ik herinner me ineens dat mijn ex ook een broek-poepert was....
Ik was er dan wel niet bij, mij hij vertelde het in geuren en kleuren...
Hij had strooidienst en kreeg ineens wel heel erg krampen, en was vlakbij het huis van zijn ouders.. Toen hij daar naar binnen wou rennen was hij al telaat....
Wat is dat toch met mannen die in hun broek moeten schijten?? Zouden het dan toch altijd kleine kinderen blijven?
Ik heb trouwens ook ervaring met een vriend die ergens probeert te plassen waar dat niet hoort..
Ik heb een inloopkast en mijn vriend was echt walgelijk dronken dus ik was al kwaad omdat ik het niet nodig vind om zoveel te drinken dat je gewoon lastig word en raar gaat doen..
Maar goed hij stapt ineens uit bed, en vroeg aan hem wat ga je doen??
Dus met dubbele tong ohhhh ik moet pissen zo nodig pissen....
Terwijl hij ondertussen dus in die kast staat.
Dus ik zeg tegen hem zou je dan niet even naar de wc gaan? het enige wat ik steeds hoorde: pissen, zo nodig pissen...
Ik heb hem een duwtje de goede richting geven, en hij liep zo weer terug naar die kast: pissen zooooooooooo nodig pissen...
En ik was al iets kwaad, en hiermee werd het niet beter, dus Zei tegen hem als je NU niet naar die wc loopt dan schop ik je met je dronken hasses zo de trap af richting de wc!!!
Nou daar ging meneer dan hoor.
Volgende ochtend hem maar even verteld dat ik zulke geintjes niet kan waarderen...