Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Denicee_x

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 10:21

Die zegt dat ook nooit meer :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 10:24

hij werd idd in de zeik genomen. och hij vond het zelf achteraf ook een erg domme actie van zichzelf.

ik vind het wel grappig, geen echte slimme actie van de klant.
En och, achteraf heeft die man gewoon zijn geld terug gekregen.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 15:13

haha vandaag zo'n vrouw gehad...
k was aan het vullen, komt ze naar me toe:

vrouw: pardon, mag ik wat vragen?

ik: ja hoor, wat kan ik voor u doen?

vrouw: die hagelslag daar staat verkeerd!!

ik: welke hagelslag bedoelt u?

vrouw: ja die van de Euroshopper, normaal staat de pure hagelslag altijd in de hoek, daarnaast de gemixte en daarnaast weer de melkhagelslag. en nu moest ik helemaal het schap in kruipen om de pure hagelslag te zoeken omdat alles helemaal door elkaar staat!

ik: sorry mevrouw, maar de klanten pakken de hagelslag om te kijken welke het is, en als ze hem dan niet willen dan gooien ze hem gewoon terug het schap in zonder te kijken waar het staat.

vrouw: nou, kun je dat niet even gaan opruimen dan? want ik heb geen zin om elke keer te gaan zoeken.

ik: sorry mevrouw, maar daar heb ik nu echt geen tijd voor.
morgenavond wordt er weer gespiegeld en wordt alles weer op de juiste plaats gezet.

vrouw: tss

en toen liep ze weg :')

maarja. de euroshopper hagelslag staat in het onderste schap. en wij hebben echt geen tijd om elk half uur al die hagelslag weer goed te gaan zetten omdat klanten het niet even fatsoenlijk terug kunnen zetten op de plek waar het hoort :(

edit: ik had ook écht geen tijd.
vandaag begonnen de hamsterweken weer en alle koppen moesten gevuld worden. en daarnaast m'n eigen pad ook nog.
ik was ingeroosterd van 8:00 - 11:00 en ik was pas om 13:15 klaar :+

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:56

Mijn ena laatste werkdag bij de mac donalds, was donderdag middag rond een uur of 4 ik kwam net terug van mijn pauze. Er staat een vrouw met een dochter van zo'n 8 jaar aan de counter. Ze had nog bonnen van de WKactie en die wou ze gebruiken. Een ander meisje stond net voor mij aan de kassa en die zei dat die bonnen niet meer gelden.
Die vrouw helemaal woest en wou de manager spreken, najah zij de manager ophalen en die precies het zelfde, ' Sorry mevrouw deze konden alleen tijdens het WK gebruikt worden'
Die vrouw er tegen in; ' Er staat nergers een eind datum dat het alleen tijdens het WK was dus ik wil nu die bonnen gebruiken.'
De manager:' Mevrouw ik beslis dat neit, maar MacDonalds Nederland beslist dat ik mag die bonnen niet meer accepteren. '
Die vrouw werd WOEST :') 'Wat een achterlijke tent is dit, er staat nergens dat ze niet meer geldig zijn en nu gaan we ergens anders heen, ik wil niet eens door jou geholpen worden met je chagerijnige poedersuiker.' En boos liep ze de mac uit.. met haar dochtertje van 8 ernaast.. dat is toch niet normaal :/ Goed voorbeeld geef je dan.. serieus

horsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:57

haha leuk topic dit.

ik werk in een supermarkt en stond bij de klantenservice,
toen kwam er een groepje gasten van een jaar of 20.
een van die jongens zei zal ik me l*l op de weegschaal leggen?
al die gasten lachen, dus ik zeg tegen die gast;
nee doe maar niet , hij weegt alleen kwaliteitsvlees.
die gast werd rood en liep gelijk weg , ze vrienden lachten hem allemaal uit.
als hij nu in de winkel komt , zegt hij niks meer haha.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 17:00

horsiej schreef:
haha leuk topic dit.

