Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) HouVanUtopia schreef:Ziet er leuk uit, maar heeft wel redelijk wat km op de teller. Zoals ik al zei: Neem bij het kijken iemand mee die weet wat belangrijk is om op te letten bij het kopen van een auto. Ik zou adviseren om bij een goede garage te kopen. Je bent dan misschien wel wat duurder uit, maar loopt ook minder risico op problemen.
Siets schreef:Mijn eerste auto was en is nog steeds een golf cabrio. Wel duurder, maar heerlijk!

ChirooHeleen schreef:HouVanUtopia schreef:Ziet er leuk uit, maar heeft wel redelijk wat km op de teller. Zoals ik al zei: Neem bij het kijken iemand mee die weet wat belangrijk is om op te letten bij het kopen van een auto. Ik zou adviseren om bij een goede garage te kopen. Je bent dan misschien wel wat duurder uit, maar loopt ook minder risico op problemen.
Ik heb overigens EXACT dezelfde, ook in de paarse uitvoering 
wat een lieverd!
)
. Het hangt er maar net vanaf wie of wat erin gereden heeft.
Cerilene_ schreef:Ik heb sinds 2 dagen samen met mijn vriend een oeroude (1992) seat ibiza sound overgenomen van een vriendin. Erg mooi is hij niet, maar wel goedkoop zuinig, en hij rijdt nog als een zonnetje (zeer goed onderhouden)

Heb hier 2 jaar in gereden toen weer door verkocht voor 500 euro

Uit deze 5 heeft mijn huidige toet mijn voorkeur.
Paulusjuh schreef:Het hangt ook van je budget af. Een auto die 150.000 heeft gelopen hoeft nog lang niet afgetrapt te zijn. Je wilt niet weten wat ze tegenwoordig kunnen hebben. Het hangt er maar net vanaf wie of wat erin gereden heeft.
Reed 1 op 5 op LPG, belastingvrij en voor 114 euro in het jaar verzekerd