Romantisch?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Re: Romantisch?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 10:39

Njen schreef:
Arme vriend, deed ie laatst wat romantisch, lag ik binnen een halfuur te slapen Huilen van het lachen Moest ik extra lang onder de douche blijven, had ie kaarsjes aangestoken en lekkere hapjes gemaakt en filmpje klaargezet en toen de film aanging vielen mijn ogen na een halfuur steeds dicht. Toen zijn we maar gaan slapen Clown Maar heb hem wel duidelijk gemaakt dat het lief was en dat ie het weleens vaker mag doen Knipoog

Haha! meestal zou het eerder andersom zijn! Ik heb ook wel eens een filmpje aangezet met wat leuke dingen erbij, maar na een tijdje lag meneer ook bijna te slapen Clown

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 10:41

Miracle_ schreef:
Njen schreef:
Arme vriend, deed ie laatst wat romantisch, lag ik binnen een halfuur te slapen Huilen van het lachen Moest ik extra lang onder de douche blijven, had ie kaarsjes aangestoken en lekkere hapjes gemaakt en filmpje klaargezet en toen de film aanging vielen mijn ogen na een halfuur steeds dicht. Toen zijn we maar gaan slapen Clown Maar heb hem wel duidelijk gemaakt dat het lief was en dat ie het weleens vaker mag doen Knipoog

Haha! meestal zou het eerder andersom zijn! Ik heb ook wel eens een filmpje aangezet met wat leuke dingen erbij, maar na een tijdje lag meneer ook bijna te slapen Clown

Ja ik had ook echt zoiets van nee dat heb ik weer Clown Hij zou dan niet in slaap vallen, zo issie dan weer niet, maar ik voelde me echt stom Huilen van het lachen

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 10:45

Haha ja snap ik Clown Ik zou me ook stom voelen haha.. Nagelbijten / Gniffelen Doet hij eindelijk wat liefs en dan zou ik gaan liggen slapen Clown

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 11:51

Mijn vriend is helaas ook niet echt romantisch...

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 14:53

ok...weet niet of dit topic nog leeft...
Maar ik ben nu alleen bij m'n vriend in huis. Z'n ouders zijn op vakantie...hij komt over een uur weer van t werk...en wil hem wel graag verassen...maar HOE?!?!
Ga iig eten voor hem kopen...maar verder?
HELLUP!?!?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 14:55

Tafel gezellig dekken, kaarsen aan, muziekje aan..

En dan een *lekker* toetje?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 15:17

Inderdaad Ja
Kaarsjes op tafel, gordijntjes dicht, muziekje aan, en een lekker toetje erbij Haha! aardbeien met slagroom bv? Knipoog

Jilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 15:22

Mijn vriend is énorm romantisch!
In het groot jaar dat we samen zijn heb ik echt al vanalles gekregen: CD met liefdesliedjes, rode roos, lingeriesetjes, kettinkje met hartjeshanger, weekendje Centerparcs. Toen we een half jaar samen waren stond hij om half 7 voor de deur met koffiekoeken, fristi (ja da's mijn lievelingsdrankje Knipoog ), een roos en bonnetjes "goed voor massage, kusje, avondje thuis, uitje,..." omdat IK met de paarden weg moest en nadien verjaardag had van een vriendin. Zo lief!

Met mijn verjaardag/jaar samen heeft hij een nacht geboekt in de Cupidosuite in hotel Vianen. Afgod

Conclusie: ik heb een heerlijk romantische vent Haha!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 15:29

Mijn vriend is echt ontzettend romantisch, nog erger dan ik (en das al heel wat) Lovers .

