"Geestenverhalen".

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

Re: "Geestenverhalen".

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 09:11

Wat een leuke verhalen zitten er tussen Lachen

Ik heb zelf ook wel het nodige meegemaakt, heb ook nog wel een paar verhalen. Kijk zelf maar wat je er mee doet, geloven of niet. maakt mij nie tuit

De opa van een vriendin van mij (heel lang geleden) was overleden, hun hadde uit zijn huis zijn favoriete riete stoel gehaald, waar de opa altijd in zat, als er voetballen op stond.
Ook als hun voetballen zaten te kijken hoorde je regelmatig de riete stoel kraken, Maar ik vond dat onzin dus ging ik lekker met me domme kop in de stoel zitten, tijdens voetbal Bloos Toen werd zo ff me keel van achter dichtgeknepen (gewoon ook waar de ouders bijwaren) ik kreeg gewoon echt geen lucht, en toen ik wou opstaan "liet het los" en stonden er ook echt afdrukken in mijn nek.. Scarry oliebol

Maarja ik had altijd zoiets avn jaaaa hoor t zal lekker allemaal wel , was ook lekker naief Bloos
paar jaar leter kwam er een ander vriendinnetje naar me toe HEY PSSSST geloof jij in geesten? ik zo heel stoer Neuj! tuurlijk niet, ben je gek ofzo Haha! Jaaa maar je moet me geloven, ik eb geesten in huis, ik en me moeder zijn zo bang, Ikzo stel je nie aan man, dus ging ik bij haar thuis slapen, nou de raarste dingen gebeurde, maarja ik zocht overal lekker zon verklaring voor. Als eerste zaten we lekker een filmpie te kijke, toen we ineens en megagrote knal hoorde in de boven slaapkamer, wij kijken, was een grote zwaar houte antieke kast om gekeild.. Ik zo oh dat is vast je kat geweest ofzo Clown hun zo: "Maar wij hebben helemaal geen kat".... stilte... Fijn, kast terug gezet en weer terug naar beneden gegaan.
Toen erna gingen de lamellen in dekeuken als een ontiegelijke mongool heen en weer, dus wij naar de keuken, ik moest voor want hun durfte niet.. Nou ik kwam dus niet verder als de drempel van de keuken, ik kon mij niet meer bewegen, ik had het koud, heel koud, en zag allemaal soorten flasbaks in me hoofd, heel raar, ik kan ze ook niet erg na vertellen, maar ik schijn daar dus een uur te hebben gestaan tot mijn lippen blauw werden van het zuurstof gebrek en ik inelkaar zakte.
Verklaring, sja ik had geen idee, en begon raardere dingen mee te maken, zoals me ogen die van kleur veranderen, ze zijn een keer knalblauw geweest (terwijl ik van mijzelf bruine ogen heb) waarvan mijn moeder dacht dat ik blind was geworden. Dus ik ben contact gaan zoeken met iemand die er meer ervaring mee had, die wist mij te vertellen, dat er een geest "door mij heen" was gelopen als het ware, fijn dus, die heeft een knopje bij mij om gezet zodat ik dien als een soort doorgeefgleuf tusse onze wereld en die van hun. (Ik geloofde het nog steeds niet Bloos)

