Mooie, leuke, grappige Foto's..van jezelf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joceline

Re: Mooie, leuke, grappige Foto's..van jezelf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 21:26

Deze vond ik wel aardig behalve de geweldige kinderachtige kleuren en haarband maar was op de camping een tijd geleden: Afbeelding

En de mindere: Afbeelding

Maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:35

Haha echt grappig dit is echt zo'n voorbeeld dat ik het echt gewoon een leuke foto vind ik zie niet wat er mis mee is! Tong uitsteken
Iedereen ziet bij zichzelf gewoon dingen die voor andere onzichtbaar zijn.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:39

@Joceline: Ik vind ze allebei wel aardig hoor, niets om je voor te schamen...
Maarja, dat zei mijn moeder ook van mijn pasfoto (het enigste wat miste was zo'n nummerbord en een streepjesachtergrond, dan had ik zo tussen de andere gezochte criminelen kunnen staan Rolleyes , maar nee, zij vond 'm aardig en moest op het prikbord - fijn, kijk ik elke keer dat ik er ben naar mijn eigen kop Nors opkijken ).
Ik vind mezelf in 95% van de gevallen er niet op mijn voordeligst op staan. Idd, in de spiegel ziet het er nog redelijk toonbaar uit, maar op een foto...
Grappig wel, dat anderen het wel vaak mee vinden vallen. De laatste foto waar ik op sta (echt te gruwelijk voor woorden, ik zag eruit als minstens 25 kilo te zwaar en meer onderkinnen dan medisch verantwoord, inclusief knalrooie kop van de port) vond de hele familie hartstikke leuk, moest ik inlijsten... Gestoord

Nog een tip: zorg dat jij diegene bent die de camera heeft...en dan het liefst zo eentje waar niemand, behalve jij, mee overweg kan. Scheelt een hoop ellende... Haha!

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 21:49

Ja zo zien ze er wel aardig uit, maar als je ze vergroot ziet (volgensmij lukt dat als je erop klikt) dan zie je wat ik bedoel met mijn ogen en die lachrimpel. Ik zal er morgen een plaatsen die heel duidelijk is wat ik bedoel. Ga nu lekker pitten. Weltrusten allemaal!

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 12:45

Ik heb een mooie theorie over waarom je altijd vind dat je lelijk op de foto's staat...
Je bekijkt jezelf namelijk altijd in een spiegel, en dus in spiegelbeeld. Dit is het beeld wat je van jezelf hebt, zo maak je je op, doe je je haar etc etc
Een foto is natuurlijk niet in spiegelbeeld, dus voelt het voor jou onnatuurlijk of zelfs lelijk.
Tip: vraag aan de fotograaf (of doe het zelf natuurlijk) om je foto's eens te spiegelen Knipoog

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 13:31

Ik heb bijna geen 1 leuke foto van mezelf. Ik trek net altijd weer een gekke bek of sta in een gekke houding. Daarnaast ben ik altijd degene die foto's maakt en als mijn man gaat fotograferen dan is het weer zo geposeerd.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 13:40

SiCa schreef:
Ik heb een mooie theorie over waarom je altijd vind dat je lelijk op de foto's staat...
Je bekijkt jezelf namelijk altijd in een spiegel, en dus in spiegelbeeld. Dit is het beeld wat je van jezelf hebt, zo maak je je op, doe je je haar etc etc
Een foto is natuurlijk niet in spiegelbeeld, dus voelt het voor jou onnatuurlijk of zelfs lelijk.
Tip: vraag aan de fotograaf (of doe het zelf natuurlijk) om je foto's eens te spiegelen Knipoog

Daar zit wel wat in, maar dan nog...Er zijn wel een paar foto's waar ik van vind dat ik er netjes opsta, zelfs een pasfoto Bloos! , maar bij de meesten sta ik er gewoon verkeerd op, klaar. Je wilt ook geen foto's maken als mijn haar een meter de lucht in pluist, ik drie lagen kleding aan heb of als ik teveel op heb. Voor de spiegel heb je het tenminste nog zelf in de hand (ik kijk dus nooit in de spiegel als ik echt net wakker ben, opstaan is al moeilijk genoeg Gaaaap )

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 18:04

Dat is wel een goede tip...wist ik helemaal niet! Dus dan zien andere je eigenlijk mooier dan dat je bent. Toch zag iedereen mijn foto van het feest hetzelfde als ik..en hij was niet mooi Huilen Ach gut

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 13:28

Goh zo had ik het nog niet bekeken. Wel een goeie! Maar niet bepaald geruststellend... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 20:08

Joceline schreef:
Dat is wel een goede tip...wist ik helemaal niet! Dus dan zien andere je eigenlijk mooier dan dat je bent.

Nee, lelijker dan toch? Want op foto's sta je zoals anderen je zien, en bijna iedereen in dit topic vindt dat hij/zij lelijk op foto's staat Knipoog

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 20:48

Ojeee domdom je hebt gelijk. Ik dacht even; op een foto sta je dus in spiegelbeeld dus andere zien jou anders dan in het echt..he? Ik snap het niet meer ! Ach gut