Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
horsiej schreef:haha leuk topic dit.
ik werk in een supermarkt en stond bij de klantenservice,
toen kwam er een groepje gasten van een jaar of 20.
een van die jongens zei zal ik me l*l op de weegschaal leggen?
al die gasten lachen, dus ik zeg tegen die gast;
nee doe maar niet , hij weegt alleen kwaliteitsvlees.
die gast werd rood en liep gelijk weg , ze vrienden lachten hem allemaal uit.
als hij nu in de winkel komt , zegt hij niks meer haha.
Escha schreef:Mijn ena laatste werkdag bij de mac donalds, was donderdag middag rond een uur of 4 ik kwam net terug van mijn pauze. Er staat een vrouw met een dochter van zo'n 8 jaar aan de counter. Ze had nog bonnen van de WKactie en die wou ze gebruiken. Een ander meisje stond net voor mij aan de kassa en die zei dat die bonnen niet meer gelden.
Die vrouw helemaal woest en wou de manager spreken, najah zij de manager ophalen en die precies het zelfde, ' Sorry mevrouw deze konden alleen tijdens het WK gebruikt worden'
Die vrouw er tegen in; ' Er staat nergers een eind datum dat het alleen tijdens het WK was dus ik wil nu die bonnen gebruiken.'
De manager:' Mevrouw ik beslis dat neit, maar MacDonalds Nederland beslist dat ik mag die bonnen niet meer accepteren. '
Die vrouw werd WOEST'Wat een achterlijke tent is dit, er staat nergens dat ze niet meer geldig zijn en nu gaan we ergens anders heen, ik wil niet eens door jou geholpen worden met je chagerijnige poedersuiker.' En boos liep ze de mac uit.. met haar dochtertje van 8 ernaast.. dat is toch niet normaal :/ Goed voorbeeld geef je dan.. serieus
Marjo_x schreef:Mensen krijgen bij ons een glaasje ouzo van het huis.
Dus ik zeg "en voor u allen nog een ouzo van het huis"
Die vrouw kijkt me aan, en vraagt wat het is. Ik zeg, Ouzo.. Die vrouw kijkt me apart aan "Jaaa.... dit hebben wij niet besteld hea!?" dus ik "eh.. Nee mevrouw.. Dat krijgt u van ons"
"Oh gratis dus?" En hop, pakte ze zo de glaasjes van mijn dienblad af
Bah..
Of al mensen wijn bestellen
"Wat wilt u te drinken?"
"Wijn graag"
"Wat voor wijn?"
"jaa.. Wit!"
...
...
*zucht*
"Zoet of droog mevrouw?"blijft vervelend
![]()
Bij ons kunnen mensen uit 3 sausjes kiezen voor bij de schotels.. sommigen (ok.. de meesten) lezen dat dus niet en dan krijg je
"Wat voor saus wou u erbij meneer?"
"Ja.. Weet ik het.. Wat heb je?"
Thamar schreef:hahaha héél herkenbaar is dit allemaal!
Ik werk ook bij de AH en krijg ook regelmatig 'lastige' klanten aan de kassa.
één van de dingen die ik nooit meer vergeet was toen ik er pas werkte.
Wij moeten het groente en fruit wegen bij de kassa en alle groentes en fruit hebben verschillende PLU codes. Inmiddels weet je die uit je hoofd maar in het begin moet je toch wel even kijken op de lijst voor de code.
Zo had ik een meneer aan de kassa met een tros bananen, leg de bananen op de weegschaal, pak de PLU-lijst erbij om de code op te zoeken. Kijkt die man me aan 'Het zijn bananen hoor''hahaha en ik maar uitleggen dat ik de code zocht. Jaja!
Oh en klanten die doen alsof ze zeeën van tijd hebben, terwijl er een rij van hier tot en met staat, te zuchten,verveelt op hun horloge te kijken en mij inmiddels boze blikken toewerpen. Ik alles ultrasnel scannen, terwijl ik beleef blijf lachen en vraag of meneer de bonuskaart ook bij zich heeft. 'ja hoor' *pakt ondertussen ónverstoorbaar en op zijn dooie gemakje de gescande artikelen in* Dus ik wacht even. 'Meneer? de bonuskaart' én maar blijven glimlachen'Spaart u ook koopzegels?' draait zich met een zucht om. Doet een graai naar zijn portemonnee (die hij uiteraard eerst niet kan vinden en na al zijn zakken gehad te hebben beseft dat het geld los in zijn borstzakje zit)
.. Nou ál zijn pasjes uit de portemonnee opzoek naar de bonuskaart. Gevonden! nou dan komt het.. 'Dat wordt dan 28,95'
Zie ondertussen wat briefjes van 10 en 20, gelukkig! 'Oh nee wacht, ik doe het anders' *HUP! portemonnee op de kop allemaal muntjes van 20 en 5 cent* tellen, tellen, tellen.. hele kassa onder de muntjes. 'oh nee dit lukt niet' *HUP alles er weer in en uiteindelijk tóch met briefjes betalen* 'Kijk meneer, het wisselgeld en de bon! Fijn weekend!'
!!!
'Ehm juffrouw? waar zijn de zegeltjes? Daar had ik toch omgevraagd?''
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
citroen schreef:Vandaag een domme opmerking van mezelf toen 'k aan 't werk was...![]()
Een man vroeg in 't engels of we nog dille hadden.. ( teminste ik dacht dus echt dat 't engels was. ) Maar aangezien ik niet zo goed ben in engels roepte 'k even een jongen.. Dus hij vraagt 'ja wat is er?' ik 'ja deze man is engels dus kan jij even helpen..
Zegt die man 'Ik spreek& versta gewoon Nederlands hoor!'
Haha schaamde me dood!
danielle_x schreef:Wat ik zo irritant vind is als mensen een volle kar hebben en alles rustig op de band leggen waardoor de achterband zo vol als het maar kan is.
En dan gaan ze staan wachten tot ik klaar ben met scannen(!!) wat natuurlijk niet snel gaat ik moet elk gaatje vinden om nog wat kwijt te kunnen op die achterband..
Dan heb ik soms echt iets van... een beetje nadenken mag best
chaatje16 schreef:Word je niet gek van dat gepiep.. lijkt mij dat je dat in de slaap nog hoort
milatje schreef:danielle_x schreef:Wat ik zo irritant vind is als mensen een volle kar hebben en alles rustig op de band leggen waardoor de achterband zo vol als het maar kan is.
En dan gaan ze staan wachten tot ik klaar ben met scannen(!!) wat natuurlijk niet snel gaat ik moet elk gaatje vinden om nog wat kwijt te kunnen op die achterband..
Dan heb ik soms echt iets van... een beetje nadenken mag best
En dan vooral als ze de chips etc. vooraan leggen en de pakken melk en sixpacks achteraan.