Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Hij heeft namelijk zelf het liefst de verwarming op 25 graden hier. Dat kan dus tot onenigheid leiden in huize Monique 
'

Karin schreef:Voor je spieren is het idd funest ja.
Hmm, als zwanger worden maar een klein beetje scheelt, dan is dat ook al geen oplossing.
Maar idd, ik heb het niet snel koud als ik de hele dag bezig ben in huis. Helaas moet er ook nog gewerkt worden.
( 's avonds )
Ik heb het haast nooit koud. De houtkachel lonkt overigens wel, maar meer omdat ik het zo gezellig vind!
Maar wie dat al heeft en het nog koud heeft kan daar weinig aan doen, je lichaamsthermostaat werkt blijkbaar gewoon anders dan die van mij. En wie liever de verwarming hoger zet is daar toch zeker ook vrij in.
.
) marleen_usar schreef:Ja hoor lekker een half uurtje aan s,avonds en in de ochtend, ik heb zo ie zo een dochter met een lichaamstemperatuur van 35 graden dus die heeft het snel koud.

(ja, ik ken mensen die zo redeneren)
en daarstraks bij de paarden ook nog een jas erover aan
. Ik vind het ook koud!
Heerlijk
), alleen de deuren ook nog open zetten vond ik toch wel een beetje te enthousiast. Verder heb ik wel laarzen aan, maar dan ook een rokje, en een trui. Voel wel dat het fris begint te worden, maar om eerlijk te zijn, ben ik dan juist in mijn element. Ik kan niet zo heel goed tegen de warmte en vind dit frisse weer een verademing. Ik ruik letterlijk de winter aankomen, héérlijk! In de winter blijft het raampje op de slaapkamer (klein raampje) altijd open, anders krijg ik het direct benauwd. De andere ramen zullen, als het kouder word, de een na de ander wel dicht gaan.
Verwarming helpt dan niet goed, sokken of warm badje meestal wel.