Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
naath schreef:Gisteren.
Zei die nog dat hij me nog wel een leuk meisje vind. Nu ben ik een vieze pinda ofzo.
Ik bedacht me net je hebt dat hij het wel met die vieze pinda 11 maanden volgehouden heeft. En als dat zijn grootste fout is geweest moet-ie blij zijn dat hij van me is en schenk geen aandacht aan me.
Dat doet-ie wel. 'T is toch je ex. Hij heeft je wel doen geloven dat jij het wel waard bent om te leven. En nu dit ..

komt hij maar met een plan.
oke'
)
) Ik weet hoe het is. Uiteindelijk heb ik voor mezelf gekozen, nadat hij me zo had gekwetst en ik zó ontzettend kwaad was. Al kostte me dat wel een behoorlijke tijd om te beseffen.
betreft YouKnowWho 

Janine1990 schreef:En hoe heet dat nummer?
Wil ik ook wel weten.
Voel me ergens een soort van schuldig/slecht over miijn nieuwe scharrel...
take_one schreef:Ik voel me nooit slecht over nieuwe scharrels.
L0veJ0la schreef:Janine1990 schreef:En hoe heet dat nummer?
Wil ik ook wel weten.
Voel me ergens een soort van schuldig/slecht over miijn nieuwe scharrel...
waarom??
Charlenexx schreef:janine, What did I do is denk ik die t beste bij jou past nu :p maar ik zou me er niet schuldig over voelen, het is toch je goed recht zo iets leuks mee te maken?? Dan moet jij je ook niet vasthouden aan het verleden :p
... en kom op je kunt het wel, doorgaan naar het nieuw leven!!...
tja meneer B is met een meisje weg.. Zn beste vriendin weliswaar maar toch, hij doet er zeker wat mee. En ondanks dat ik dat weet vind ik het nog beetje banketstaaf dat ik gisteren ( wel heeeeel stiekem ) me weer moest misdragen.. Ik zie hem morgen weer en ben strangly nervous omdat ik niet weet wat ik kan verwachten...