tot ik het ergste, wat ik tot nu toe heb meegemaakt, meemaakte.
Ik was same met wat andere gasten bij ons het bos in gegaan, om sja waarom, weet niet, we wouden er gewoon heen. We werden naar een afgelegen plek soort van aangetrokken, we hadde ook geen idee hoe we daar gekomen zijn. Toen vonden we een graf, echt sirieus een graf. Er stond een naam en een datum op, er stonden satanishe tekens in bomen gekerft, en er hing een net aan de bomen en er was een kampvuur gemaakt, en het stonk daar, dat wil je niet weten. Afijn wij natuurlijk gelijk de politie gebelt, die zou het nader onderzoeken.
Die nacht bleef het me achtervolgen, ik had een droom, droom dat ik degene was die daar lag (als er al iemand lag hoor) ik droomde dat zij/ik in dat net hing, ik keek uit haar ogen. er was een kampvuur, er waren mensen met capuchonnen op en steeds als ik probeerde hun gezicht te zien, zag ik alleen zwart. Ik zag en voelde letterlijk hoe zij 1 voor 1 mijn tenen afsneden en het op hetvuur gooide terwijl ze allemaal vage oliebol zongen en deeden, Ik heb zoo hard geschreeuwd dat mijn vriend me letterlijk opgetilt had en onder de koude douche gegooit had omdat ik niet wakker werd en ophield met gillen. Een week later, liep ik met een maat op het centrum, die daar ook bij was toen we het vonden, en kwam ik een man van in de 30 tegen.. hij keek mij recht in mijn ogen aan, en ik kon mij niet meer bewegen, ik voelde pure angst, ik herkende hem, maar waarvan weet ik niet. Hij keek achterom steeds naar mij, alsof hij mij waarschuwde, dat hij wist dat ik het wist.. BRRRR

Wij hebbe een vesting hier in hellevoetsluis en vele bunkers, zijn ook veel dooden gevallen in de oorlog daar. Ik was in een speeltuin daar (was 21 hoor daar nie tvan hahaha) En ik zag een meisje in een japon roepen, gewoon hallo is daar iemand? hallo?? help me? en toen was het weg, ik al wat minder bang voor dat soort dingen, had zoiets van ook hallo, en trok me er niets van aan. Tot ik ging BBQen bij vrienden en die mij het raarste vertelden.
Ze waren laatst aan het wandelen met hun hond langs het kanaal, toen ze een klein meisje hoorde roepen helpme helpme ik verdrink, en ze zagen ook echt dat meisje, in een japon, in het water spartelen. Ze zijn er heen gerend, en het water ingesprongen, maar er was nergens een meisje te bekennen, duikers hebben de dag erna ook gewoon niets gevonden. Op de een of andere manier ben ik er van overtuigd, dat het kanaal als een soort doorgang dient, alle spookverhalen die je hier in de vesting hoort, hoor je i.d.b.v. het kanaal.. Dat ze zig voort bewegen door het water.. lijk mij vrij logish, of niet hahaha Huilen van het lachen

Zo heb ik nog 1 verhaal,m die heel heavy is, die wil ik wel posten, maar echt als er intresse in is.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 09:20

Heb zelf nog niet echt direct 's iets mee gemaakt...
Kom wel regelmatig bij 'n vrouw die ook zo'n gave heeft Lachen
Toen hadden we 't over m'n moeder (is 3 jaar geleden overleden) en voelde ik ineens net of iemand achter me stond, maar dat voelde ik al voordat die vrouw me dat zei.. Was voor mij echt 'n heel apart gevoel..
Heb toen ook nog tijden gehad, dat ik over m'n moeder droomde enz...

Maar er zal zeker meer tussen hemel en aarde zijn Ja

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 09:26

@PinkyBubble; Ik heb daar zeker interesse in ik vind dit geweldig om te lezen (nouja niet geweldig want het is natuurlijk heel eng.. maar toch) Lachen

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 09:32

PinkyBubble: lijkt me echt eng om "zelf mee te maken" hoe 'n ander toe getakelt wordt Scheve mond
sommige staan er idd voor open, dat ze zo'n extreme dingen mee maken zoals jij beschrijft van je zelf...

btw ben ook wel benieuwd naar je verhaal Bloos

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 09:35

LisaLuna schreef:
@PinkyBubble; Ik heb daar zeker interesse in ik vind dit geweldig om te lezen (nouja niet geweldig want het is natuurlijk heel eng.. maar toch) Lachen

Hahaha oke dan.

