- naam van het doel: Tjoeke Tjoek Boerderij - website www.tjoeke-tjoek-boerderij.nl - korte omschrijving van de "werkzaamheden" van het doel Wij hebben een zorgboerderij, en we kunnen vanalles gebruiken voor de kids. We hebben allerlei soorten dieren. - spullen die gebruikt kunnen worden Wij zoeken (oude) fleecedekens voor in de hokken, leuke spelletjes voor de kinderen ( bordspellen, of biljarttafel enzo. ) Ook hebben wij 2 shetlanders voor de zorgboerderij en nog een D-pony. - naam van bokt contactpersoon Daniellejody
Uhm, je bent te laat. En we zamelen alleen paardenspullen in. Misschien kan je een advertentie zetten bij EA OV
Zooist
Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-10 09:00
Leliev schreef:
Zo glad is t niet in die wijk..
De buurman riep in paniek toch echt wat anders ik kwam met dat monster van mij wel heeeeel erg dicht in de buurt van zijn gloednieuwe toet. Zijwaarts wel te verstaan
Huh?? Ik snap je niet.... Of ja.... Toen ik moest gas geven en jij iets bij de motorkap deed. Achteruit duwen ofzo!!
Nee, mijn toet heeft geen profiel meer onder banden en de 4x4 werkt totaal niet. Met de overgebleven achterwiel aandrijving graaft tie zich in en voor glibberd tie alle kanten op.
Ander nieuws. Ik heb een mail gehad van Arorka ruitershop uit Montfoort datmze nog drie dozen hebben met spullen.
Dus zodra de sneeuw weg is kunnen we daar ook even langs.
Volgens mij heeft Daf daar in het najaar mijn mailadres afgegooid.
Hier ook, ik zakte gewoon tot bijna onder mijn knie in de sneeuw op sommige plekken Dadelijk met de slee de post rondbrengen ipv met de auto. Lijkt me veiliger