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 15:29

ik ben jaloers! Clown

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 15:31

Nou ik heb sinds een week een nieuwe vriend, en die is toch een stúk romantischer.
Elke avond (ik ken hem wel al langer dan een week.) lieve smsjes sturen, of verassen met dingen. Maar ook gewoon laten zien dat hij trots op me is. Lachen
Hij maakt mijn dagen weer helemaal goed. Haha!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 17:39

daNiielle_ schreef:
Nou ik heb sinds een week een nieuwe vriend, en die is toch een stúk romantischer.
Elke avond (ik ken hem wel al langer dan een week.) lieve smsjes sturen, of verassen met dingen. Maar ook gewoon laten zien dat hij trots op me is. Lachen

juh zo was mijn vriend in t begin ook...
maar dat is na een maand of 3 toch wel langzaam over gegaan..
maar ach, zolang we elkaar nog maar leuk vinden

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 18:38

haha die van mij is dus niet romantisch...we hadden samen gegeten. En nu is hij nog aan het voeren..ik hem vragen van zullen we iets gezelligs doen...ja leuk! ikzo: oke...weet jij nog iets dan? neeh...
Dus nu ben ik nog niks verder Clown

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 18:44

Mijn vriend is best romantisch, maar ik maak het hem ook niet echt makkelijk haha Tong uitsteken

Ik ben dus echt geen type voor bloemenblaadjes in bad, kaarsjes etc. Hou absoluut niet van bloemen dus daar hoeft hij niet mee aan te komen Tong uitsteken Verder wil hij al een tijdje een weekendje weg met me, maar ik heb er simpelweg geen tijd voor (komt nog wel hoor) Schijnheilig

We vinden het beide wel heerlijk om met een flesje wijn op het strand zonsondergang te kijken, of uit eten te gaan, of gewoon lekker tegen elkaar aan liggen en knuffelen.

Verder krijg ik regelmatig een massage, hij stuurt lieve smsjes en met mijn verjaardag etc krijg ik mooie cadeautjes en een lief kaartje.. maar hij zou niet zo snel zomaar wat voor me kopen, terwijl ik dat juist wel weer doe voor hem..

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 18:49

Uh, ik heb ook zo'n onromantische vriend, die komt écht niet met een bosje bloemen aan :p
Over een paar weken ben ik jarig... ben benieuwd.. Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 20:43

hihi ik probeer ook al een jaar lang een massage los te krijgen van mn vriend..maar t wil niet lukken..Tong uitsteken
ik heb een keer 3 kneepjes in mn nek gekregen en dat was t Tong uitsteken
( mijn rug is een soort van magic spot bij mij ^^ als ik een kat was zou ik acuut gaan spinnen als je mn rug aanraakt ^^).

1 keer heeft ie een kwartiertje op mn rug 'gekriebelt' (beetje strelen, heel zacht)... ik deed dat vroeger altijd met mn jongste broertje in de auto en ik kan er zo van ontspannen dat ik heel snel in slaap val (Wat ik dus ook deed, midden in de film die we samen aan t kijken waren).

sindsdien wil ie mn rug amper meer aanraken omdat ik dan in slaap val Tong uitsteken flauw Boos!

FrankavdT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 20:47

Ja, ik heb best een romantische boyfriend ja.
Op mijn verjaardag liet ie een bos rozen bezorgen, zo nu en dan een smsje: "vanavond gaan we uit eten", als we een avondje samenzijn, dan maakt ie wat lekkers voor op tafel, nee niks te klagen!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 21:12

Zwitsal schreef:
daNiielle_ schreef:

Misschien ook wel beter voor mijn telefoon rekening. Lachen

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 21:40

Zwitsal schreef:
hihi ik probeer ook al een jaar lang een massage los te krijgen van mn vriend..maar t wil niet lukken..Tong uitsteken
ik heb een keer 3 kneepjes in mn nek gekregen en dat was t Tong uitsteken
( mijn rug is een soort van magic spot bij mij ^^ als ik een kat was zou ik acuut gaan spinnen als je mn rug aanraakt ^^).

1 keer heeft ie een kwartiertje op mn rug 'gekriebelt' (beetje strelen, heel zacht)... ik deed dat vroeger altijd met mn jongste broertje in de auto en ik kan er zo van ontspannen dat ik heel snel in slaap val (Wat ik dus ook deed, midden in de film die we samen aan t kijken waren).

sindsdien wil ie mn rug amper meer aanraken omdat ik dan in slaap val Tong uitsteken flauw Boos!

