Miracle_ schreef:Beter ineens lozen? je doet wel erg luchtig
ja en als ze er zo luchtig over denk snap ik de moeilijkheid niet zo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Miracle_ schreef:Beter ineens lozen? je doet wel erg luchtig
is da ni zondet een beetje resterend vertrouwen geen relatie??? en ja ik weet het maar die maakt me verdorie zwak
LaUrOssssss schreef:weni al ik hem ni geloof is al het vertrouwe weg en kanek em beter inees lozen hedenk dak hem die echte laatste kans nog moet geven! ale als het gesprek een beetje deftig loopt!
LaUrOssssss schreef:jah oke hij heeft die laatste kans heel vaak gehad! maar om al ie andere momenten weg te gooien is zo moeilijk! die kerel maakt me week ben normaal echt niet zo een watje, damn mannen e

LaUrOssssss schreef:ja zo voel ik me dan ook, heel wisselend, daarmee dat ik ook vroeg wat jullie zouden doen, ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen!
LaUrOssssss schreef:hey, het is heus moeilijker hoor!
iets beindigen is echt niet zo makkelijk! ga er straks gewoon nog eens heel serieus mee prate! in ieder geval al bedankt voor al jullie meningen!
woorden gaan gooie?
suleilitha schreef:Ik denk dat het het beste is om gewoon maar niet meer te reageren......
Maar zo kom je nogal uhm.. niet serieus over zegmaar
detour schreef:Ja juist, en zelf ook aan de drugs gaan zodat de kindjes gelijk na de geboorte kunnen gaan afkicken. En ze leefden nog kort en apestoned.Dat ze hem nog 100.000.00 kansen moet geven, met hem moet trouwn en kindjes moet maken!