Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

tis de 24e juni overgemaakt
(en dus ook al weer op
)
Heb de 2 voorlopige aanslagen 2008 bij elkaar gehouden en ik snap er niks van...maandag even bellen want volgens mij klopt er iets niet!!

auk schreef:Hoelang nadat jullie de voorlopige teruggave hebben gekregen, kregen jullie de definitieve? Wij hebben gister de brief met de voorlopige teruggave gekregen, maar ik wil graag weten of we daar weer iets van moeten gaan terug betalen
Dus volgend jaar die van 07 enz.

Sunrise19 schreef:Ik heb het in laten vullen op het belastingkantoor.
Dit doe ik altijd, en heb nooit gehad dat ik iets terug moest betalen.
Dacht dat ik van 2007 niks terug kreeg omdat ik geen bericht gehad had, uiteindelijk kwam ze erachter bij het belastingkantoor dat ik van 2007 nog 780 euro kreeg en van 2008 679euro. Dit word als het goed is volgende week gestord

nixx schreef:Ik heb gewoon nog steeds niks gehad geen brief niks terwijl ik het voor 1 april al ingestuurd heb. Een vriendin heeft het pas heel laat ingestuurd en binnen een week binnen grrr.
Liezel1 schreef:nixx schreef:Ik heb gewoon nog steeds niks gehad geen brief niks terwijl ik het voor 1 april al ingestuurd heb. Een vriendin heeft het pas heel laat ingestuurd en binnen een week binnen grrr.
Dan zou ik daar toch eens achteraan bellen als ik jou was. Je had nl allang iets moeten horen als het ontvangen was.