Grote bokkers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje77

Re: Grote bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 23:01

Meld zich hier nog 1 persoon 1.83 schoenmaat 42 en momenteel kleding 42/44 maar wel lengte 36, erg vaak last met broeken.
Heb nu CLP ontdekt.
Wat een fijne broeken en in mijn maat. *LOL*

NTuinenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 23:28

Leuk dat er toch nog zoveel lange bokkers zijn! Haha!

Er werd een paar x gezegd dat ik idd niet zo groot oog op de fjorden.. Het valt ook best mee hoor! maar zie mezelf liever op een paard van 1.75 Knipoog Maar bedankt iig!

Het lijkt me heel lastig om goed voor schoenen te kunnen slagen als je maat 42 of groter hebt! waar kopen jullie dan eigenlijk je schoenen?

Ik heb trouwens laatst bij de forecast een mannenbroek gekocht! Echt een gave broek, en zit heerlijk! tenminste ook niet zo laag op je heupen, maar niet dat ie tot je navel zit oid Knipoog En eigenlijk nog net wat te lang!!

Kedevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 23:41

Nog iemand langer dan 1.94? Of ben ik de langste bokker?? Haha!

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 05:22

Herenbroeken vind ik maar niets. Ze zijn niet echt gemaakt op vrouwelijke vormen. Ik heb maat 38, maar wel rondingen bij mijn heupen. De herenbroeken zijn zo recht daar zeg maar.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 08:30

ankem schreef:
Herenbroeken vind ik maar niets. Ze zijn niet echt gemaakt op vrouwelijke vormen. Ik heb maat 38, maar wel rondingen bij mijn heupen. De herenbroeken zijn zo recht daar zeg maar.

Ik heb wel eens herenbroeken, daar heb ik meer kans op passen namelijk.
Herenbroeken zijn vaak geen heupbroeken. Dat maakt de keus al wat ruimer, omdat dames broeken tegenwoordig bijna allemaal heupbroeken zijn Boos!

Overigens is mijn wedstrijdjasje ook een herenmaat.
Ik had de hele vrouwenafdeling al aangehad en zelfs de jasjes van een paar 100 euro. (Degene die mij hielp wilde dat ook eens proberen. Kijken of de maten daar beter van waren) Maar helaas.
Toen zijn we de herenafdeling maar gaan passen.
Dat zat een stuk beter Clown

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 08:39

Kedevr schreef:
Nog iemand langer dan 1.94? Of ben ik de langste bokker?? Haha!

Denk dat je de langste wel bent hoor!!!

Bij ons in het dorp zit een schoenenwinkel die al jaaaaaaaren beroemd is omdat ze grotere maten verkopen, herenmaten tot ver in de 50 en damesmaten tot 46. Moet wel zeggen dat het een kwaliteitswinkel is, lees: DUUR! Maar goed in de uitverkoop kun je leuk scoren, dat doe ik dan dus ook regelmatig....

Heb een tic overgehouden aan vroeger want toen ik elf was had ik dus al schoenmaat 42 (ben nu 36 dus best een tijd geleden) en toen was er gewoon helemaal niets in die maat! Dat was dus één keer per jaar naar Cinderella voor veel te dure schoenen en daar baalde ik zo vreselijk van. Als gevolg daarvan heb ik nu een schoenentic ontwikkeld want ja in 42 is toch best heel veel te krijgen.....loopt soms een beetje uit de hand!

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 09:34

Ik koop mijn schoenen bij Van Wonderen in Hilversum... dames t/m maat 46. Da's 1hooguit 1x per jaar een stel laarzen en eens in deuitverkoop een stel zomerschoenen, aangezien de prijzen van laarzen al zo rond de 250-299 euro liggen en van een stel zomerschoenen of slippers ergens tussen de 125 - 225 euro...

Bij Van Haren hebben ze tegenwoordig een redelijk grote collectie t/m maat 44, helaas kom ik lang niet in alles, ik heb ook hoge wreven, maar daar vind ik zo af en toe een paar hartstikke hippe schoenen voor 25 eurie Haha!

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 09:40

hier nog een lange bokker, ik ben 1.83 en heb schoenmaat 42.

