Hou je even een beetje in zeg.. Ik vind het lief dat zo'n jongen zoiets op internet zet, je kunt toch uit de tekst halen dat hij stapelgek op haar is? Zo te lezen hoort zn vriendin dit echt niet voor het eerst hoor
, en er word hier toch gewoon een vraag gesteld over liefde op het eerste gezicht? En zeg nou zelf, hoevaak slaan wij niet even een letter over op de laptop/computer zodat er 'gelden' ipv. geleden komt te staan?En dan nog iets, nederlands is echt geen makkelijke taal, vooral niet voor iemand uit het buitenland (sorry als dit beledigend klinkt weet even niet hoe ik dit anders moet noemen) en daarbij heeft hij ook nog dyslextie. Sommige mensen gaan dan zeggen 'Ja dyslexie, goeie smoes weer.' Maar je kan daar toch niet over oordelen als je het zelf niet hebt? Die mensen hebben hier echt niet zelf voor gekozen hoor?!

Ik kan hier echt boos om worden, behandel die mensen gewoon normaal, dyslexie is dyslexie, en het is echt lastig. Ik heb zelf geen dyslexie, maar een vriendin van mij wel, en ook als ze haar berichtjes nakijkt haalt ze haar fouten er niet uit. In plaats van iemand af te gaan lopen zeiken kan je misschien vragen het berichtje voor hem te verbeteren..
Sorry ik moest even mn ei kwijt
TS & Juul: Veel geluk samen, zo te lezen gaan dat zeker lukken

. Maar kon het niet laten. Het gaat dus over mijn vriendin waar ik dus bijna 10 maanden geleden iets mee kreeg, maar mijn gevoelens speelde maanden ervoor al. Ik was heel erg lang bang dat ik een blauwtje zou krijgen dus hield ik me stil.