Liefde op het eerste gezicht .

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nadisha

Re: Liefde op het eerste gezicht .

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 13:29

Jemig wat een reacties van sommige mensen,

Hou je even een beetje in zeg.. Ik vind het lief dat zo'n jongen zoiets op internet zet, je kunt toch uit de tekst halen dat hij stapelgek op haar is? Zo te lezen hoort zn vriendin dit echt niet voor het eerst hoor Knipoog, en er word hier toch gewoon een vraag gesteld over liefde op het eerste gezicht? En zeg nou zelf, hoevaak slaan wij niet even een letter over op de laptop/computer zodat er 'gelden' ipv. geleden komt te staan?

En dan nog iets, nederlands is echt geen makkelijke taal, vooral niet voor iemand uit het buitenland (sorry als dit beledigend klinkt weet even niet hoe ik dit anders moet noemen) en daarbij heeft hij ook nog dyslextie. Sommige mensen gaan dan zeggen 'Ja dyslexie, goeie smoes weer.' Maar je kan daar toch niet over oordelen als je het zelf niet hebt? Die mensen hebben hier echt niet zelf voor gekozen hoor?! Nagelbijten / Gniffelen

Ik kan hier echt boos om worden, behandel die mensen gewoon normaal, dyslexie is dyslexie, en het is echt lastig. Ik heb zelf geen dyslexie, maar een vriendin van mij wel, en ook als ze haar berichtjes nakijkt haalt ze haar fouten er niet uit. In plaats van iemand af te gaan lopen zeiken kan je misschien vragen het berichtje voor hem te verbeteren..

Sorry ik moest even mn ei kwijt Koe

TS & Juul: Veel geluk samen, zo te lezen gaan dat zeker lukken Kusje

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 13:33

Nadisha schreef:
Jemig wat een reacties van sommige mensen,

Hou je even een beetje in zeg.. Ik vind het lief dat zo'n jongen zoiets op internet zet, je kunt toch uit de tekst halen dat hij stapelgek op haar is? Zo te lezen hoort zn vriendin dit echt niet voor het eerst hoor Knipoog, en er word hier toch gewoon een vraag gesteld over liefde op het eerste gezicht? En zeg nou zelf, hoevaak slaan wij niet even een letter over op de laptop/computer zodat er 'gelden' ipv. geleden komt te staan?

En dan nog iets, nederlands is echt geen makkelijke taal, vooral niet voor iemand uit het buitenland (sorry als dit beledigend klinkt weet even niet hoe ik dit anders moet noemen) en daarbij heeft hij ook nog dyslextie. Sommige mensen gaan dan zeggen 'Ja dyslexie, goeie smoes weer.' Maar je kan daar toch niet over oordelen als je het zelf niet hebt? Die mensen hebben hier echt niet zelf voor gekozen hoor?! Nagelbijten / Gniffelen

Ik kan hier echt boos om worden, behandel die mensen gewoon normaal, dyslexie is dyslexie, en het is echt lastig. Ik heb zelf geen dyslexie, maar een vriendin van mij wel, en ook als ze haar berichtjes nakijkt haalt ze haar fouten er niet uit. In plaats van iemand af te gaan lopen zeiken kan je misschien vragen het berichtje voor hem te verbeteren..

Sorry ik moest even mn ei kwijt Koe

TS & Juul: Veel geluk samen, zo te lezen gaan dat zeker lukken Kusje

helemaal met jou eens ieder woord

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 13:37

Thanks Nadisha, jij snapt 'm! Lachen

Baas of geen baas, toekomst of geen toekomst. Dyslectie is een lastig iets. En z'n school weet er ook van en hij wordt bij NL extra geholpen enzo. Trouwens, waar maken jullie je allemaal zo vreselijk druk om zeg? 't is toch zijn toekomst, niet die van jullie?

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 13:39

Ik wou al zeggen... Waar gaat dit topic over?
Over spellingsfouten en dyslectie of over de liefde?

Geweldig dat jullie zo gek op elkaar zijn. En laat iedereen maar kletsen. Leuk toch dat jullie je gevoel zo aan elkaar kunnen laten zien. Het is niet mijn manier maar dat hoeft ook niet. Dat is voor iedereen anders. Heel veel geluk nog in de toekomst!