Hahaha ROFL dat is inderdaad wel erg flauw ja! Haha!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 21:56

ik bedenk me trouwens net...'verbeter de wereld begin bij jezelf'.
ik ga dit weekend naar antwerpen met mn vriend, ons eerste weekendje weg samen:D
heel erg veel zin in! eindelijk al zijn aandacht voor mij alleen Tong uitsteken
en ik bedacht me net...als ik nou eens iets romantisch voor hem doe..alleen nu bedenk ik me nu weer...dat ie daar miss wel niet van houdt..
tijdje terug deed ik nog af en toe wel van die dingen..
liet ik bij hem een appel bezorgen met onze namen erin enzo dat soort dingen...alleen hij snapte niet wat ie met een appel moest *diepe zucht.
samen in bad gaan vind ie leuk...voor 5 minuten...daarna wordt ie onrustig want hij kan niet zolang stil zitten ^^.
dus hmmm
als we wel eens door amsterdam wandelen stelde ik een keer voor om voor de grap zo'n rondvaarttocht over de grachten te doen Tong uitsteken romantisch met zn 2en varen Tong uitsteken
maar nee, dat was 'voor toeristen' .. dus hmm zoiets is ook al niets..^^

iemand suggesties?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 22:10

haha ojée.. uhm..
Nouja, een poging wagen kan nooit kwaad toch? Ik zou zeggen, ga ervoor! Haha!..
Niet geschoten is altijd mis! Wie weet leert hij er wel van, en doet hij het wel een keer terug Knipoog haha.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 22:13

Zwitsal schreef:
daNiielle_ schreef:

Mijn lief ook. Tegenwoordig krijg ik alleen nog maar smsjes over de boodschappen die ik moet halen.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 22:18

ik zie t al voor me..
ik rozenblaadjes op de badkamer vloer doen..en in bad...
en dat hij dan binnen komt..en gaat stofzuigen / t bad leeg laat lopen en opnieuw vol laat lopen..want ik heb met bloemen geknoeid ofzo...Nagelbijten / Gniffelen

en ik denk niet dat hij zon hint snapt..dat ie dan zoiets terug zou kunnen doen ^^
zeg maar...ik heb t weekendje weg moeten boeken (t is ook om te 'vieren' dat we een jaar samen zijn ) want meneer wilde zelf house gaan kijken..

nouja ach..eigenlijk mag ik niet klagen...hij zegt er immers 2 voetbal wedstrijden voor af! ( ja wow...2 !! dat verbaast me nog steeds..dat ie 2 hele voetbal wedstrijden heeft AFGEZEGD...sodeju Tong uitsteken)

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 22:27

Haha, stofzuigen, hoe verzin je t!
Maar denk dat die van mij er ook wel zo op zou kunnen reageren, en al helemaal als ie zn lenzen niet in heeft. Dan ziet ie echt niks scherp. Haha!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 22:28

Zwitsal schreef:
ik zie t al voor me..
ik rozenblaadjes op de badkamer vloer doen..en in bad...
en dat hij dan binnen komt..en gaat stofzuigen / t bad leeg laat lopen en opnieuw vol laat lopen..want ik heb met bloemen geknoeid ofzo...Nagelbijten / Gniffelen

en ik denk niet dat hij zon hint snapt..dat ie dan zoiets terug zou kunnen doen ^^
zeg maar...ik heb t weekendje weg moeten boeken (t is ook om te 'vieren' dat we een jaar samen zijn ) want meneer wilde zelf house gaan kijken..

nouja ach..eigenlijk mag ik niet klagen...hij zegt er immers 2 voetbal wedstrijden voor af! ( ja wow...2 !! dat verbaast me nog steeds..dat ie 2 hele voetbal wedstrijden heeft AFGEZEGD...sodeju Tong uitsteken)

HAHAHAHAHA! prachtig!! stofzuigen omdat je geknoeid hebt Huilen van het lachen ROFL

2 hele voetbalwedstrijden?? dat meen je niet?? ROFL haha..
heerlijk zo'n vent die alles letterlijk neemt Clown