zijn kameraden was zo dronken, dat hij nauwlijks op de benen kon staan. En moest nog 20 minuten wachten. Dus vriendlief netjes zijn jas uitgeleent. Want hij moest buiten wachten

Alleen kameraad snapte niet meer hoe een jas aan moest. Dus ik heb hem netjes geholpen (waar opleiding zorg wel niet goed voor is :') ) En wat ik helemaal niet erg vond :') Aangezien hij heerlijk gespierd is :j Maar toen was taxi er. En mijn vriend kreeg zijn jas niet terug. en hij rende er vandoor. Jas mocht alleen uit, als ik hem hielp met uitdoen. Dus hup weer geholpen met jas uit.

Toen kameraad weg was, gingen vriend en ik pizza eten. En als vriend dronken is wil hij altijd serieuze gesprekken voeren. Dus opeens zegt hij dat het mischien beter is voor mij als ik een andere jongen zoek, die meer aandacht aan mij kan besteden. Omdat vriend straks weer begint met opleiding. Want hij vond het zielig voor mij dat ik hem straks weinig kon zien. Ook omdat hij opzich zelf ging wonen. En hij kon straks ook minder voor mij zorgen. En zo ging het maar door.

Word hij andere dag wakker. Vraag ik: Wil je nog steeds dat ik een andere jongen zoek. Wist hij nergens meer vanaf dat hij dat zei tegen mij. En dat hij mij niet kwijt wil. Gevolg was dat ik slap lag van het lachen _O-

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 11:45

topsylover schreef:
sharoontje schreef:

Nee hoor, is een beetje verkeerd getypt, maar de laatste 2 cijfers van het lot waren omgedraaid, waardoor ik dus dacht dat ik gewonnen had ;) :')

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 20:27

sharoontje schreef:
Nee hoor, is een beetje verkeerd getypt, maar de laatste 2 cijfers van het lot waren omgedraaid, waardoor ik dus dacht dat ik gewonnen had ;) :')

Ohhh op zo'n fiets! Haha ik snapte het al niet :')

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 14:36

Haha of zo terug fietsen na het stappen naar huis en continue elkaars fietssturen in elkaar omdat we zo slingeren..
"Kijk uit man"
"Kijk zelf uit!"
:')

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 15:55

Hahah, ik lach me helemaal dood hier om sommige verhalen!
Voor mij is het al weer heel lang geleden, en ze zijn lang niet zo grappig als wat er verder allemaal beschreven wordt..

Met oud en nieuw een paar jaar terug was er een jongen die ik leuk vond. We hadden afgesproken op een plek om elkaar even gelukkig nieuwjaar te wensen.
Toen ik hem zag staan stormde ik op hem af, hij opende zijn armen heel romantisch en bukte iets zodat hij me als ik aan kwam op zou kunnen vangen.
Toen ik een gigantische sprong richting zijn armen nam, lag hij opeens opeens knock out op de grond.
Ik had geen idee wat er gebeurd was en stond een beetje schaapachtig naar hem te kijken.
Toen hij bijkwam kreeg ik door dat ik een fles drank ik mijn jaszak had zitten waar ik hem vol mee geraakt had toen ik op hem af vloog, ik had hem dus perongelijk compleet out geslagen..

Verder ben ik een keer midden op een plein gigantisch uit mijn broek gescheurd en stond ik in mijn blote billen voor al mijn lieve vrienden en vriendinnen.
Het naar huis fietsen was nogal ehh.. pijnlijk.

En een keer ghb in mijn glas gehad.
De jongen die zo leuk was zat naast me op de stoep om mij erbij te houden, ik heb toen gigantisch over zijn schoenen heen gespuugd. Hij was nog zo lief mij achterop naar huis te brengen en een ander meisje bood aan mee te gaan op mijn fiets zodat die ook thuis zou komen.
Achteraf bleek dat meisje er mooi met hem vandoor te zijn gegaan haha.

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 02:08

Junip :') :') :') Ik vind je bloopers erg leuk hoor!

Appelmoes_11 schreef:
Ik heb zóveel bloopers gemaakt... één van de leukste was toen ik met oud en nieuw in Oostenrijk was. Daar hangen van die sigarettenautomaten op straat, nou goed, wij wilden dus sigaretten halen om drie uur 's nachts... dus twaalf euro in dat ding gegooid, en er kwam maar niks uit???!!! :?

Was het dus een parkeerautomaat. 8)7

Appelmoes_11 schreef:
SMS-gesprek van dezelfde avond:

02:15
Sag mal, wuerd's dir was machen, wieder aus dem Klo rauszukommen? Was machstn du überhaupt seit ner 3/4hr dadrin?
02:18
Ich krieg den Anfang von der Klorolle nicht auf. Da wos klebt, weisste. Die Klorolle klemmt.
02:18
KOMM JETZT DA RAUS DU BESOFFENER IDIOT

Deze oud&nieuw ben ik weer in Oostenrijk, dus kunnen we op herhaling rekenen :D ben benieuwd...