ik werk in een supermarkt en stond bij de klantenservice,
toen kwam er een groepje gasten van een jaar of 20.
een van die jongens zei zal ik me l*l op de weegschaal leggen?
al die gasten lachen, dus ik zeg tegen die gast;
nee doe maar niet , hij weegt alleen kwaliteitsvlees.
die gast werd rood en liep gelijk weg , ze vrienden lachten hem allemaal uit.
als hij nu in de winkel komt , zegt hij niks meer haha.

hahaha, die is goed :')
altijd leuk als ze je in de zeik willen nemen en ze hem dan gewoon keihard terugkrijgen :+

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 17:11

Horsiej die is goed! _O-

Ik moet woensdag weer werken dus ben benieuwd haha.
Maar meestal dat zit ik achter de kassa en denk ik dit moet ik onthouden! en dan vergeet ik het juist :')

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 17:31

horsiej, die is echt goed hahaha!

Ik had het vandaag even andersom en was 'lastige' klant. Ik ging een telefoon kopen. Ik kijk echt nooit naar aanbiedingen, maar heb toevallig genoeg vaak mazzel. Dus ik een telefoon uitgekozen (ben daar vaste klant, koop daar ook laptops, mp3 spelers computer spellen, foto's ed) na vele vragen...tja ik ben daar erg blond mee :P.

Afijn, toestel uitgezocht en het wordt gescand. Blijkt dat hij in de folder in de aanbieding stond. Dus dat was mazzel, maar het stond niet goed in de computer. Vervolgens was het allemaal wat ingewikkeld om mij dat toestel voor de goede prijs mee te geven. Collega's erbij gehaald en toen moest het zo en zo opgelost worden, maar dat was wel heel erg omslachtig. De prijs zou morgen pas in de computer veranderd worden, dus de vraag of ik morgen terug wilde komen voor de telefoon of hem voor de niet-aanbiedingprijs meenemen....

Er stond nog een wat jongere collega van hun aan de andere kassa en die keek mij aan en ik keek hem aan en we schoten tegelijk in de lach. Uhum...nee dus. Die collega ging zich er ook maar mee bemoeien en kreeg hem toch mee mét korting.

Kom nou, een dag later terugkomen omdat het anders wat lastig is voor de administratie en wat meer werkt geeft...... Nee dus :P

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 17:38

Escha schreef:
Mijn ena laatste werkdag bij de mac donalds, was donderdag middag rond een uur of 4 ik kwam net terug van mijn pauze. Er staat een vrouw met een dochter van zo'n 8 jaar aan de counter. Ze had nog bonnen van de WKactie en die wou ze gebruiken. Een ander meisje stond net voor mij aan de kassa en die zei dat die bonnen niet meer gelden.
Die vrouw helemaal woest en wou de manager spreken, najah zij de manager ophalen en die precies het zelfde, ' Sorry mevrouw deze konden alleen tijdens het WK gebruikt worden'
Die vrouw er tegen in; ' Er staat nergers een eind datum dat het alleen tijdens het WK was dus ik wil nu die bonnen gebruiken.'
De manager:' Mevrouw ik beslis dat neit, maar MacDonalds Nederland beslist dat ik mag die bonnen niet meer accepteren. '
Die vrouw werd WOEST :') 'Wat een achterlijke tent is dit, er staat nergens dat ze niet meer geldig zijn en nu gaan we ergens anders heen, ik wil niet eens door jou geholpen worden met je chagerijnige poedersuiker.' En boos liep ze de mac uit.. met haar dochtertje van 8 ernaast.. dat is toch niet normaal :/ Goed voorbeeld geef je dan.. serieus

Op zich snap ik het wel. Ik kwam 2 dagen na afloop van het WK bij de Mac. Ik kreeg gewoon een Macflurry met de voetbalsticker erop. Ik heb heel die kaart doorgelezen en er stond geen einddatum. Ik dacht: zo lang ze die bekertjes nog doen met die voetballen erop (als je ze op moet maken, moeten de voetballen er maar afgehaald worden vind ik), krijg ik gewoon mijn gratis burger. Nooou, mooi niet! Moeten ze maar duidelijker aangeven hoor.

TRB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 17:56

hahaha héél herkenbaar is dit allemaal!