Ik heb via mijn vriend een gast leren kennen, die hier sinds kort ook woont, hij heb 2 katten als het ware bij zijn huis gehad al wist ik nie twaarom, wist helemaal niets over hem en het huis.
We gingen daar langs op de koffie, en ik ging lekker op de bank zitten, toen er 1 kat gelijk op mijn schoot ging zitten, wat hij al vreemd vond, gezien die kat erg schuw en vals is geworden.
Op dat moment keek die kat mij aan, en wat ik zag in haar ogen, man, ik ging over mijn gier, en ben weg gerend en naar huis gegaan. Later werd ik gebelt door hem, en vroeg hij: Ze heeft het je laten zien he? Ben toen zo geschrokken, heb de telefoon opgehangen, later belde hij weer terug en vroeg waarom ik zo snel weg was gegaan, dat het niet erg was dat ik moest overgeven in zijn huis en alles. Dus ik zeg je weet best, want je belde me net ook al!! Daar wist hij dus niets van... Ik geloofde hem en ik zei zonder na te denken waarom laat je J. (naam noem ik niet geheel) mij bellen op jou telefoon dan? Op dat moment zei wat banketstaaf jij nou! jij ben zo raar, en toen hing hij op.

Later ben ik weer bij hem thuis gekomen, en hebben we het er niet meer over gehad. En was het weer als vanouds, tot ik naar de gang liep, en hem daar zag staan... J. stond boven aan de trap, alle 2 de katten zaten voor de trap en keken met mij omhoog, hun zagen het ook, hun oude baasje.. Ik zag hem staan, met een hoofdwond die erg bloedde, en bloedpetters boven aan de trap op de muur. Ik kreeg een soort flasbak wat er was gebeurd, Hij iswas verslaafd aan de drugs, hij kon het niet aan, hij wou zigzelf door zijn hoofd schieten, voordat hij dat deed schopte hij de schuwe nu valste kat van de trap, omdat hij niet wou dat ze het zagen en schoot hemzelf daar door zijn hoofd, en is zo de trap af gerold.. weer ging ik over mijn gier, toen ik het opgeruimt had, liep ik als een dood lijk dat wandelde de huiskamer in en vroeg aan R. (die vriend van ons) Waarom hij mij niet had verteld dat er iemand zig door zijn hoofd heb geschoten in zijn huis.. Hij keek mij aan alsof hij water zag branden, hij vertelde mij dat hij het juist nooit vertelde aan iemand, daar anders niemand meer bij hem thuis durfte te komen, wat ik nu wel begrijp. Hij vroeg mij wat ik gezien had, en alles viel precies in het plaatje van wat hij met de politie had besproken toen die tijd, J. was namelijk een vriend van hem.
Ik vertelde hem waarom zijn katten zo schuw en vals waren, ik vertelde wat ik zag en dat hij hier nog was.. Dezelfde avond zijn wij voor de trap gaan zitten, en zag ik hem weer, dit keer zag hij hem ook zelf, en toen hebben we hem gezegd dat hij ons nu met rust moet laten, dat R. nu goed voor zijn katten zou zorgen, en het tussen ons zou blijven waarom dit is gebeurd. Daarna hebbe we hem nooit meer vernomen en gezien.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 09:35

neverstop schreef:
PinkyBubble: lijkt me echt eng om "zelf mee te maken" hoe 'n ander toe getakelt wordt Scheve mond
sommige staan er idd voor open, dat ze zo'n extreme dingen mee maken zoals jij beschrijft van je zelf...

btw ben ook wel benieuwd naar je verhaal Bloos

Het was ook erg extreem, ik ben er 2 weken ziek van geweest, ik heb nu last van slapeloosheid. En dan heb ik het over ECHTE slapeloos heid, ik mag van geluk spreken als ik 3 uur slaap.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 09:43

geloof ik best, is toch iets wat je geestelijke aantast en je idd blijft 'achtervolgen'..... misschien dat je nog moet "leren" om die dingen zoals dat toen leert 'afsluiten' ik weet niet hoe ik 't moet uitleggen...
maar je laatste verhaal, mann wat zul je geschrokken zijn...
kan heel goed zijn dat die vriend, zijn 'tijd' gevonden heeft en daar is waar ie "hoord" te zijn...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 09:45

Idd is leren afsluiten heel belangrijk.

Google maar eens, is zat over te vinden.

Verder vind ik oude gebouwen altijd ontzettend interessant.
Zo heb je veel spookplekken in nederland, misschien leuk om eens met een geinteresseerd groepje (18+ ) hier naartoe te gaan?

