ben inmiddels in prinsessenland aangekomen .. ofnee liever prinsenland want ik moet eerst nog een prins vinden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ben inmiddels in prinsessenland aangekomen .. ofnee liever prinsenland want ik moet eerst nog een prins vinden
Niniane schreef:Die laatste foto heb ik gezien in zo'n boekje van een Duits merk dat van die typische Duitse kledij verkoopt. Daar zag ik 'em in staan en ik was verliefd![]()
http://img49.imageshack.us/img49/7941/s ... essnj3.jpg
Maar die jurk is ook gewoon echt in één woord WAUW
) ook verloofd. Ik vind een traditionele jurk erg mooi, dus wit. Maar niet helemaal 'ik', ik kan toch wel inmiddels zeggen dat ik een beetje apart ben. Dus ook mijn jurk 'apart' wil.
Ik denk alleen dat mijn spaarrekening dat bedrag nooit zal halen
omdat ie vrij simpel is zegmaar.
of iets met een haltertop

Naja.. ik heb nog ong 22 maanden dus ik neem aan dat ik wel wat vind

) Ik wil wel een mooie wijde jurk. Heb afgelopen week weer een bruiloft gefotografeerd, deze dame had niet een hele wijde jurk, wel een hele mooie;
Krista schreef:De prins is er, het paard ook, de wereld ligt open en aan onze voeten, maar mij ten huwelijk vragen doet ie in zijn slaap en daar weet ie de volgende ochtend niets meer van![]()
![]()
![]()
Faelivrin schreef:Krista schreef:De prins is er, het paard ook, de wereld ligt open en aan onze voeten, maar mij ten huwelijk vragen doet ie in zijn slaap en daar weet ie de volgende ochtend niets meer van![]()
![]()
![]()
HAHA Dat doet mijne ook. Haha. Hij zit altijd onze hele bruiloft te plannen. Heerlijk om te horen.
)