Helaas geen Ardennen voor mij. Ik ga namelijk in december samenwonen, dus financieel zit het er zowiezo niet in. Maar wie weet een volgende keer.
Dus even een hele goeie update. Ik ben dus heeeel gelukkig met mijn ventje. Ik ken hem van internet, we hebben nu 8 weken wat en ik weet gewoon dat hij het voor me is, vandaar dus ook dat we al vrij snel bij elkaar gaan wonen. Wil niet meer elke zondag naar mijn eigen huis terug moeten. Wil met hem elke dag wakker worden, lekker burgerlijk samen ontbijten en 's avonds bankhangen, of ff naar vrienden natuurlijk. En met hem wil ik uiteindelijk een gezinnetje stichten en trouwen. Dus ik voel me echt geweldig.
Ben alweer ruim een jaar verder nu na de operatie, weeg meestal rond de 72/73, soms 71,9. Ben dus heel tevreden met mijn gewicht. Gelukkig vind mijn vriend me helemaal mooi zoals ik ben, inclusief niet meer zo'n stevige buikhuid en een beetje leeggelopen voorgevel. Ik heb hem ook de dvd van XXL laten zien, hij kende me natuurlijk nog niet vorig jaar, hij kent me alleen zoals ik nu ben. Maar vond het wel belangrijk dat hij wist hoe ik eerst was. Maar hij zei dat ie dan waarschijnlijk ook wel op me was gevallen en dat ie het aan de ene kant jammer vond dat hij er toen nog niet was, anders had ie me helemaal gesteund enzo. Echt een lieve schat dus.
Goh meid, ik heb de meeste van je berichten gelezen en natuurlijk je foto's bekeken! Wat knap van je dat je zo bent af gevallen... En dat in een jaar! Super gedaan joh!!
Zoo mijn huur is opgezegd, ik ga dus gewoon over een week of 5 samenwonen met mijn vriend in zijn huis. Kan echt niet wachten. Wie had dat gedacht een jaar geleden, ik zelf in ieder geval absoluut niet.
mirgino
Geplaatst: 14-11-11 22:22
super zeg
wat is jouw leven verandert zeg! helemaal toppie ik wens je nu al heel veel liefde en plezier toe voor de rest van je leven
Ik weet dat dit topic echt al heel oud is, maar ik werd laatst gebeld door de makers van XXL, waar dit topic over gaat en ze gaan het waarschijnlijk weer herhalen, en als het goed is begin mei komen ze nog eens langs om opnames te maken om te kijken hoe het nu met iedereen die mee heeft gedaan, dus er komt hoogst waarschijnlijk nog een aflevering, met iedereen, 2 jaar later. Zo gaaf.
Ik denk als je op de link in mijn onderschrift klikt dat de afleveringen er nog wel op staan. Ja nog steeds gezellig aan het samenwonen haha, inmiddels geregistreerde partners, dit omdat we het huis op onze naam hebben gezet, dan was het goedkoper als je getrouwd was of partners, nou prima. Ik wil nog wel echt een keer trouwen in een mooie witte jurk, en ten huwelijk gevraagd worden, maar dat komt nog wel. Meeste kilo's zijn er nog af, maar er is wel iets bij, maar dit is normaal, gemiddeld raak je 70 tot 75% van het overgewicht kwijt, ik was alles kwijt, dus het is niet gek dat mijn lijf weer iets vast houdt. Wil er wel weer iets af hebben, dus moet even weer mijn best gaan doen.
Haha geeft niks, zie dat ik em binnen heb. Volgende week komen ze weer filmen, echt geweldig om iedereen weer te zien van het opnameteam, ben benieuwd of ze voor mij bekende cameraman en geluidsman meenemen. VL vind het wel erg spannend geloof ik, die moet ook met zijn kop op tv hahaha.
Afgelopen vrijdag zijn de opnames gemaakt. Was weer erg gezellig. Mijn aflevering komt 29 mei. Elke woensdag komt een van mijn mede xxl kandidaten. Ze herhalen dingen van de oude serie en daarna komt het 2 jaar later gedeelte. Ik heb wat dingen gehoord en ik denk zeker dat de rest ook echt de moeite waard is om te kijken. Dus komende weken op woensdag om 21.55 op ned 3