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 09:45

neverstop schreef:
geloof ik best, is toch iets wat je geestelijke aantast en je idd blijft 'achtervolgen'..... misschien dat je nog moet "leren" om die dingen zoals dat toen leert 'afsluiten' ik weet niet hoe ik 't moet uitleggen...
maar je laatste verhaal, mann wat zul je geschrokken zijn...
kan heel goed zijn dat die vriend, zijn 'tijd' gevonden heeft en daar is waar ie "hoord" te zijn...

dat betwijfelen we soms wel, want we hebben sinds ik hem dan ken en het gebeurd is nei veel meer van hem vernomen.
ik ben vorige week nog bij hem thuis gewest, en toen voelde ik me raar, bijna boos, woest gewoon. Waarom? geen idee, heb het R. verteld, msschien dat we gaan uitzoeken wat het is, maar ik moet me nog bedenken of ik het wel wil uitzoeken, ik heb er natuurlijk geen last van want ik woon daar niet. Ik ben bang dat we namelijk met iets groters te maken hebben dan met de overleden J.

Dat ik nog niet helemaal weet hoe ik er mee om moet gaan klopt, maar dat komt allemaal vanzelf, je kan alleen ervaring op doen in de praktijk. en jemoet fouten maken om er van te kunnen leren
Laatst bijgewerkt door PinkyBubble op 23-09-08 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 09:46

crossmonster schreef:
Idd is leren afsluiten heel belangrijk.

Google maar eens, is zat over te vinden.

Verder vind ik oude gebouwen altijd ontzettend interessant.
Zo heb je veel spookplekken in nederland, misschien leuk om eens met een geinteresseerd groepje (18+ ) hier naartoe te gaan?

Bedoelen we een bokt meeting over geesten? Want dat lijkt me echt onwijs interesant.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 09:52

Klopt, fouten zijn er om van te leren...
Hmm maar als openstaand iemand voor zoiets neem je natuurlijk ook emoties waar van dat "iets"..
Ik moet zeggen, ik ben nieuwsgierig naar die dingen, maar(!!) ik doe er niks mee.. ik laat dat "iets" metrust zeg maar Lachen

Zo heb ik een tijd terug gehad, dat toen ik in bed lag 'n koud iets bij me voelde heel vaag.. leek net of tochte op me kamer maar dat kon niet.
Nou heb ik sinds vorige week me hond en is dat gevoel weg, wat 't geweest is zou 't niet weten....

Of ook zoiets, dat me hond uit 't niks begon te blaffen en te grommen terwijl ikzelf niks gehoord of gezien heb, toen heb ik toch even 'n inzinking gehad omdat ik best geschrokken was..
achteraf meende m'n vader dat 't kwam omdat buiten ergens vuurwerk geweest was...

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 09:54

neverstop schreef:
Klopt, fouten zijn er om van te leren...
Hmm maar als openstaand iemand voor zoiets neem je natuurlijk ook emoties waar van dat "iets"..
Ik moet zeggen, ik ben nieuwsgierig naar die dingen, maar(!!) ik doe er niks mee.. ik laat dat "iets" metrust zeg maar Lachen

Zo heb ik een tijd terug gehad, dat toen ik in bed lag 'n koud iets bij me voelde heel vaag.. leek net of tochte op me kamer maar dat kon niet.
Nou heb ik sinds vorige week me hond en is dat gevoel weg, wat 't geweest is zou 't niet weten....

Of ook zoiets, dat me hond uit 't niks begon te blaffen en te grommen terwijl ikzelf niks gehoord of gezien heb, toen heb ik toch even 'n inzinking gehad omdat ik best geschrokken was..
achteraf meende m'n vader dat 't kwam omdat buiten ergens vuurwerk geweest was...

Eenzaamheid misschien ? Klinkt heel raar hoor..

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 09:56

Ik bedoel dat we met een groep serieuze, min of meer volwassen mensen naar spookplaatsen gaan, niet als ramptoerist. Maar om de sfeer en energieen te ervaren.
Maar heb geen zin om daar met gillende pubers heen te gaan.

