Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

naath

Re: Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 18:06

Gisteren.
Zei die nog dat hij me nog wel een leuk meisje vind. Nu ben ik een vieze pinda ofzo.
Ik bedacht me net je hebt dat hij het wel met die vieze pinda 11 maanden volgehouden heeft. En als dat zijn grootste fout is geweest moet-ie blij zijn dat hij van me is en schenk geen aandacht aan me.
Dat doet-ie wel. 'T is toch je ex. Hij heeft je wel doen geloven dat jij het wel waard bent om te leven. En nu dit ..

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 18:35

naath schreef:
Gisteren.
Zei die nog dat hij me nog wel een leuk meisje vind. Nu ben ik een vieze pinda ofzo.
Ik bedacht me net je hebt dat hij het wel met die vieze pinda 11 maanden volgehouden heeft. En als dat zijn grootste fout is geweest moet-ie blij zijn dat hij van me is en schenk geen aandacht aan me.
Dat doet-ie wel. 'T is toch je ex. Hij heeft je wel doen geloven dat jij het wel waard bent om te leven. En nu dit ..

Want dat is zijn taak? En niet die van jezelf?
Je leeft voor jezelf en niet voor een ander...

Bedoel en waarom verwijder je hem nietgewoon uit je MSN?? Blokkeer je m niet, zodat hij nog wel met jou contact kan zoeken, maar jij niet meer met hem en hoef je ook niet over zijn msn namen na t denken Cool

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 18:38

Die uitleg staat in een bericht die ik gisternacht heb gestuurd, de vorige pagina dus. Lachen

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 21:24

Liefde is iets, wat je haast niet kan beschrijven. Het kan je hart sneller laten kloppen, of het kan je hart breken.

Deze heb ik ook in een ander topic geplaatst. Vind hem zó goed en zó goed passen op dit moment.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 21:54

Woehahahahaha ik ga stuk hier.
Me ex Hyper!
Zegt dat hij me mist. Dus heb hem duidelijk gezegd of je gaat eerlijk zijn of je rot op met die verhalen van je. En dat ik na wat hij me geflikt heb hem niet op zijn woord kan vertrouwen dat hij het maar moet laten merken als het zo is. Hij vroeg me hoe hij het moest doen maar daaag, hij mist mij Huilen van het lachen komt hij maar met een plan.
Zegt-ie opeens: 'maar over die jongen he, wie is dat dan, want anders heeft het geen zin dan hoef ik geen moeite te doen'
Aahahahahaha doe is gek ROFL
Dus ik vroegm hem waarom hij moeite wou doen, toen zei hij dat hij misschien moeite wilt doen en dat hij zo terug komt. Dus ik zei hem: (geciteerd) 'waarom zou je misschien moeite willen doen dan, je bent klaar met me hoeft me niet meer nou prima toch Knipoog oke'

Wat blijkt, hij wil me terug.
Wahahaha al geloof ik er geen reet van tot dat hij het me heb laten merken. Dan mag hij eerst op zijn blote knieetjes smeken voordat ik ook maar 1 seconde nadenk. Dit is zo leuk (als het echt is, en als het niet echt is is het ook leuk dat hij zich zo voor schut zet Huilen van het lachen )
Edit:
Het gaat verder: hij ken niet zonder me zegt-ie, ahhhhhh gossie Clown
Ow en hij gaat géén moeite doen want hij weet dat het toch niet meer hoeft omdat ik 'hem' al heb .. leuk ja dit.
2nd Edit:
Ow nu weer wel, hij komt misschien morgen langs de manege of anders belt-ie wel even. Wahaha jahoor en ik ken autorijden op champagne Koe
Laatst bijgewerkt door naath op 26-12-08 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 22:00

Liefde is.

Liefde is heel erg moeilijk.

Het doet pijn. Maar het is ook zo fijn.

(Lijkt wel een gedichtje)

Het komt vast wel goed!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 22:50

Wat denken jullie ervan.
Zal hij morgen komen. (Waars. lees ik het niet meer vóór dat ik op de manege ben, ben er vanaf 10uur).
En zal hij het menen. Of is hij bang dat hij me 'kwijt raakt' en op deze manier weer probeert me aan het lijntje te houden.
Ik heb me verstand op 0 en ik MERK wel aan hem wat-ie wil. Al kon ik dat de laatste tijd niet eens merken. Ach zolang ik naar mijn gevoel luister komt het wel goed toch.

