Goldie schreef:Was dat nu al
Ja morgenavond is er pas weer tijd om te puzzelen. Ik moet morgen met mijn opa naar het ziekenhuis, hij krijgt een eenmalige bestraling.
We hadden op de dansschool zo'n lekker salsanummer, dus ik gevraagd of ze het even op wou schrijven. Dus zoeken zoeken zoeken, eerst maar even op youtube om te checken of het de goede is maar ik heb hemHij is nu aan het downloaden
Als er nog liefhebbers zijn om het ook te luisterenhttp://www.youtube.com/watch?v=BUhKDHCYS98
Mijn fysio zit bij een slasa groep die door heel de wereld optreed, salsa dance squad oid? Wel gaaf hoor!
Gister een heel eind verder gepuzzeld
wat ik fijn aal de jan van haasteren puzzels vind is dat er weinig grote oppervlaktes zijn waar je bijna niet meer uit komt

Hij is nu aan het downloaden
Mijn keukenkastje is ook echt niet ligt met alle zooi die erin ligt, die hangt aan 2 schroeven. Misschien kan je je in de praxis laten adviseren? Wel even te weten komen waar de muur van is gemaakt, schijnt uit te maken soms

alleen als ik wat harder duw dan past het wel.. maar toch, denk dat ie daar volgens de makers niet hoort maar volgens mij wél!