Je theorie gaat vast wel goed komen donderdag, gewoon goed voorbereiden dan is de kans heel groot dat je 't haalt!
Ik heb 1x t boek doorgelezen en verder oefenexamens gemaakt, en t in een keer gehaald.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze worden gewoon steeds moeilijker! (heb CD-rom van ANWB examentraining), maar heb wel steeds minder fouten gelukkig.. Ik blijf maar positief denken; van mijn fouten leer ik......... Maar ik heb toch wel de kriebels hoor!

Als het goed is is mijn rijexamen aangevraagd
Ik heb netjes de eigen verklaring ingevuld en opgestuurd en heb vrijdag een brief ontvangen waarin staat dat ik een verklaring van geschiktheid krijg.. ik heb alleen nog geen afrijdatum.. krijg ik die dan nu snel?
ik heb minstens de helft van mijn rijlessen met het idee gereden: "Ik vind dit stom, ik wil dit niet, ik kan prima overal heen op de fiets." en ik heb gemerkt dat dit zooo tegen mij werkte! Ik zat alleen maar te wachten tot ik uit die auto mocht en daardoor stak ik er veel minder van op dan de bedoeling was.
en vanaf dat moment heb ik met een veel positievere instelling gereden, waardoor ik heel snel vooruitgang maakte, mijn examen aanvroeg en in 1 keer slaagde
en nu vind ik autorijden zonder instructeur zelfs wel een beetje leuk.
zo'n ramp is het niet! Doe gewoon goed je best en je zal zien dat het steeds beter gaat.

(In m'n ouders 'busje', weet alleen nog niet of ik dat wel durf
) 
Chann schreef:Annn, van alle oefenexamens die ik gemaakt heb, ben ik maar 1x geslaagd en iets van 7x gezakt, dus was er vooraf al zeker van dat ik ging zakken, maar heb 'm uiteindelijk toch in één keer gehaald, dus het is zéker mogelijk!
Smiek, gefeliciteerd!
Niet lüllig bedoeld, maar ik kan me persoonlijk écht niet voorstellen dat iemand 't niet leuk vindt of geen zin heeft om auto te rijden! Ik vind 't zelf echt superleuk om te doen, baal altijd als m'n les afgelopen is en kijk er dan ook de hele week weer naar uit. Kan dan ook écht niet wachten tot ik straks m'n rijbewijs heb, dan kan ik tenminste gaan rijden wanneer ik wil!(In m'n ouders 'busje', weet alleen nog niet of ik dat wel durf
)

En morgen ook weer 
flexie haha tis heerlijk weer en heb er super veel zin in hahaha