Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pluizebolpum schreef:Okay, als die Niburu of whatever nu hierlangs komt en de poolkappen oid verschuiven, krijgen we dan een nieuwe ijstijd? Dan da ik alvast sparen voor die pooljas die ik zo gaaf vind (maar de moeite van het kopen niet waard aangezien het hier toch nooit zo koud wordt) én straks echt mijn chileense wintermuts opdoen zonder dat mijn hoofd smelt...Yippie...(maar goed dat mijn eigenaar een warmtepomp heeft aangeschaft, bevriezen de drinkbakjes niet meer)
Scenario twee: Nederland overstroomt...zeepaardjes fokken en alvast kijken voor dat leuke bootje. Gelukkig kan ik zwemmen...
Scenario drie: Planeet slaat in, aarde doet boem...Tja, dan houdt 't gewoon op...
Oja, die aliens...Lusten ze koffie, hebben ze liever thee, of iets nog sterkers? Als ze maar wel effe bellen, ik heb niet altijd wat in huis...
Shetjjee__x schreef:Marjoow schreef:idd 060606..Vaarwel allemaal. Het was leuk jullie gekend te hebben
Wacht. Zouden we op 6/6/6 ook niet doodgaan?
The Omen
Shauni schreef:een paard was vroeger in dinosaurus en is steeds verandert.
Janine1990 schreef:Wat zal het gaan stinken als er zoveel mensen doodgaan, en er niet eens genoeg zijn om ze te begraven.
Amburtjoz schreef:'even apeldoorn bellen' ..
Amburtjoz schreef:niks uitbreiden van begraafplaatsen, massagraven waar 2/3e van de mensheid in kan!
gaat veeeeul sneller, aangezien wij, deze bokkers, in 2012 toch wel aans ons einden zullen komen he.
meteen een meeting
oh wat doe ik weer lúllig
Pradaatje schreef:Ja dacht ik dus ook![]()
Pluizebolpum schreef:Amburtjoz schreef:niks uitbreiden van begraafplaatsen, massagraven waar 2/3e van de mensheid in kan!
gaat veeeeul sneller, aangezien wij, deze bokkers, in 2012 toch wel aans ons einden zullen komen he.
meteen een meeting
Dat is 'm! De moeder aller meetings, dé megameeting allertijden...Jammer alleen dat er daar dan geen leuk fotoverslag van op Bokt terecht zal komen...
Marjoow schreef:Wait. If we are all dead. That means, we can have our 72 virgins!
Pluizebolpum schreef:Amburtjoz schreef:niks uitbreiden van begraafplaatsen, massagraven waar 2/3e van de mensheid in kan!
meteen een meeting
Dat is 'm! De moeder aller meetings, dé megameeting allertijden...Jammer alleen dat er daar dan geen leuk fotoverslag van op Bokt terecht zal komen...
MysticTinker schreef:Shauni schreef:een paard was vroeger in dinosaurus en is steeds verandert.
Volgens mij zijn paarden nog steeds zoogdieren, en dinosaurussen reptielen
MysticTinker schreef:Marjoow schreef:Wait. If we are all dead. That means, we can have our 72 virgins!
Waar zouden ze die allemaal vandaan halen![]()
6,5 miljard mensen.. 2/3e das iets meer dan 4 miljard.. Dan hebben ze er daarboven maar liefst 288 miljard nodig, dat wordt klonen jongens