Verder mbt je verhalen, laat je niet teveel opjutten of gek maken.

Er hoeft niks "groters"achter te zitten, ik denk dat je fantasie ook een klein beetje een loopje met je neemt.
Probeer bij jezelf te blijven en niet erin mee te gaan.
Niet alles is eng slecht of groots of iets in die trant.

De meeste entiteiten zijn gewoon verward, en daarom zitten ze nog op aarde.
Er zijn hele mooie manieren om zulke entiteiten te helpen Lachen
Als er iets ergs is gebeurd op een plek, zal deze energie er altijd blijven hangen. Zo komt het dat veel plaatsen niet goed voelen.

Plaatsen waar veel is gebeurd hangt gewoon een grimmige sfeer, een negatief aanvoelende energie.

Maar probeer je daarvoor af te sluiten, zet jezelf wat meer in het licht. Je zal niet de eerste zijn die doordraait Knipoog
Dus blijf bij jezelf.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 09:57

Kan, ik weet 't niet.. is/was ook heel raar... me vader dacht al dat ik gek aan 't worden was Nagelbijten / Gniffelen
maar goed, dingen waar ik niks mee te maken wil hebben zeg maar laat ik ook metrust Lachen en ga 't niet "uitlokken" zoals sommige anderen wel eens doen, om het uit te proberen óf er iets is aan de andere kant...

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 10:03

crossmonster schreef:
Ik bedoel dat we met een groep serieuze, min of meer volwassen mensen naar spookplaatsen gaan, niet als ramptoerist. Maar om de sfeer en energieen te ervaren.

Er hoeft niks "groters"achter te zitten, ik denk dat je fantasie ook een klein beetje een loopje met je neemt.

Als er iets ergs is gebeurd op een plek, zal deze energie er altijd blijven hangen. Zo komt het dat veel plaatsen niet goed voelen.

Plaatsen waar veel is gebeurd hangt gewoon een grimmige sfeer, een negatief aanvoelende energie.

Maar probeer je daarvoor af te sluiten, zet jezelf wat meer in het licht. Je zal niet de eerste zijn die doordraait Knipoog
Dus blijf bij jezelf.

Dat bedoel ik dus ook Knipoog
Ik ben 18+ , zelfs 20 + Tong uitsteken ik ben erg sirieus, jij ook, en er zijn vast wel meerdere op dit topic die serieus zijn ?

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 14:39

PinkyBubble: ik vind jou eerste verhaal over dat in die riete stoel gaan zitten echt apart.
Vriendelijke opa Tong uitsteken

Ik geloof zelf zeker weten in geesten. En vind het ook interessant om al die verhalen te lezen.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 15:05

pinkyBubble: Jij hebt inderdaad al wel wat meegemaakt. Inderdaad erg vriendelijke opa.

Ik heb wel is gehad (niet heftig ofzo) dat ik alleen thuis was voor de avond en het was echt donker in huis en daar heb ik het niet op dus ik zet alle lampen aan en doe de lamp bij de overloop aan en ga drinken halen. Ik kom terug en het was er weer helemaal pikkendonker en ik hoorde iets vaags (Kan best zijn dat ik me op dat moment heb zitten opfokken) en ik ben naar mijn computer gelopen, deur die de speelkamr van de overloop scheidt dicht genknalt en hardcore muziek van mijn broer op volle toeren gezet Clown Helpt wel.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 16:41

crossmonster schreef:

Daarom voelen sommige huizen ook of heel fijn of juist echt niet goed. Op mijn aanraden 'het voelde gewoon heel fijn en goed' heeft mijn moeder destijds voor haar huisje gekozen zonder er ooit zelf geweest te zijn. Ze woont er alweer een heel aantal jaren met veel plezier...

Afsluiten kan bv ook door je voor te stellen dat je in een, lach niet, groot ei zit wat wordt afgesloten door positieve energie/God/of iets anders fijns. Je maakt ahw een cocon van positiviteit om je heen. Ik slaap er heerlijk op in, zelfs al staan er 'lui' in mijn slaapkamer...

