Ik heb zelf ook wel het nodige meegemaakt, heb ook nog wel een paar verhalen. Kijk zelf maar wat je er mee doet, geloven of niet. maakt mij nie tuit
De opa van een vriendin van mij (heel lang geleden) was overleden, hun hadde uit zijn huis zijn favoriete riete stoel gehaald, waar de opa altijd in zat, als er voetballen op stond.
Ook als hun voetballen zaten te kijken hoorde je regelmatig de riete stoel kraken, Maar ik vond dat onzin dus ging ik lekker met me domme kop in de stoel zitten, tijdens voetbal
Toen werd zo ff me keel van achter dichtgeknepen (gewoon ook waar de ouders bijwaren) ik kreeg gewoon echt geen lucht, en toen ik wou opstaan "liet het los" en stonden er ook echt afdrukken in mijn nek.. Scarry oliebolMaarja ik had altijd zoiets avn jaaaa hoor t zal lekker allemaal wel , was ook lekker naief

paar jaar leter kwam er een ander vriendinnetje naar me toe HEY PSSSST geloof jij in geesten? ik zo heel stoer Neuj! tuurlijk niet, ben je gek ofzo
Jaaa maar je moet me geloven, ik eb geesten in huis, ik en me moeder zijn zo bang, Ikzo stel je nie aan man, dus ging ik bij haar thuis slapen, nou de raarste dingen gebeurde, maarja ik zocht overal lekker zon verklaring voor. Als eerste zaten we lekker een filmpie te kijke, toen we ineens en megagrote knal hoorde in de boven slaapkamer, wij kijken, was een grote zwaar houte antieke kast om gekeild.. Ik zo oh dat is vast je kat geweest ofzo
hun zo: "Maar wij hebben helemaal geen kat".... stilte... Fijn, kast terug gezet en weer terug naar beneden gegaan.Toen erna gingen de lamellen in dekeuken als een ontiegelijke mongool heen en weer, dus wij naar de keuken, ik moest voor want hun durfte niet.. Nou ik kwam dus niet verder als de drempel van de keuken, ik kon mij niet meer bewegen, ik had het koud, heel koud, en zag allemaal soorten flasbaks in me hoofd, heel raar, ik kan ze ook niet erg na vertellen, maar ik schijn daar dus een uur te hebben gestaan tot mijn lippen blauw werden van het zuurstof gebrek en ik inelkaar zakte.
Verklaring, sja ik had geen idee, en begon raardere dingen mee te maken, zoals me ogen die van kleur veranderen, ze zijn een keer knalblauw geweest (terwijl ik van mijzelf bruine ogen heb) waarvan mijn moeder dacht dat ik blind was geworden. Dus ik ben contact gaan zoeken met iemand die er meer ervaring mee had, die wist mij te vertellen, dat er een geest "door mij heen" was gelopen als het ware, fijn dus, die heeft een knopje bij mij om gezet zodat ik dien als een soort doorgeefgleuf tusse onze wereld en die van hun. (Ik geloofde het nog steeds niet
)tot ik het ergste, wat ik tot nu toe heb meegemaakt, meemaakte.
Ik was same met wat andere gasten bij ons het bos in gegaan, om sja waarom, weet niet, we wouden er gewoon heen. We werden naar een afgelegen plek soort van aangetrokken, we hadde ook geen idee hoe we daar gekomen zijn. Toen vonden we een graf, echt sirieus een graf. Er stond een naam en een datum op, er stonden satanishe tekens in bomen gekerft, en er hing een net aan de bomen en er was een kampvuur gemaakt, en het stonk daar, dat wil je niet weten. Afijn wij natuurlijk gelijk de politie gebelt, die zou het nader onderzoeken.
Die nacht bleef het me achtervolgen, ik had een droom, droom dat ik degene was die daar lag (als er al iemand lag hoor) ik droomde dat zij/ik in dat net hing, ik keek uit haar ogen. er was een kampvuur, er waren mensen met capuchonnen op en steeds als ik probeerde hun gezicht te zien, zag ik alleen zwart. Ik zag en voelde letterlijk hoe zij 1 voor 1 mijn tenen afsneden en het op hetvuur gooide terwijl ze allemaal vage oliebol zongen en deeden, Ik heb zoo hard geschreeuwd dat mijn vriend me letterlijk opgetilt had en onder de koude douche gegooit had omdat ik niet wakker werd en ophield met gillen. Een week later, liep ik met een maat op het centrum, die daar ook bij was toen we het vonden, en kwam ik een man van in de 30 tegen.. hij keek mij recht in mijn ogen aan, en ik kon mij niet meer bewegen, ik voelde pure angst, ik herkende hem, maar waarvan weet ik niet. Hij keek achterom steeds naar mij, alsof hij mij waarschuwde, dat hij wist dat ik het wist.. BRRRR
Wij hebbe een vesting hier in hellevoetsluis en vele bunkers, zijn ook veel dooden gevallen in de oorlog daar. Ik was in een speeltuin daar (was 21 hoor daar nie tvan hahaha) En ik zag een meisje in een japon roepen, gewoon hallo is daar iemand? hallo?? help me? en toen was het weg, ik al wat minder bang voor dat soort dingen, had zoiets van ook hallo, en trok me er niets van aan. Tot ik ging BBQen bij vrienden en die mij het raarste vertelden.
Ze waren laatst aan het wandelen met hun hond langs het kanaal, toen ze een klein meisje hoorde roepen helpme helpme ik verdrink, en ze zagen ook echt dat meisje, in een japon, in het water spartelen. Ze zijn er heen gerend, en het water ingesprongen, maar er was nergens een meisje te bekennen, duikers hebben de dag erna ook gewoon niets gevonden. Op de een of andere manier ben ik er van overtuigd, dat het kanaal als een soort doorgang dient, alle spookverhalen die je hier in de vesting hoort, hoor je i.d.b.v. het kanaal.. Dat ze zig voort bewegen door het water.. lijk mij vrij logish, of niet hahaha

Zo heb ik nog 1 verhaal,m die heel heavy is, die wil ik wel posten, maar echt als er intresse in is.

ik ben erg sirieus, jij ook, en er zijn vast wel meerdere op dit topic die serieus zijn ?