- Ik heb namelijk het idee dat zijn ego zo groot is dat het dak van de arena open moet ROFL
kan het uiteraard ook mis hebben hoor

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 22:54

Ik snap uberhaupt niet waarom je nog met hem praat, waarom je hem ook nog maar een kans geeft om je op te komen zoeken. Na hoe hij met jou om is gegaan, zou er geen haar op je hoofd moeten zijn die hem nog zou willen zien. Kom op, beetje respect voor jezelf zeg, die kerel lijkt me echt een ongelooflijke klootzak. En dat weet jij ook best, alleen is het voor jou natuurlijk moeilijker te zien op de momenten dat hij weer eens aardig tegen je doet. Maar bedenk eens even wat hij je allemaal heeft aan gedaan. Gadverdamme wat een rotjoch.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 23:03

Ach soms heb ik het gevoel dat ik te goed ben voor sommigen.
Don't give up on sweet romances, life is full of second changes (verbeter als hij fout is, maar volgensmij was hij zo).
Dusja..

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 23:03

Het is zo vervelend als een jongen je op zo'n manier behandeld en steeds maar weer terug komt en zegt dat hij je mist en dat je geen nee kan zeggen, omdat je gewoon hartstikke verliefd op hem bent. Terwijl je wéét dat je hem weg zou moeten sturen. (En dit is dan vooral gericht aan naath Knipoog) Ik weet hoe het is. Uiteindelijk heb ik voor mezelf gekozen, nadat hij me zo had gekwetst en ik zó ontzettend kwaad was. Al kostte me dat wel een behoorlijke tijd om te beseffen.

Zit zelf nu ook een beetje in een rotsituatie. Hartstikke lieve jongen is helemaal gek op mij en ik vind hem ook wel echt een leuke jongen, maar weet niet, iets in mij gaat er toch niet helemaal voor en hij is zo onzeker en denkt dat ik hem niet leuk vind ofzo. En tja, ik ben ook niet echt verliefd ofzo, maar vind het wel fijn om bij hem te zijn. Alleen, tja, ik mis het plezier. Onze eerste date was veel lachen, en nu is dat een beetje weg gezakt. We hebben geen plezier meer. En ik ben echt een kind dat plezier moet hebben, en ik moet kunnen jagen, ik moet hem uit kunnen dagen, en hij is zo serieus. Bovendien is hij anderhalf jaar jonger dan ik en dat merk ik aan zijn uitstraling, zo onzeker, nog niet echt mannelijk ofzo. En dat heb ik nodig. Moet ik dat tegen hem zeggen of gewoon aankijken of het nog wat wordt? Hij is ook gewoon al veel te serieus, we daten pas anderhalve week en hij begint al van 'ik hou van je' en 'ik wil er echt helemaal voor gaan'. Ik vind hem wel een leuke jongen enzo maar ik wil gewoon plezier hebben.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 23:08

Dat hij al wat voor jou voelt is mooi. En de een houdt altijd meer van een ander dat is nou eenmaal zo. Als hij echt gek op je is wil hij wel wachten totdat jij zeker weet wat je wil. Zo hoort het toch Lachen
Ik weet het niet, hem op zijn woordn geloven KAN ik niet, doe ik ook niet. Merk vanzelf wel wat hij meent. Maakt hij daar misbruik van ja, dat is zijn fout dan. Niet de mijne. Maar dan heeft hij het voorgoed verpest.

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 23:12

Anders luister je een toepasselijk nummer:

- Baby if you want me, you've got to SHOW me love.
Words are so easy to say, you've got to show me love Hyper!

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 23:13

Heb ook eigenlijk alleen maar rottige dingen meegemaakt met jongens dus misschien daarom ook dat ik me echt heel moeilijk voor hem open stel. Ik geloof echt wel dat hij me leuk vind, maar toch, het openstellen gaat gewoon lastig. Wil er ook nog een keer met hem over praten, maar ik betwijfel het of hij het wel begrijpt (hij is 16, ik ben 18).

