Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolienn schreef:haha dat vond ik dus heel vervelend!! Wij hebben nu een pasje: rechterbeen naar voren linkerbeen naar voren rechterbeen naar achter linkerbeen naar achter, en dan telkens verschillende dingen met je armen. Alleen had ik met streetdance (lang geleden) een pasje dat je je rechterbeen schuin naar links naar voren doet je linkerbeen voor rechterbeen langs kruisen en rechts neer zetten rechterbeen weer op zn plek linkerbeen weer op zn plek. Dus dat is HEEL irritantWant in principe is t echt een supersimpel pasje
Roxxiejj schreef:Jolienn schreef:haha dat vond ik dus heel vervelend!! Wij hebben nu een pasje: rechterbeen naar voren linkerbeen naar voren rechterbeen naar achter linkerbeen naar achter, en dan telkens verschillende dingen met je armen. Alleen had ik met streetdance (lang geleden) een pasje dat je je rechterbeen schuin naar links naar voren doet je linkerbeen voor rechterbeen langs kruisen en rechts neer zetten rechterbeen weer op zn plek linkerbeen weer op zn plek. Dus dat is HEEL irritantWant in principe is t echt een supersimpel pasje
Volgens mij doen wij die ook. Eerst je armen voorkruisen, dan schouderhoogte opzij, dan boven je hoofd klappen en dan langs je lichaam? Bij iedere stap die je zet?