Zoals die vent op mijn slaapkamer. Tja, heb ik dat weer...Ik wilde, had het er vlak daarvoor met een vriendin over gehad, best aan de man, was wel weer eens tijd, en wat krijg ik? Een spook...
Het begon dat de kat de slaapkamer niet meer inwilde, later voelde één hoek niet lekker, totdat ik 's avonds op bed het gevoel had dat er iemand naar me zat te kijken. Het engste was dat op één nacht ik het gevoel kreeg dat er iemand naast mijn bed stond, zo creepy was dat!
Dat was dan ook de druppel, daarvoor was het nog wel 'grappig', maar toen heb ik gezegt dat het afgelopen moest zijn en dat hij ergens anders moest gaan spoken, zoniet dan zou ik mijn overleden vader erbij halen (zo wat stoer, snel naar je pappie rennen Tong uitsteken ). Nooit meer last gehad.

Nog een enge...
Ik woonde een tijdje bij een kennis op kamers, hartstikke gezellig. Totdat de snoeren een eigen leven gingen leiden. Ik had een cassetterecorder (ouderwetsch apparaat waar je een doosje met een lang lint instopte waar dan geluid uitkwam, de overgrootvader van de MP3speler, zegmaar Knipoog ) die nogal zoemde als de stekker in het stopcontact zat. Voordat ik ging slapen ging die dus standaard eruit. Eén nacht ben ik wel drie keer opgestaan om die stekker uit de muur te rukken, daarna heb ik dat ding maar midden in de kamer gezet. Nog wat later hoorde ik iemand de trap oplopen, terwijl ik wist dat er verder niemand thuis was. Diegene verdween in de logeerkamer.
Toen ik dat aan die kennis vertelde zei ze dat ze die al vaker had gehoord, niet verteld uit angst om mij bang te maken, en dat in die kamer alle wekkers stuk gingen...

Wat wel aardig is is dat ik op de begraafplaats altijd wel het gevoel heb dat mijn vader in de buurt is. Alsof er iemand naar je zit te kijken en als je dan opkijkt je net niets meer ziet. Heel apart...Nog los van het feit dat altijd de zon gaat schijnen als we er zijn, al is het nog zo bewolkt...

Maar ook dat ik een vaste 'kracht' heb bij ziekte. Als ik erg koorts heb komt er iemand aan mijn bed staan, zelfs eens een hand op mijn hoofd gevoeld, maar dan met zo'n liefdevol en veilig gevoel erbij dat ik er altijd heel rustig van word. De volgende dag is de koorts dan ook steevast een stuk minder.

Toen mijn vader geopereerd was en van de operatie terug kwam was er ook 'iets' op de kamer. Dat hing in de linkerhoek achter ons, heel warm en veilig. Op het moment dat ik dat voelde wist ik ook al dat het goed was, dat mijn vader er goed vanaf zou komen...(wat ook klopte)
Mijn vader heeft het ook gevoeld (moest het van mijn moeder tegen hem zeggen, zij vond het zoiets moois) maar hij dacht dat het van de narcose kwam...

Het is dus niet altijd naar en eng, die spokerij...

Ik weet niet of dromen ook 'mogen', maar vlak nadat mijn vader was overleden heb ik een hele gekke droom gehad. Ik was op visite in de hemel, heel kitscherig met roze wolkjes en gouden hemelpoorten, en op zo'n wolk zat mijn vader met één van de vele overleden katten op schoot. We hebben een hele tijd gepraat, ik weet niet meer waarover alleen dat het goed was zo. Ben ook heel gerust en blij wakker geworden die ochtend en kan nu, zo'n bijna tien jaar later, nog steeds zo dat beeld voor ogen halen. Geen gezicht al die kitsch en dan mijn paps met z'n ouwe joggingbroek en fleece/kattenharenvest aan...(was zijn vaste 'zondag en dan doe ik niets' outfit)

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 18:32

negatieve/zware energie die is blijven hangen kan je zeker wel weghalen. Ik doe het in een meditatie, dan haal ik er een bezem doorheen en laat ik het Licht erin komen, maar je kan ook wierook brengen die zuiverend werkt.

