zijn hier meer legpuzzel gekken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 08:39

Goldie schreef:
Was dat nu al :+
Ja morgenavond is er pas weer tijd om te puzzelen. Ik moet morgen met mijn opa naar het ziekenhuis, hij krijgt een eenmalige bestraling.

We hadden op de dansschool zo'n lekker salsanummer, dus ik gevraagd of ze het even op wou schrijven. Dus zoeken zoeken zoeken, eerst maar even op youtube om te checken of het de goede is maar ik heb hem :D Hij is nu aan het downloaden
Als er nog liefhebbers zijn om het ook te luisteren :P http://www.youtube.com/watch?v=BUhKDHCYS98

Mijn fysio zit bij een slasa groep die door heel de wereld optreed, salsa dance squad oid? Wel gaaf hoor!

Gister een heel eind verder gepuzzeld
wat ik fijn aal de jan van haasteren puzzels vind is dat er weinig grote oppervlaktes zijn waar je bijna niet meer uit komt :)

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 10:11

Pff, vanochtend vroeg eruit, voelde me al niet geweldig. Ben ik naar de uni echt zo ongenadig hard natgeregend, drijfnat tot op m'n ondergoed.. Ben weer omgedraaid, voelde me echt beroerd en had les tot 1715.
Wat een rotdag ;(

chocobroodje

Re: zijn hier meer legpuzzel gekken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 10:27

Dus jij hebt een baaldag vandaag? Het is hier nu nog droog zelfs met een klein zonnetje. Maar geen idee voor hoelang. Mis je dan veel op school? Je kunt nu wel lekker de hele dag puzzelen in je pyama/hangoutfit.
@susje ik kan me voorstellen dat je met 500 stukjes snel klaar bent, maar het is wel een fijne maat om mee te beginnen. Zo weet je zeker dat je het weer leuk vindt

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 12:17

Even ander vraage nog over het ophangen van mijn puzzel. We hebben besloten om bij de praxis een plaat precies op maat te laten zagen (die wat ik nu heb steekt iets uit) Maar.........
Die plaat + puzzel wegen toch heel wat, hoe zou ik die het beste aan de muur kunnen bevestigen? Iemand nog een oplossing?

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 12:24

Mis idd wel wat ja, maar in die staat was het toch niet echt gelukt.. Ben maar onder een hete douche gestapt en idd m'n huiskloffie lekker aangetrokken.

Over het ophangen, sowieso een lange schroef met plugs ;) Mijn keukenkastje is ook echt niet ligt met alle zooi die erin ligt, die hangt aan 2 schroeven. Misschien kan je je in de praxis laten adviseren? Wel even te weten komen waar de muur van is gemaakt, schijnt uit te maken soms :Y)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 12:27

Haha ja daar was ik op de harde manier al achter gekomen. We hebben deze zomer boekenplanken opgehangen. Ben 3x terug moeten gaan voor ik de goede schroeven had (1x eigen sculd 1x mederwerker schuld)
Maar waar hang ik de schroeven aan de plaat. Om dat nou dwars door de puzzel heen te doen lijkt me niet de bedoeling

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 12:34

Eeeh :P
Misschien het stukje waar de schroef onder moet er later tussen plakken/leggen? Het geen idee of dat wel kan eigenlijk, helemaal niet aan gedacht :Y)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 12:36

Ja dat was dus het punt, ik had er ook niet aangedacht tot vriendlief dat zei. Dus mocht iemand iets weten ........

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 14:47

Ik was net even bij de expo, kijken voor een lijst. Grapje zou me rond de 250 euro kosten om te laten maken. Dat gaan we dus noway doen.

susje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 14:50

serieus? :oo
nee kan me voorstellen dat dat te ver gaat ja!

en tips om die plank op te hangen heb ik ook niet zo snel.. lastig hoor.
is het een hele dikke plank?

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 14:51

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 14:52

kun je niet bij de action terecht die hebben vaak ook lijsten liggen die zijn wel betaalbaar.

ik heb mijn JvH afgebroken, ben nog steeds puzzelloos

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 14:53

ik vind JvH zo leuuuk! maar het gaat zo snel :oo

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 15:16

Het punt is dat de lijst helemaal op maat gemaakt moet worden, en ja dat schijnt dus duur te zijn ;). Ik heb wel nog bij de lijstenfabriek(ofzo) een offerte opgevraagd. Misschien kan het bij hun een stuk goedkoper, maar ik denk dat ik hem zo op ga hangen. Extra dikke laag conserver er maar op wrijven.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 17:25

De lucht is af :D

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 17:45

Jeej annemijn goed bezig :). Ik ga ook best hard met deze. Zijn leuke duidelijke puzzels om te maken, die wasgij serie. Ik ga wel een foto maken van het eindresultaat, diegene wat intresse hebben mogen dan pb-en (i.v.m. spoilers)

susje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 17:56

:wave:

