Achh elvira.. ik ga toch niet meer over.. is niet anders. ik probeer wel.maar mijn koppie zit bij Ruben en dat veranderd niet..
fojoe
Geplaatst: 05-06-09 10:45
ach, zo'n drama is dat nu ook niet dat je hoofd niet naar studeren staat is toch normaal? iig een heel wat betere reden om niet over te gaan dan spijbelen ofzo
Ik snap het wel hoor met je school dat je gewoon niet met je gedachten erbij kan blijven. Zo´n ventje die zo ziek is. Echt sneu hoor. Maar toch school is ook niet geheel onbelangrijk maar dan maar voor het volgend schooljaar toch ? Jammer dat ik zo ver weg woon anders had ik jullie graag willen helpen...
Ja maar toch.. ik wil gewoon zo graag over.. en het moet ook gewoon.. anders moet ik een niveau lager. en zit nu op havo.en wil gewoon havo doen.. blijven zitten mag volgens mij niet maar misschien wel. dat weet ik niet..
jeetje meid wat een gedoe lees ik allemaal hoop dat de kleine snel een beetje beter word enz. en maby kan je een uurtje leren en dn ff pauze enz? wat keigaaf trouwens dat jullie zulke kinsjes opvangen!!! maar in je profiel zie ik dat ze constand een neus infuusje hebben? hoe dat zo als ik vragen mag?
kan je niet een uitzondering vragen dat je geen niveau hoeft te zakken en een jaartje kan blijven zitten? volgens mij heb je toch echt wel een gegronde reden? sowieso hoop ik natuurlijk dat je het toch gaat redden, maar stel dat ... ?
Winxz_Bas
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-09 12:02
misz_sandy: dat is een sonde. via die sonde (een slangetje naar zijn maag) word eten gespoten naar zijn maag met een pomp zegmaar.omdat ij zelf niet kan eten.
ik hop het ook en fojoe dat kan ik wel eens vragen ja
je kan het misschien nu al eens vragen? de angst om een niveau te moeten zakken bezorgt je alleen maar extra stress, en maakt het studeren alleen maar moeilijker.
ah winxz dat bedoelde ik haha kon dr even niet op komen maar die foto's lijken veel ouder en dt meisje heeft er ook 1 in je profiel. ook in die fietskar toch?
ja dat meisje is ook een pleegkindje die niet zo goed wil eten.. en die heeft een ziekte waardoor zei geen voedingstoffen opneemt. en dus ook het nu niet weet van eten.
Fojoe .. ik ben nu thuis aan het oppassen en mama is met ruben aart ziekenhusi om hem daar weer in een bed te leggen.. en wachten wat ze willen gaan doen
Ben wel benieuwd wat ze willen gaan doen met hem. Ik moet nou werken. Ik lees het vanavond weer.
fojoe
Geplaatst: 05-06-09 12:17
Winxz_Bas schreef:
Fojoe .. ik ben nu thuis aan het oppassen en mama is met ruben aart ziekenhusi om hem daar weer in een bed te leggen.. en wachten wat ze willen gaan doen
ik bedoelde niet letterlijk nu meteen, maar nog voor je toetsweek
oww zo ja .. ik ga het vragen.. alleen mijn ouders. die uhhm naja die zouden het netjes gezegd niet waarderen.. ookal gata het zo met ruben
fojoe
Geplaatst: 05-06-09 12:30
meisje, superhelden bestaan alleen in strips de toelating om een jaartje te blijven zitten is nu vooral belangrijk voor jouw gemoedsrust, zodat jij niet kapot gaat van de stress en toch nog kan proberen om je toetsen zo goed mogelijk te doen. dat het studeren nu even moeilijk gaat met de problemen van ruben, begrijpen ze vast ook wel? ik kan me wel voorstellen dat ze er niet blij mee gaan zijn als je blijft zitten, maar wat is nu een jaartje in een heel mensenleven? wat jij nu leert ivm. zorgen voor anderen haal je trouwens toch niet uit een schoolboek
Ik ben 2 jaar geledne ook al blijven zitten door gepest op mijn oude school.. en nouwja zou het wel echt jammer vinden. maar blijf liever zitten en maak er volgend jaar een topjaar van maar het liefste ging ik gewoon over..
Echt jammer dat het weer zo moet gaan, het zit jullie ook niet mee.
Maar echt top van jullie dat jullie die kinderen opvangen.
Esmeralda
Geplaatst: 05-06-09 13:46
Och meid, ook voor jou komt het goed. Probeer met stapjes je huiswerk te maken. Nu je aan het oppassen ben, kan je tussendoor toch wel wat leren. Je moet ook nog aan jezelf denken, al is dat heel moeilijk. Want je gedachte dwalen toch af. Praat er thuis of op school eens over, hoe jij het beste het kan aanpakken.
Heel veel strekte met Ruben, wat een tegenvaller is het. Eindelijk ging het weer lekker met hem.
tina
Geplaatst: 06-06-09 01:02
sterkte met ruben
ik hoop dat je vandaag ondanks alles toch nog een beetje fijne verjaardag hebt
Dankjullie wel.. ik hou jullie wel op de hoogte vandaag hoor;) net boodschappen wezen doen voor vandaag met mama. mama is nu naar ruben en papa moet werken. kado: niewe CD speler omdat mijn vader die kapot had gemaakt en 100 euro. de rest van het kado komt nog.