wat een enge verhalen allemaal zeg. brrr Lachen

ik heb zelf ook goed last gehad in mijn jeugd, totdat ik uit huis ging. mensen die gevoelig zijn trekken het gewoon heel snel aan en als je jezelf niet kan beschermen kunnen ze goed op je teren en je lastig vallen.
het is ook zó'n eng gevoel, als je voelt dat iemand vlak achter je loopt, naar je kijkt, als je enge dingen in de spiegel ziet en als zelfs jij rare dingen gaat doen. Ik heb er flink last van gehad en weet nu dat het gewoon een erg boze vrouw was die voor de donkere kant had gekozen. Heel bijzonder ook dat achteraf alles op zijn plaats valt, en je weet dat je dit niet hebt kunnen verzinnen.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 20:44

PinkyBubble schreef:
crossmonster schreef:

Dus blijf bij jezelf.

Dat bedoel ik dus ook Knipoog
Ik ben 18+ , zelfs 20 + Tong uitsteken ik ben erg sirieus, jij ook, en er zijn vast wel meerdere op dit topic die serieus zijn ?

Ik denk dat jij (pinkybubble) wel weet hoe ik tegenover dit soort dingen sta.

Ik heb zelf de laatste tijd rare dingen meegemaakt. DIt naar aanleiding van het overlijden van mijn papa.
Vorige week nog. En daar weet Pinkybubble van alles van, want zij was leidraad in de ervaring.
Het is lastig uitleggen, maar we zaten te MSNen en toen kwam er een heel raar gesprek uit.
Het kwam eropuit dat Pinkybubble mij op een gegeven moment anders noemde dan normaal.
Een naam die maar 1 persoon mij ooit genoemd heeft en tegelijk een persoon waar ik de laatste tijd regelmatig aan dacht (niet mijn vader overigens)
Ik heb na dat gesprek de herinnering die ik aan die man heb naast de foto van mijn pa gezet. Het voelde alsof ik dat moest doen.
Ik kan niet uitleggen wat er in dat gesprek allemaal gebeurd is. Is te veel voor mij Bloos

We hebben elkaar die avond op stal wel even gezegd dat we het best eng vonden Bloos

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 21:26

HorseyDude schreef:
Nou, een paar jaar terug was ik op vakantie in een bungalow... waarin het ontzettend spookte... maar dan ook HEEL erg! We hadden toen met de kerst een deurmat en als je erop stond hoorde je de mat zeggen HOHOHO, MERRY CHRISTMAS! (alleen als je erop stond!) Zitten we die avond naar de TV te kijken.... gaat die mat ineens af! (wij zaten allemaal in de woonkamer naar de TV te kijken). Ook begon daarna het licht te knipperen en raar te doen... Ook verschoven de vazen op de kast en tafel soms van plek. (dat was ECHT serieus eng, bokkers!)

Ook waren op mysterieuze wijze een paar ballen kapot gevallen die toen echt stevig in de boom hingen. We hoorde later van andere mensen dat het daar spookte in die ene bungalow, dus we waren niet de enigsten. Als je wilt weten welke bungalow het is, het is nr. 157! (Heideheuvel, Landal Greenparks)

Hee wat toevallig, wij zijn in de bungalow ernaast op vakantie geweest vorig jaar Bloos!

Ok, naar daar ga ik dus nooit meer...

Voor de rest heb ik zelf nog niets meegemaakt, wel denken dat ik iemand bvb in de woonkamer zie lopen terwijl ik toch echt alleen thuisben, maar ik denk liefst dat ik het me verbeeld heb, als ik echt zou toegeven dat ik haar zie vrees ik dat ik gek word... Denk namelijk regelmatig m'n beste vriendin te zien die 4 jaar geleden is overleden...

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 08:32

Sabbientje schreef:
Ik denk dat jij (pinkybubble) wel weet hoe ik tegenover dit soort dingen sta.