Ik ben na mn werk nog in alle haast naar de speelgoedwinkel hier in het dorp gegaan, maar hij had helaas geen Josephine Wall meer liggen in 1000 stukjes -O-

Hij schreef het alvast op zodat ie puzzels van haar bij de groothandel mee kon nemen.. en toen ik zei dat ik een mooie had gezien maar de titel niet meer wist kreeg ik zn visitekaartje: "bel me maar even als je de naam weet.. ik ben maandag of dinsdag bij de groothandel, dan neem ik hem voor je mee" :+
Mooi voor elkaar dus :D

Fantastisch hoor, in een durp wonen en heel veel winkeliers die je al kennen :D De man van de boekhandel weet ook altijd al waarvoor ik kom _O-

Wasgij wil ik trouwens wel hierna proberen, lijkt me ook wel heel leuk :j

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 18:12

susje schreef:
:wave:

Ik ben na mn werk nog in alle haast naar de speelgoedwinkel hier in het dorp gegaan, maar hij had helaas geen Josephine Wall meer liggen in 1000 stukjes -O-

Hij schreef het alvast op zodat ie puzzels van haar bij de groothandel mee kon nemen.. en toen ik zei dat ik een mooie had gezien maar de titel niet meer wist kreeg ik zn visitekaartje: "bel me maar even als je de naam weet.. ik ben maandag of dinsdag bij de groothandel, dan neem ik hem voor je mee" :+
Mooi voor elkaar dus :D

Fantastisch hoor, in een durp wonen en heel veel winkeliers die je al kennen :D De man van de boekhandel weet ook altijd al waarvoor ik kom _O-

Wasgij wil ik trouwens wel hierna proberen, lijkt me ook wel heel leuk :j

Ja wasgij zijn echt grappig, je hebt geen idee wat het worden moet :D. Welke van Josephine wall ga je laten meenemen? Is inderdaad wel heel fijn als ze je een beetje kennen ;)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 18:16

Ben lekker Assepoester aan het puzzelen :D
Maar hij is verd*mde moeilijk :oo
Er zit namelijk een soort lijst omheen, dus aan de kantjes heb ik helemaal niets aangezien alle kantjes op elkaar lijken en ook allemaal in elkaar passen -O-
Dus ben nu vanuit een hoek aan het werken..

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 18:25

Klinkt wel als een leuke uitdaging spikkel :D. Dat houdt je van de straat ;)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 18:28

Ja precies, houd je bezig he :P

Alleen nu is het alweer te donker en lijken alle stukjes écht op elkaar. :')

En 1 stukje móet gewoon op een plek (een kantje) maar hij past niet aan een ander stukje.. maar weet zéker dat ie daar moet :\ alleen als ik wat harder duw dan past het wel.. maar toch, denk dat ie daar volgens de makers niet hoort maar volgens mij wél! :P

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 18:30

Jeetje wat gaan jullie hard, niet alleen in het topic maar zo te horen hebben jullie al snel de puzzel af.
Na mijn 1,- puzzel van Lidl ben ik nu weer op zoek naar iets nieuws, dus even alle sites af.
Weet iemand of je bij een bart smit ook puzzels kan bestellen? Ik vind Knuffeltijd van Schim Schimmen erg mooi, maar bij Bart Smit op de site kan ik hem al niet vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 18:36

he meiden :)

zon lijst kan wel duur zijn ja om op maat te laten maken, maar misschien kan de timmerfabriek een betere prijs aanbieden :j

hoi sus welkom hier :)
ja het gaat wel hoor.. leven gaat door ;)

assepoester puzzel klinkt leuk!
zijn er al nieuwe fotos van de affe en onaffe puzzels dames? :Y)

ik lurk een beetje mee zo he :+

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 18:38

LynnDenise schreef:
Jeetje wat gaan jullie hard, niet alleen in het topic maar zo te horen hebben jullie al snel de puzzel af.
Na mijn 1,- puzzel van Lidl ben ik nu weer op zoek naar iets nieuws, dus even alle sites af.
Weet iemand of je bij een bart smit ook puzzels kan bestellen? Ik vind Knuffeltijd van Schim Schimmen erg mooi, maar bij Bart Smit op de site kan ik hem al niet vinden.

Schijnt dat bart smit nog best lastig is met bestellen. Maar anders via internet? Bij bol.com zijn de verzendkosten maar 1,95. Maar bij http://www.puzzelstore.nl heb je weer heel veel keuze

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 18:38

ik vind via sites bestellen echt heerlijk. rustig uitzoeken en dan maar wachten op de postbode :D