Heb nu CLP ontdekt.
Wat een fijne broeken en in mijn maat.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Maar bedankt iig!
En eigenlijk nog net wat te lang!!
ankem schreef:Herenbroeken vind ik maar niets. Ze zijn niet echt gemaakt op vrouwelijke vormen. Ik heb maat 38, maar wel rondingen bij mijn heupen. De herenbroeken zijn zo recht daar zeg maar.
Kedevr schreef:Nog iemand langer dan 1.94? Of ben ik de langste bokker??
.Mijn fijnste spijkerbroek is er één van Esprit, die normaal zo'n enorme omslag heeft en die ik gewoon met de zoom naar beneden draag. Schoenen vinden voor maat 44 was vroeger echt een ramp, gelukkig kunnen we tegenwoordig op wat meer plaatsen terecht 

Kedevr schreef:SSDesign schreef:Ik ben ook 1.79/1.80 zoiets. Ben 14, groei gelukkig niet meerBroeken zijn altijd te kort ja, of ze zakken teveel af. Ik heb schoenmaat 38, mijn voeten zijn dus niet echt groot ofzo. Ik heb bij spijkerbroeken ook lengte34
Vind het best handig zo groot zijn, maar in de klas moest ik wel altijd bij de jongens met het ringenzwaaien
Ik wil je niet bang makenmaar toen ik 14 was was ik ongeveer 1.85. Ik ben dus nog behoorlijk gegroeid.
. Maar ik ben gestopt op 1.80 dus dat scheelt
Ik was ook al vrij vroeg groot en vrij gauw uitgegroeid (na m'n 14 / 15e nog maar een paar cm gegroeid). En gelukkig maar, met 1.90 zou ik er toch een stuk anders uitzien op m'n IJslander van 1.40. 

) dus in totaal zie ik er daarom denk ik ook wat minder groot uit... 
Maar in Nederland valt het wel mee omdat iedereen wel vrij groot it.

ik draag bijna altijd hakken, ik weet niet eens waarom 
een van mijn beste vriendinnen is maar 1.55 en miniskuul van bouw, erg tenger zeg maar. naast haar voel ik me wel erg groot
vind het niet erg lang te zijn, maar ben gelukkig geen 1.94..