En de mindere:
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

, maar nee, zij vond 'm aardig en moest op het prikbord - fijn, kijk ik elke keer dat ik er ben naar mijn eigen kop
).
SiCa schreef:Ik heb een mooie theorie over waarom je altijd vind dat je lelijk op de foto's staat...
Je bekijkt jezelf namelijk altijd in een spiegel, en dus in spiegelbeeld. Dit is het beeld wat je van jezelf hebt, zo maak je je op, doe je je haar etc etc
Een foto is natuurlijk niet in spiegelbeeld, dus voelt het voor jou onnatuurlijk of zelfs lelijk.
Tip: vraag aan de fotograaf (of doe het zelf natuurlijk) om je foto's eens te spiegelen
, maar bij de meesten sta ik er gewoon verkeerd op, klaar. Je wilt ook geen foto's maken als mijn haar een meter de lucht in pluist, ik drie lagen kleding aan heb of als ik teveel op heb. Voor de spiegel heb je het tenminste nog zelf in de hand (ik kijk dus nooit in de spiegel als ik echt net wakker ben, opstaan is al moeilijk genoeg
)
Joceline schreef:Dat is wel een goede tip...wist ik helemaal niet! Dus dan zien andere je eigenlijk mooier dan dat je bent.