Ik werk ook bij de AH en krijg ook regelmatig 'lastige' klanten aan de kassa.

één van de dingen die ik nooit meer vergeet was toen ik er pas werkte.
Wij moeten het groente en fruit wegen bij de kassa en alle groentes en fruit hebben verschillende PLU codes. Inmiddels weet je die uit je hoofd maar in het begin moet je toch wel even kijken op de lijst voor de code.

Zo had ik een meneer aan de kassa met een tros bananen, leg de bananen op de weegschaal, pak de PLU-lijst erbij om de code op te zoeken. Kijkt die man me aan 'Het zijn bananen hoor'' :Y) hahaha en ik maar uitleggen dat ik de code zocht. Jaja!

Oh en klanten die doen alsof ze zeeën van tijd hebben, terwijl er een rij van hier tot en met staat, te zuchten,verveelt op hun horloge te kijken en mij inmiddels boze blikken toewerpen. Ik alles ultrasnel scannen, terwijl ik beleef blijf lachen en vraag of meneer de bonuskaart ook bij zich heeft. 'ja hoor' *pakt ondertussen ónverstoorbaar en op zijn dooie gemakje de gescande artikelen in* Dus ik wacht even. 'Meneer? de bonuskaart' én maar blijven glimlachen *D 'Spaart u ook koopzegels?' draait zich met een zucht om. Doet een graai naar zijn portemonnee (die hij uiteraard eerst niet kan vinden en na al zijn zakken gehad te hebben beseft dat het geld los in zijn borstzakje zit) *D .. Nou ál zijn pasjes uit de portemonnee opzoek naar de bonuskaart. Gevonden! nou dan komt het.. 'Dat wordt dan 28,95' *D Zie ondertussen wat briefjes van 10 en 20, gelukkig! 'Oh nee wacht, ik doe het anders' *HUP! portemonnee op de kop allemaal muntjes van 20 en 5 cent* tellen, tellen, tellen.. hele kassa onder de muntjes. 'oh nee dit lukt niet' *HUP alles er weer in en uiteindelijk tóch met briefjes betalen* 'Kijk meneer, het wisselgeld en de bon! Fijn weekend!' *D !!!
'Ehm juffrouw? waar zijn de zegeltjes? Daar had ik toch omgevraagd?''
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 18:08

Wat ik zo irritant vind is als mensen een volle kar hebben en alles rustig op de band leggen waardoor de achterband zo vol als het maar kan is.
En dan gaan ze staan wachten tot ik klaar ben met scannen(!!) wat natuurlijk niet snel gaat ik moet elk gaatje vinden om nog wat kwijt te kunnen op die achterband..
Dan heb ik soms echt iets van... een beetje nadenken mag best ;)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 18:27

Marjo_x schreef:
Mensen krijgen bij ons een glaasje ouzo van het huis.
Dus ik zeg "en voor u allen nog een ouzo van het huis"
Die vrouw kijkt me aan, en vraagt wat het is. Ik zeg, Ouzo.. Die vrouw kijkt me apart aan "Jaaa.... dit hebben wij niet besteld hea!?" dus ik "eh.. Nee mevrouw.. Dat krijgt u van ons"
"Oh gratis dus?" En hop, pakte ze zo de glaasjes van mijn dienblad af _O-
Bah..

Of al mensen wijn bestellen
"Wat wilt u te drinken?"
"Wijn graag"
"Wat voor wijn?"
"jaa.. Wit!"
...
...
*zucht*
"Zoet of droog mevrouw?"
_O- blijft vervelend ;)

Bij ons kunnen mensen uit 3 sausjes kiezen voor bij de schotels.. sommigen (ok.. de meesten) lezen dat dus niet en dan krijg je
"Wat voor saus wou u erbij meneer?"
"Ja.. Weet ik het.. Wat heb je?"
_O-

Haha, zo had ik gisteren ook: "Doe mij maar een wijntje"
zeg ik: "En wat voor wijntje wilt u?"
Word ik eerst raar aangekeken: "Ja, een lekkere"
ik weer: "Wilt u rood, wit of rosé?"
Toen begon het pas te dagen :Y)

