Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Patriciaa schreef:Zo, ik heb mijn jas ein-de-lijk binnen !!
Stomme service hier in nederland bij de tnt
Vanaf het bedrijf was hij al binnen een week in nl, maar hier zijn ze zo langzaam dat hij nog meer dan een maand hier bij de tnt heeft gelegen voor hij gister eindelijk is verzonden..
was echt flink kwaat !
Wat was nu het verhaal; ja er komen veel nepuggs binnen en die worden dan vernietigd..
Dus ik zei; ik heb een jas, dat is toch heel wat anders?
Jaa nee, die hebben ook vertraging..
Nou fijn joh
Maargoed, De jas past en is heerlijk warm
Ik ben er blij mee !
_Patriciaa schreef:Zo, ik heb mijn jas ein-de-lijk binnen !!
Stomme service hier in nederland bij de tnt
Vanaf het bedrijf was hij al binnen een week in nl, maar hier zijn ze zo langzaam dat hij nog meer dan een maand hier bij de tnt heeft gelegen voor hij gister eindelijk is verzonden..
was echt flink kwaat !
Wat was nu het verhaal; ja er komen veel nepuggs binnen en die worden dan vernietigd..
Dus ik zei; ik heb een jas, dat is toch heel wat anders?
Jaa nee, die hebben ook vertraging..
Nou fijn joh
Maargoed, De jas past en is heerlijk warm
Ik ben er blij mee !
mistid schreef:Ondanks dat ik graag een glimjas met een capuchon met bontrandwil, wordt het waarschijnlijk toch een Kingsland jas voor mij. Dat zijn de warmste jassen die ik ooit heb gehad (nouja skijassen zijn dikker maar voor gewoon vind ik die veelal te opvallend
) en het is toch wel ijskoud op de scooter.
De jassen die ik echt gaaf vind en die dan nog redelijk warm zijn zijn allemaal een beetje boven het budget. Mijn zusjes willen ook nog graag een jas
Myrthe92 schreef:Via welke site heb je besteld Sjoef_Habibi? Ik wil namelijk ook nog vesten van de A&F hebben..
jori_X schreef:mistid schreef:Ondanks dat ik graag een glimjas met een capuchon met bontrandwil, wordt het waarschijnlijk toch een Kingsland jas voor mij. Dat zijn de warmste jassen die ik ooit heb gehad (nouja skijassen zijn dikker maar voor gewoon vind ik die veelal te opvallend
) en het is toch wel ijskoud op de scooter.
De jassen die ik echt gaaf vind en die dan nog redelijk warm zijn zijn allemaal een beetje boven het budget. Mijn zusjes willen ook nog graag een jas
En welke heeft mevrouw in gedacht van KL?