Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amethyst_ schreef:Wacht, ik maak wel vast in word een lijstje, dat houd ik dan wel bij tot we reactie van de mod hebben. Quotes verzamel ik ook vast, Uitleg van het hele idee laat ik graag aan iemand over, ik ben enorm slecht in dingen 'leuk' en 'boeiend' vertellen.
Katiavl; heb jij zin om vertalingen van 'crimes' te zoeken? Gezien jij er al een paar keer mee bent gekomen
Ik ben bezig.....
Flew schreef:'One of the hardest things about being in prison is the isolation and loneliness felt at “mail call” when those around you receive letters from friends and loved ones and you don’t.'
Dit zag ik in iemands profiel staan. Nu weet ik zeker dat ik er goed aan heb gedaan om iemand te kiezen die nog niks gekregen had.
sabje1985 schreef:hier schrijf iemand die de doodstraf heeft gekregen hoe het is in de gevangenis erg intressant.
http://www.deadmantalking.com/dmtn/intron.htm
Gulpje schreef:_Florien_ schreef:Ik schrijf met Eric McDavid.
Heb even gegoogled. Dit is een intrigerende zaak, zeker omdat het enige bewijsmateriaal 'chemical household' was, wat óveral voor gebruikt zou kunnen worden en niet alleen voor bommen. En vanwege de vrij dubieuze getuige, Anna Davies, de FBI spion.
Amethyst_ schreef:Wacht, ik maak wel vast in word een lijstje, dat houd ik dan wel bij tot we reactie van de mod hebben. Quotes verzamel ik ook vast, Uitleg van het hele idee laat ik graag aan iemand over, ik ben enorm slecht in dingen 'leuk' en 'boeiend' vertellen.
Katiavl; heb jij zin om vertalingen van 'crimes' te zoeken? Gezien jij er al een paar keer mee bent gekomen
Ik ben bezig.....