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:24

Vandaag een domme opmerking van mezelf toen 'k aan 't werk was... :o

Een man vroeg in 't engels of we nog dille hadden.. ( teminste ik dacht dus echt dat 't engels was. ) Maar aangezien ik niet zo goed ben in engels roepte 'k even een jongen.. Dus hij vraagt 'ja wat is er?' ik 'ja deze man is engels dus kan jij even helpen..
Zegt die man 'Ik spreek& versta gewoon Nederlands hoor! :+ '

Haha schaamde me dood! :o

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:31

Thamar schreef:
hahaha héél herkenbaar is dit allemaal!

Ik werk ook bij de AH en krijg ook regelmatig 'lastige' klanten aan de kassa.

één van de dingen die ik nooit meer vergeet was toen ik er pas werkte.
Wij moeten het groente en fruit wegen bij de kassa en alle groentes en fruit hebben verschillende PLU codes. Inmiddels weet je die uit je hoofd maar in het begin moet je toch wel even kijken op de lijst voor de code.

Zo had ik een meneer aan de kassa met een tros bananen, leg de bananen op de weegschaal, pak de PLU-lijst erbij om de code op te zoeken. Kijkt die man me aan 'Het zijn bananen hoor'' :Y) hahaha en ik maar uitleggen dat ik de code zocht. Jaja!

Oh en klanten die doen alsof ze zeeën van tijd hebben, terwijl er een rij van hier tot en met staat, te zuchten,verveelt op hun horloge te kijken en mij inmiddels boze blikken toewerpen. Ik alles ultrasnel scannen, terwijl ik beleef blijf lachen en vraag of meneer de bonuskaart ook bij zich heeft. 'ja hoor' *pakt ondertussen ónverstoorbaar en op zijn dooie gemakje de gescande artikelen in* Dus ik wacht even. 'Meneer? de bonuskaart' én maar blijven glimlachen *D 'Spaart u ook koopzegels?' draait zich met een zucht om. Doet een graai naar zijn portemonnee (die hij uiteraard eerst niet kan vinden en na al zijn zakken gehad te hebben beseft dat het geld los in zijn borstzakje zit) *D .. Nou ál zijn pasjes uit de portemonnee opzoek naar de bonuskaart. Gevonden! nou dan komt het.. 'Dat wordt dan 28,95' *D Zie ondertussen wat briefjes van 10 en 20, gelukkig! 'Oh nee wacht, ik doe het anders' *HUP! portemonnee op de kop allemaal muntjes van 20 en 5 cent* tellen, tellen, tellen.. hele kassa onder de muntjes. 'oh nee dit lukt niet' *HUP alles er weer in en uiteindelijk tóch met briefjes betalen* 'Kijk meneer, het wisselgeld en de bon! Fijn weekend!' *D !!!
'Ehm juffrouw? waar zijn de zegeltjes? Daar had ik toch omgevraagd?''
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Haha zo herkenbaar :D
Ik had dat vroeger ook altijd met de PLU-codes hoor, mensen schenen dan te denken dat ik op een of andere raadselachtige wijze al het fruit met een foto of iets dergelijks op die lijst heb staan en dan ging kijken welke naam erbij hoorde _O-

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:35

Ik heb bij de jumbo gewerkt opmerkingen daar zijn vaak:

Wat is het hier koud zeg, meisje heb jij het niet koud?

Altijd die lege vakken hier... kan toch niet...

Word je niet gek van dat gepiep.. lijkt mij dat je dat in de slaap nog hoort

Mijn werk nu, het bejaardentehuis van hoger opgeleide mensen die erg rijk zijn in de huishouding :P :

komt een vrouw om de hoek kijken in de kamer waar ik werk, ik zeg: zegt u het eens..
Zegt ze: Zegt u het eens... dat kan je toch niet zeggen tegen een oudere vrouw als mij... Neeeee dat kan echt niet :Z

verder kan ik er even niet opkomen haha

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:35

citroen schreef:
Vandaag een domme opmerking van mezelf toen 'k aan 't werk was... :o