Jolienfortun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 03:11

Cubone schreef:
Even eentje om hier een stipje te kunnen zetten :Y)

Ik was aardig dronken (kende de barmannen, gratis drank) en ik was met iemand in gesprek en om de 5 minuten zij ik. Maar ik hou van "naam ex". :') Hahaha! Het gesprek ging echt totaal ergens anders over en dan kwam ik ineens weer met mijn geniale opmerking dat ik van "naam ex" hield :Y)

Jep dit herken ik. Ik kan me van de avond niks meer herinneren maar wie dan ook tegen me praatte of het nu mijn beste vriendin of mijn vriend was als antwoord kreeg je ja maar ik heb een vriend ik hou van g!!

Jaa en toen lag ik ineens op de stoep onzin te praten. En dit moet ik me nog steeds aanhoren en is nu een jaar geleden -.-

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 08:45

Zelf herriner ik me dit niet meer, dit heeft een vriendin van me me moeten vertellen, maar ik was zó zat dat k amper nog op mn benen kon staan, dus mn vriendin wilde mn tas voor me pakken... Hier was ik het niet mee dus ik probeerde op te staan (we waren buiten en ze had me tegen een hekje geplant :') ) en wel 5x ben k terug achterover gevallen met mn hoofd tegen een paaltje... Volgende dag werd ik wakker, en vertelde die vriendin van me dit, zelf wist k dit echt nietmeer, en stom genoeg na 5x tegen een paaltje vallen met mn achterhoofd, had k nergens last van behalve een mini bultje op mn voorhoofd :') Géén idee hoe k eraan kom...

Heb nogwel meer bloopers maar die schieten me op t moment niet te binnen, maar inmiddels drink k al 3 maanden nietmeer. *\o/*

Jolienfortun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 14:57

Oh nog een leuke van een vriend. Hij (n) wilde drinken fles malibu en passoa jus. Ik had de passoa met nog een vriend(d). M had de malibu. Ineens vond n het nodig om mij de fles malibu te voeren met als gevolg dat alles over me heen lag. Toen wilde n chips. Ik met d chips gaan halen. Pringles chips. Komen we terug n grist die chips uit mijn handen eet hem eerst helemaal alleen op en uit het niets springt n op rent naar een paar vreemde meisjes en schreeuwt IK BEN EEN PIRAAT! waarbij hij met de pringles doos tegen zijn oog slaat. Ik heb me kapot gelachen met d. Toen hebben we n naar huis gebracht loopt hij midden op straat te roepen dat hij een gekke hamster was en trekt ineens zijn broek af. Dag erna krijg ik een app wat er met zijn ogen is gebeurd want er zaten rondjes om en deden pijn hahahaah

Nwktje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 23:49

Ik heb er ook nog wel 1 best wel schaamtevol.. samen met een vriendin A

Was op een feest van iemand en het was al laat, meeste waren al naar huis. Toen kwam er nog even een jongen langs, die best wel knap was. Nou had ik al flink wat op en A ook. A moest naar huis toe, ik zou daar blijven slapen. Toen A thuis was appt ze mij om te vertellen hoe knap die ene jongen is. het was moeilijk te ontcijferen, maar we begrepen elkaar. We waren ook ontzettend overdreven aan het vertellen hoe knap die wel niet was en wat die wel niet tegen ons zei.

Opeens zegt A ja hij is al getrouwd, of bijna getrouwd, nou toen ging het nog zo een tijdje veder. Op het feest had ik mijn telefoon even ergens neergelegd en ging just dance doen, nou vreselijk als je aangeschoten bent maar oke. Toen pakte die knappe jongen mijn telefoon en heeft heel het gesprek tussen A en ik gelezen.

Volgende dag pak ik de telefoon van de gene die het feest gaf en ik zag een App gesprek van haar en die knappe jongen dus ik klik er op, toen stond er wat voor meiden zijn die A & K je moet dat gesprek eens van hun lezen ik vond het echt grappig om te lezen.

Nou ik kon wel door de grond zakken ..

sanneXjessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 22:05

Upje

Zullen na vanavond wel weer meer bloopers komen, hopen dat ik ze kan herinneren.. :o

Ragenbol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 22:10

Nadat ik 50000x keer van de bank was gevallen (is me verteld, kan ik me niks van herinneren, oeps), ging ik mijn fiets pakken, met mijn mooie witte broek. Dus ik pak mijn fiets, knal tegen de andere fietsen aan, alles valt om en ik val met mijn witte broek in de modder. Vervolgens ben ik eindelijk thuis, krijg ik een berichtje dat ik mijn portemonnee ben verloren in de keet. Ja ik was goed bezig die avond....

korrie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 15:20

hahahaha ik lach me kapot om de meeste bloopers.

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 15:22

Gossie, telt je bijna niets herinneren van een avond ook? Gister wel 5x bijna over een trappetje gevallen, aan het begin van de avond.
Het einde kan ik me amper herinneren :+

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 18:32

Vriend van me werd een keer wakker in bad... Terwijl de kots om hem heen dreef in het water.. Te smerig gewoon :')