Ik heb zelf de laatste tijd rare dingen meegemaakt. DIt naar aanleiding van het overlijden van mijn papa.
Vorige week nog. En daar weet Pinkybubble van alles van, want zij was leidraad in de ervaring.
Het is lastig uitleggen, maar we zaten te MSNen en toen kwam er een heel raar gesprek uit.
Het kwam eropuit dat Pinkybubble mij op een gegeven moment anders noemde dan normaal.
Een naam die maar 1 persoon mij ooit genoemd heeft en tegelijk een persoon waar ik de laatste tijd regelmatig aan dacht (niet mijn vader overigens)
Ik heb na dat gesprek de herinnering die ik aan die man heb naast de foto van mijn pa gezet. Het voelde alsof ik dat moest doen.
Ik kan niet uitleggen wat er in dat gesprek allemaal gebeurd is. Is te veel voor mij Bloos

We hebben elkaar die avond op stal wel even gezegd dat we het best eng vonden Bloos

Fijn dat je het kan vertellen sab Lachen Ik wou het eigenlijk niet doen omdat het voor jou al heavy was, maar ben blij dat je het zelf wel kan vertellen.

OVerigens wist ik zelf niet eens meer wat ik allemaal getyped had, dat was het rare ervan.

Nansje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 11:23

hey meid, pink bubble
Ja ik ken ook van de vesting die dingen, heb ik ook gezien daar, vet vaag.
in het kanaal heb ik neit echt veel gezien maar wel daar waar dat 13de eeuws graf was gevonden waar nu de ravensehoek staat.
Was met Roelof (die daar in die boerderij woonde, weet niet of je hem kent) in die boerderij op t hoekie en ik zei ine een waas tegen hem, ik voel aanwezigheid, ik voel iemand daar op die balk zitten en ik zag dus ook een man mt een ouderwets hoedje achtig iets op en een stok en die zij ook, red ons, red ons.
ik voelde dus aanwezigheid daar en dast zei ik ook. Roelof die nuchtere gast die is veel ste stoer voor die dingen maar schrok wel heel erg.
tot er dus een paar maanden daarna een graf met weet ike t hoeveel lijken werd gevonden. voor die scholen staat nu ook nog dat bord, graven in de ranvensehoek.
ik had al zo een gevoel. ze riepen denk ik dus omdat er gebouwd ging worden. ze zijn veilig opgeborgen.
het was nog op sbs 6 geweest.
FF die link kopieren en dan kan je het zien:D
je ziet ook die boerderij op de achtergrond waar ik me bevond op die foto

http://www.hellevoetsluis.nl/__C12565CF ... enDocument

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 11:32

Nansje schreef:
hey meid, pink bubble
Ja ik ken ook van de vesting die dingen, heb ik ook gezien daar, vet vaag.
in het kanaal heb ik neit echt veel gezien maar wel daar waar dat 13de eeuws graf was gevonden waar nu de ravensehoek staat.
Was met Roelof (die daar in die boerderij woonde, weet niet of je hem kent) in die boerderij op t hoekie en ik zei ine een waas tegen hem, ik voel aanwezigheid, ik voel iemand daar op die balk zitten en ik zag dus ook een man mt een ouderwets hoedje achtig iets op en een stok en die zij ook, red ons, red ons.
ik voelde dus aanwezigheid daar en dast zei ik ook. Roelof die nuchtere gast die is veel ste stoer voor die dingen maar schrok wel heel erg.
tot er dus een paar maanden daarna een graf met weet ike t hoeveel lijken werd gevonden. voor die scholen staat nu ook nog dat bord, graven in de ranvensehoek.
ik had al zo een gevoel. ze riepen denk ik dus omdat er gebouwd ging worden. ze zijn veilig opgeborgen.
het was nog op sbs 6 geweest.
FF die link kopieren en dan kan je het zien:D
je ziet ook die boerderij op de achtergrond waar ik me bevond op die foto

http://www.hellevoetsluis.nl/__C12565CF ... enDocument

Bedoel je die oude melkfabriek? Of daar bij aralia?

Ik zie niets op die fotos...

Nansje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 11:35

ik bedoel de ravensehoek, de oude melkfabriek is helemaal creepie...........