Een man vroeg in 't engels of we nog dille hadden.. ( teminste ik dacht dus echt dat 't engels was. ) Maar aangezien ik niet zo goed ben in engels roepte 'k even een jongen.. Dus hij vraagt 'ja wat is er?' ik 'ja deze man is engels dus kan jij even helpen..
Zegt die man 'Ik spreek& versta gewoon Nederlands hoor! :+ '

Haha schaamde me dood! :o

Ook blijkbaar niet zo goed in Nederlands, het is 'riep'. :')

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:39

danielle_x schreef:
Wat ik zo irritant vind is als mensen een volle kar hebben en alles rustig op de band leggen waardoor de achterband zo vol als het maar kan is.
En dan gaan ze staan wachten tot ik klaar ben met scannen(!!) wat natuurlijk niet snel gaat ik moet elk gaatje vinden om nog wat kwijt te kunnen op die achterband..

En dan vooral als ze de chips etc. vooraan leggen en de pakken melk en sixpacks achteraan. :')

chaatje16 schreef:
Word je niet gek van dat gepiep.. lijkt mij dat je dat in de slaap nog hoort

Als ik te lang werk heb ik daar serieus last van. >.<

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:21

ik had gister ook weer een leuke klant bij mij aan de kassa. :+

meneer: Krijgen jullie nog mahaartje sigaartjes?
ik: (dacht van huh..) nou meneer volgens mij verkopen wij geen behaarde sigaartjes.
meneer wordt boos en zegt: ze liggen al 2 week niet meer in het schap.
ik, nog steeds overtuigt dat hij behaarde sigaartjes bedoelt: Als u wilt kan ik iemand vragen. (het was 's avonds dus enige cassiere en de vullers zag ik niet zo gauw)
meneer: Ja als ik ergens anders heen moet om mn sigaartjes te halen kan ik daar ook net zo goed de rest van mn boodschappen doen.
ik: dat is begrijpelijk.
meneer: ja en dan zijn jullie een klant kwijt.
ik: meneer ik zal t voor u vragen
meneer, rekent af: bedankt meisje!

jullie kunnen je zeker wel voorstellen dat ik werd uitgelachen door mn collega's toen ik vroeg naar de behaarde sigaartjes :+

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:27

milatje schreef:
danielle_x schreef:

En dan vooral als ze de chips etc. vooraan leggen en de pakken melk en sixpacks achteraan. :')

Ja precies, en dan als je de band aan zet dat alles geplet wordt en ze gaan zeggen 'mevrouw mijn spullen worden geplet' :Z

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:29

danielle_x schreef:
Ja precies, en dan als je de band aan zet dat alles geplet wordt en ze gaan zeggen 'mevrouw mijn spullen worden geplet' :Z

dan vind ik dat nog een nette reactie. ik had ook een keer een man die zei; g*dver je douwt al mn spullen in elkaar. wat een k*tding!

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:32

Mijn zus werkt in een schoenwinkel, staat ze in een etelage om wat te pakken oid. Loopt er een man langs, ben jij ook te koop ?! (mijn zus was toen 14 en die man 40)

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:33

Ik werk ook in een supermarkt op de vleeswarenafdeling en ik moet ook regelmatig vakken vullen. En voor het onderste schap moest ik helemaal bukken omdat ik achterin bij moest vullen, zegt zo'n mevrouw: "Eigenlijk had ik je voor je billen moeten slaan, je staat zo mooi gebukt!" :') _O-

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:34

:+

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:41

Haha ik heb ook x gehad toen ik net nieuw was had die band aan laten staan perongelijk; hee meisje!!! zet die band is uit!!
echt op zo'n aggresieve manier, schrok er heel erg van kwam denk omdat ik net nieuw was.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 11:50

Ergens vind ik dat ook wel logisch, dat mensen daar boos om worden. Je ziet zelf dat je eerst de lichte spullen krijgt en dan de zware, dan kun je dus op je vingers natellen dat als je de band aanzet er dingen geplet gaan worden. Dan kun je toch beter mensen vragen of ze wat spullen weg willen halen omdat je het niet meer kwijt kunt...