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 09:59

En nòg één! Go jij! Go jij!

Ik ben 1.88, gezegend met zowel lánge benen als grote voeten. Only lengte 36 is te kort Clown .Mijn fijnste spijkerbroek is er één van Esprit, die normaal zo'n enorme omslag heeft en die ik gewoon met de zoom naar beneden draag. Schoenen vinden voor maat 44 was vroeger echt een ramp, gelukkig kunnen we tegenwoordig op wat meer plaatsen terecht Lachen

Het liefst zit ik op een paard dat past bij m'n lengte. In mijn profiel staat bijrijdpaard Orion van 1.78, dat paste netjes. Venga, huidig bijrijdpaard van rond de 1.65, is echt een cool paardje, maar voor het oog echt aan de kleine kant...

@ Kanelly en anderen die nette broeken zoeken, ik kwam bij de Sting een extra lange nette broek tegen, die zowaar tot op de grond komt! En hij kost ook nog maar 40 euro.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 10:21

Ik heb twee paarden, omdat ik met een paard gereden heb van 1.85 die qua lijf niet in orde was, heb ik toen ik zelf een paard ging zoeken bewust naar iets "kleiners" gezocht en dat is Harm geworden, die is maar 1.75.

Ik heb er daarna nog één erbij gekregen, die eigenlijk voor mijn man bedoeld was maar die rijdt niet meer. Dat is Alfons en Alfons is ons kasteel, onze reus! Hij is 1.84, mooi correct gebouwd met heel goeie beweging, jammere is alleen dat ik het er zo moeizaam uitkrijg.....maar wel een paard met flinke maat, zodat ik, ook al ben ik aan de zware kant, er prima op sta!

Djeenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 10:35

@ SSDesign; Het zou kunnen dat je nu even stabiel bent, wat betreft je lengte. Ik heb mijn groeispurt gekregen op m'n 15-16e, dus wie weet schiet je ook nog de hoogte in Knipoog

Ik rijd nu een Friese merrie van rond de 1.60 - 1.65m. Mijn benen komen er iets onderuit, maar dat wordt stilaan het normale beeld voor mij Knipoog
Helaas staat het rijden nu op een laag pitje voor mij, omdat ik mijn voet gebroken heb, en er nu in geen 4 weken mag op steunen... Verdrietig

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:20

Kedevr schreef:
SSDesign schreef:
Ik ben ook 1.79/1.80 zoiets. Ben 14, groei gelukkig niet meer Haha! Broeken zijn altijd te kort ja, of ze zakken teveel af. Ik heb schoenmaat 38, mijn voeten zijn dus niet echt groot ofzo. Ik heb bij spijkerbroeken ook lengte34 Lachen

Vind het best handig zo groot zijn, maar in de klas moest ik wel altijd bij de jongens met het ringenzwaaien Tong uitsteken

Ik wil je niet bang maken Tong uitsteken maar toen ik 14 was was ik ongeveer 1.85. Ik ben dus nog behoorlijk gegroeid.

Ik was toen ik 12 ofzo was in groep 8 rond de 1.70m en volgens de schoolarts zou ik toen 1.90 worden uiteindelijk Nagelbijten / Gniffelen. Maar ik ben gestopt op 1.80 dus dat scheelt Haha! Ik was ook al vrij vroeg groot en vrij gauw uitgegroeid (na m'n 14 / 15e nog maar een paar cm gegroeid). En gelukkig maar, met 1.90 zou ik er toch een stuk anders uitzien op m'n IJslander van 1.40. Clown

Het wisselt heel erg per persoon of je lang door blijft groeien of niet, dus is lastig iets over te zeggen. Lachen

Overigens is er nog wel een grotere bokker volgens mij, ik weet haar precieze lengte niet en ze is ook niet zo erg actief op bokt, weet niet of ze ooit in LZP kijkt. Volgens mij is ze ergens tussen de 1.95 - 2.00 maar ik weet het niet zeker. Lachen

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:23

hier nog 1voel me bijna klein hierussen. ik ben een cm of 183 hb een fries van ong 1.70 en kom er nog wel wat onderuit. heb schoenmaat 43

