Hij is relatief klein, maar wel groot genoeg om meteen te zien wat het is, precies door de midden zit het gat voor de armband. En aan de achterkant van de auto zitten 2 meer roze kleurige achterlichtjes en daartussen zit een hartje gegraveerd. Ik zal vanavond wel even wat foto's maken en hier posten, de foto van pandora zelf vertekend wel een beetje namelijk, ik had hem groter verwacht aan de achterkant, maar hijs wel heel tof.
Heb ook nog een clip er bij gekocht, zodat ze er niet allemaal af rollen als ik hem af of om doe.
Als ik deze zomer niet op vakantie ga, ga ik mezelf een ketting cadeau doen met bedeltje + clips denk ik. Gewoon helemaal compleet!! Heb zaterdag ook een ring besteld. Niet van pandora, die had wel mooie ringen zeg maar ben toch voor eentje van Zinzi gegaan. Zinzi is trouwens ook een mooie sieradenlijn vind ik!!
Siggy
Geplaatst: 17-05-10 14:39
Tja, die hond vind ik dus ook niks, sorry. Ik wil graag een aandenken aan m'n pandora van onze onlangs ingeslapen duitse herder. Dat hondje van pandora is naar mijn mening dan geen aandenken , maar meer een belediging....
De andere foto's willen even niet op de laptop, bluetooth heeft het begeven Maar met dees heb je al een goed beeld. Denk ik? De rest probeer ik zo nog even.
Ik had deze groter verwacht maar nu ik hem om heb en een dag heb bekeken (zit er de hele tijd aan te draaien, je voelt het verschil in gewicht ( nu al. ) en blijf er mee 'spelen', vind ik hem alleen maar leuker dat ie wat kleiner is.
Moet je je armband eens aan je andere arm hangen dat je gewend bent! Heb hem altijd rechts, met mijn gouden armbandje en nu de 2e pandora ook rechts, maar ik heb deze weken examens, dus dan schrijft het vervelend en is het een irritant geluid voor mijn mede-mensen, dus heb ze nu links zitten... Dat is RAAR... voelt ineens weer heel zwaar!
Kreeg hem niet vast, losmaken doe ik amper. Alleen als ze afmoeten voor vakantie of om om me andere arm te doen. Verder heb ik ze altijd om. Misschien niet heel slim, maargoed ik wilde juist een mooie armband die ergens tegenkon... en daarom liggen nu na 4 of 5 jaar pas eens 4 bedels ter reparatie bij de juwelier. Gaat tenminste langer mee dan andere armbanden