KiWiKo schreef:hihihi nou hier niet hoor echie![]()
![]()
ben nog steeds verliefd op de balie van mijn ex![]()
Ach meis de trap oplopen is momenteel al een marathon voor mij, dus als hij zegt bek houden en broek uit, slaapt hij in de stoel voor ik boven ben
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:hihihi nou hier niet hoor echie![]()
![]()
ben nog steeds verliefd op de balie van mijn ex![]()
natural_ schreef:Misschien slaat het er in zoverre op dat het bij de mannen blijft hangen dat de jonge meiden aan het experimenteren zijn en dus elke dag wel in zijn voor wilde dingen onder de dekens!
Echwel schreef:Kijk als je vrij bent en je hebt behoefte aan een regelmatige wip is daar niets mis mee, zolang je andere er maar niet mee schaadt..
Huertecilla schreef:Jullie blíjven een hoogst eenzijdige voorstelling van zaken geven.
Als die kerel er vandoor gaat, waar gaat hij dan voor op de loop![]()
Als 'jouw' kerel voor een ander kiest, ligt dat dan per definitie aan hem?
Verder is hij niet van jou net zo min als jij van hem bent.
In een gezonde relatie ben jer ervoor elkaar en maak je het de ander aantrekkelijk om bij jou te blijven.
Heeft dat na verloop van tijd geen toekomst dan ben je daar sámen deelgenoot van.
Als jij van jouw parter houdt, dan wil je dat deze gelukkig is. Als dat niet met jou is dan doet dat pijn, maar realiteit en zelden de schuld van één.
hc
katiavl schreef:Vind ik nog altijd vreselijk slechte karma kiwiko, hopelijk doet mijn toekomstige vent nooit zoiets helaas door zo een dingen kan je het niet weten. Zou diep verdrietig zijn van zo een bedrog.
Verder ben ik het mee eens dat het niet altijd bodemloze relaties moeten zijn, maar eerst je relatie afmaken is wel netjes.
Pipo schreef:HC ik vind je wel erg kort door de bocht hoor mbt je sexvoorziening.
suleilitha schreef:Betaalde liefde is in het geval van HC ook nog een optie
Pipo schreef:suleilitha schreef:Betaalde liefde is in het geval van HC ook nog een optie
Verreweg de beste oplossing
Kiwiko, ik geloof ook niet dat ik zoiets op een openbaar forum neer zou zetten. Maar ieder zijn ding.
Voel jij je niet enorm schuldig als je de partner van je weekendneukertje in de ogen aan kijkt?