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 23:18

Nou jongens ik ga slapen!
Morgen er weer vroeg uit. En we zien wel wat de dag ons brengt Huilen van het lachen betreft YouKnowWho Clown
Ik update jullie meteen hoor. Slaap lekker x

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-08 09:30

Ik werd vanochtend heel misselijk (lees: zenuwachtig) wakker.
Damn ik wou er niet aan denken en het me gewoon laten overkomen.. Niet dus. Ik weet zeker dat ik ga zitten 'wachten' terwijl ik het eigenlijk moet vergeten. Ik ga over een kwartiertje weg hopen dat het gevoel al wat minder is Lachen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 11:48

Als puntje bij paaltje komt, is hij vast opeens uit het niet weer eens boos. Wat een sjap is het ook, Nathalie!
Volgens mij is hij gewoon vergeten dat jij zijn ex bent, en denkt hij dat je een Jo-Jo bent... Pfff...
Nou sterkte d'r mee! Ik ben benieuwd!

@ Ukkie:
Oei... Lijkt mij heel lastig, ik zou niets kunnen hebben met iemand die veel jonger is. En ik weet hoe dat voelt, als iemand zo snel al zegt dat hij van je houdt.
Mijn ex heeft dat indertijd ook gezegd. Ik vroeg na een week hoe het eigenlijk tussen ons zat. We konden elkaar via onze zusjes, en spraken veel af die eerste week. Na een week vroeg ik me af of we eigenlijk wat hadden. Ja, dus.
"Ik hou van je, nu al. En ik wil je niet kwijt."
Okéééé... Maar uiteindelijk dacht ik: Goh, we zien wel hoe het loopt. En heb ik toch negen maanden lang een hele leuke relatie gehad. De afloop was wat minder leuk. Maar wat ik ermee wil zeggen: Gewoon kijken hoe het loopt. En maak hem duidelijk dat je veel lol wilt hebben.

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 12:40

Tjuaaa, het is inderdaad moeilijk.
Als het puntje bij paaltje kan het zo weer anders zijn, liefde is nou eenmaal moeilijk!

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 14:26

Naath moet trouwens de CD van Nikki (Idols) kopen. Staan allemaal nummers op over dat het uit is, 1tje zelfs over dat hij het uitmaakt en dat zij niet begrijpt waarom Tong uitsteken

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 16:14

En hoe heet dat nummer? Haha!
Wil ik ook wel weten.

Voel me ergens een soort van schuldig/slecht over miijn nieuwe scharrel...

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 16:15

Ik voel me nooit slecht over nieuwe scharrels. Vingers aflikken

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 16:17

Janine1990 schreef:
Wil ik ook wel weten.

waarom??

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 16:20

take_one schreef:
Ik voel me nooit slecht over nieuwe scharrels. Vingers aflikken

In principe is er ook niets slechts aan, maar ik weet niet.. ik heb een relatie van 9 maanden achter de rug.
En het is gewoon tsjah... hij is geen Geert. Might even be a better person!

L0veJ0la schreef:
Janine1990 schreef:
Wil ik ook wel weten.

waarom??

Ik weet het niet echt goed. Omdat Geert er ook was. En iedereen heeft gezien dat ik met die jongen had gezoend. En het is natuurlijk geen Geert. En ik heb het wel heel erg leuk gehad met hem. Maarja, dit zou zelfs wel een betere jongen kunnen zijn. We zien wel hoe het loopt Lachen

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 16:24

janine, What did I do is denk ik die t beste bij jou past nu :p maar ik zou me er niet schuldig over voelen, het is toch je goed recht zo iets leuks mee te maken?? Dan moet jij je ook niet vasthouden aan het verleden :p

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 16:27

Charlenexx schreef:
janine, What did I do is denk ik die t beste bij jou past nu :p maar ik zou me er niet schuldig over voelen, het is toch je goed recht zo iets leuks mee te maken?? Dan moet jij je ook niet vasthouden aan het verleden :p

Precies, ik ben het eens met haar.. Vork... en kom op je kunt het wel, doorgaan naar het nieuw leven!!...

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 16:32

Op zich begrijp ik heel goed wat je bedoelt... Jongen B die op vakantie is smste me gisteren of ik me wilde gedragen en niet vreemd wilde gaan en voor hem golden dan dezelfde regels (??) en toen heb ik gister toch nog even met een ex scharrel van me gezoend ROFL tja meneer B is met een meisje weg.. Zn beste vriendin weliswaar maar toch, hij doet er zeker wat mee. En ondanks dat ik dat weet vind ik het nog beetje banketstaaf dat ik gisteren ( wel heeeeel stiekem ) me weer moest misdragen.. Ik zie hem morgen weer en ben strangly nervous omdat ik niet weet wat ik kan verwachten...