Voel ik mij helemaal gezond! (stop namelijk wel vaker, maar begin elke keer weer) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voel ik mij helemaal gezond! (stop namelijk wel vaker, maar begin elke keer weer) 

... mmmmmhhhhh gebak kabwan schreef:Maar als iedereen nu al begint met afvallen, telt dat dan ook mee of telt dat niet mee?
Ik vond 3 januari wel erg fijn om te beginnen, omdat ik zelf 1 januari jarig ben. En ik dus nog steeds niet aan afvallen toe kom... mmmmmhhhhh gebak
Maar ik denk dat sommigen (waaronder ik) nu al gewoon rustig aan begonnen zijn met het aanpassen van ons eetpatroon , om 3januari er echt in te vliegen. Daarnaast telt het meest verloren gewicht pas vanaf 3 januari.
maar neem nog wel mayonaise bij de aardappeltjes enzo.. Daar stop ik eind van de week pas mee. Ben denk ik ook nog niks afgevallen. haha.
.
Cozey schreef:Je bent niet verplicht om je begingewicht te melden, maar wel WEKELIJKS OP MAANDAG of je bent afgevallen of bent aangekomen, en in je eerste post graag je persoonlijke doel kenbaar maken. (misschien een idee om je doel in je onderschrift te zetten?)
Op 28 maart maken we de Bokt-Loser bekend!
.
Kun je elkaar motiveren én je hebt geen snoep etc. in huis! Als de ander niet wil afvallen, maar wel van een lekkertje houdt, dan is dat ook weer zo sneu
Lins_Vetra schreef:Zie OPCozey schreef:Je bent niet verplicht om je begingewicht te melden, maar wel WEKELIJKS OP MAANDAG of je bent afgevallen of bent aangekomen, en in je eerste post graag je persoonlijke doel kenbaar maken. (misschien een idee om je doel in je onderschrift te zetten?)
Op 28 maart maken we de Bokt-Loser bekend!
.

)
, dus ik wil 13 kilo kwijt.
EsBianc, dat heb ik ook. Zit ook zwaaaar te twijfelen of ik na werk ff langs de mac ga rijden
Errruuuge zin in. 
)
goed heah!
Looooove it! En heel gezond