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:24

Ik ben ook nog behoorlijk lang door blijven groeien...
De schoolarts zei dat ik 1.83 zou worden, wat uiteindelijk een ruime 1.87 is geworden
Toen ik een jaar of 16 was, was ik zo rond de 1.83, daarna ben ik een tijdje stil blijven staan en zo rond mijn 18e - 21e ben ik nog die laatste 4 cm gegroeid

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:28

ik had eerst een haflinger (heb haar nog steeds) van 1.42 maar zij is zo breed dat het niet opvalt. Daarna had ik een fjord van 1.48 die was een stuk smaller... dat stond niet echt netjes. nu heb ik een tinker van 1.60 de ook nog breed is en we zijn de perfecte combie

Manieki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:33

Ik voel me zelf een beetje klein hier met mijn 1.84...
Draag graag hakken, daar heb ik echt maling aan. Mijn voeten zijn gelukkig maat 41/42. En daar heb ik mazzel mee gehad, want mijn pa heeft maat 50... Arme man!

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:36

manieki, mijn pa is 2.05 en heeft maat 52.... bizar he!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:46

Zou eens een grote bokkers meeting moeten komen, lijkt mij héérlijk om eens niet de langste te zijn. Voel mij wel vaak ongemakkelijk, zeker als je nieuwe mensen ontmoet gaat het toch vaak altijd even over je lengte. 'Jeetje wat voel ik mij klein naast jou'. Tsja, leuk om te weten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:56

Ik ben ook lang!
Ben 1.83, heb lengte maat 36 en taillemaat 36 dus broeken vind ik bijna nergens. Huilen van het lachen
Schoenmaat is gewoon 41 dus daar heb ik geen probleem mee.

Wat ik nog het irritantste vind is dat iedereen het altijd nodig vind om te zeggen: "wat ben jij lang!"
Nee, echt? Dat had ik nog niet gemerkt in de 17 jaar dat ik in dit lijf woon. Ik dacht altijd dat ik klein was!

Maar goed ik heb me er maar bij neergelegd. Onzeker zijn erover heeft toch geen zin. Draag je lijf met stijl, je veranderd het toch niet, of wel?
Ik stond laatst in de trein naast een lilliputter en toen dacht ik; jeetje wat heb ik het goed getroffen.
Geloof me er zijn zóveel mensen die zouden moorden om zo lang te zijn als wij. Huilen van het lachen

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:58

Goh, echt paula? Ik ben 1.80 zelf, maar heb het er eigenlijk nooit zo over. Nu heb ik wel brede heupen en brede schouders (en grote borsten/kont wel Bloos) dus in totaal zie ik er daarom denk ik ook wat minder groot uit... Lachen

Ik merk het vooral als ik met buitenlanders ben; ik was van de zomer bij een online vriendin in Noorwegen langs en voelde me wel erg groot... Van de 3 zweedse jongens die er waren was er maar een groter dan mij Huilen van het lachen Maar in Nederland valt het wel mee omdat iedereen wel vrij groot it. Lachen

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 12:09

hallo ik meld me ook Lachen
ik ben net 17 en ben 1.80 Lachen ik draag bijna altijd hakken, ik weet niet eens waarom Bloos

paula; goede vriendin van me is zelfs met hakken van 10 cm nog kleiner dan ik, dus ja ik voel me ook nooit zo op mijn gemak maar ik ben super blij met mijn lengte Lachen

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 12:26

moet toegeven dat ik me ook af en toe wel groot voel hoor Bloos een van mijn beste vriendinnen is maar 1.55 en miniskuul van bouw, erg tenger zeg maar. naast haar voel ik me wel erg groot

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 12:27

dan kunnen jullie vast wel een paar cm voor mij missen ahah ik zou 1,80 worden maar ben tussen de 1,60 en 1,65 haha

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 13:01

ach ja die berekeningen zijn ook maar een handleiding ha ROFL vind het niet erg lang te zijn, maar ben gelukkig geen 1.94.. Knipoog

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 13:02

Ik zou echt niet kleiner willen zijn hoor, had zelfs nog wel wat centimeters erbij willen hebben eigenlijk.....