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 15:10

immanuel schreef:
hallo iedereen Haha!
Ja het klopt weer een topic over de liefde Lovers. Maar kon het niet laten. Het gaat dus over mijn vriendin waar ik dus bijna 10 maanden geleden iets mee kreeg, maar mijn gevoelens speelde maanden ervoor al. Ik was heel erg lang bang dat ik een blauwtje zou krijgen dus hield ik me stil.
Ik heb gewoon zulke sterke gevoelens voor mijn vriendin, ja echt heel raar. Ik word steeds meer verliefd op haar dat het pijn doet om afscheid te nemen. We hebben nu bijna 10 maanden, het gaat heel goed tussen ons en we doen zo veel mogelijk samen.
Voor mij voelt het dat zij de ware is. Ik wil van niemand anders meer houden dan van haar. Ik ben ook als de dood dat ze me dumpt. Ik ben niet echt iemand die echt heel ver vooruit denkt maar ik wil graag dat we samen trouwen en kinderen zullen krijgen want ik hou zoveel van haar.
Verder hebben we in die bijna 10 maanden nooit ruzie gehad ofzo maar misschien komt dat nog wel. Ik hoop het niet maar het kan altijd. Wie weet. Zelf voel ik heel snel als haar iets dwars zit. Soms wil ze er dan niet over praten omdat ze het niet aan kan of omdat ze bang is dat ze gaat huilen, maar ik ben er atijd wel voor haar en zij voor mij.

Dit is zo'n beetje mijn verhaal.
Nou, iedereen heeft een ander verhaal, maar nu is mijn vraag aan jullie hoe het met jullie ging en je liefde en wat denken jullie van mijn verhaal. Haha!

Zo, de verbeterde versie, iedereen blij.

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:30

Sonja schreef:
Nee hoor zo'n type ben ik niet denk ik. Maar een achttienjarige die zó kinderachtig typt,
en dan op een forum waar vriendinnetjelief ook zit... Dan heb ik echt het idee met een twaalfjarige huppelige door hormonen bevangen tiener te maken te hebben. Niet met een achttienjarige. Overigens vind ík het weer typisch Bokt om meteen over de zeik te gaan als er een antwoord geplaatst wordt wat niet in het straatje van TS past... Scheve mond
Há, wat grappig! Bij jou'n reactie had ik ook echt het idee met een puberale tiener te maken te hebben Haha! Niet met een volwassene.

Wat je zegt is nogal tegenstrijdig, je vind zijn post 'kinderachtig' maar in werkelijkheid zijn jou reactie's nog veel kinderachtiger als je het gaat vergelijken, aangezien hij achtien is, en jij al volwassen Knipoog Althans ....

Ik vind het juist hartstikke schattig en knap dat hij zo zn gevoelens durft te uiten, ik heb zelf nog niet de ware ontmoet, maar daar is het ook nog veel te vroeg voor

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:41

mensen hou het allemaal even ontopic dus gewoon leuk over de liefde en niet over zijn dyslextie hij kan er niks aan doen en de mensen die hem willen helpen complimentje voor jullie maar de rest reageer over de liefde of gewoon niet

immanuel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 18:33

ja erg bedankt voor de mensen die het kunnen snappen .wel jammer van sommige mensen maar daar doen we niks aan en zo als nikita_benno het voor stelt graag ontopic blijven Lachen .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 17:19

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 08:24, in het totaal 1 keer bewerkt

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 10:33

ik en vriendje zijn na anderhalf jaar ook nog steeds even verliefd,
ik zou het echter ook verkiezen om het gewoon tegen mij te zeggen ipv op een forum Lachen

maar iedereen heeft zijn eigen manier, respect daarvoor,
ik vind het best wel schattig eigenlijk Pling

torette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 15:32

Schattig hoor! Veel geluk samen!

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 17:00

Ik wou dat ik en vriend had die z'n gevoelens op deze manier durfde te uiten!

En ja, de tekst had wat duidelijker gemogen, maar dat is nu tot vervelens toe al duidelijk gemaakt. Daarbij zie ik veel meer bokkers zo typen en daar wordt niet zo'n punt van gemaakt. Jaloers, dames? Clown
TS & Vriendin: Veel geluk nog samen!