Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MandyL schreef:nee kan me voorstellen.. jij stuiterd waarschijnlijk het hele huis rond.. dat is nou niet echt de manier om lekker in slaap te komen
Ik denk wel dat ik morgenvroeg meteen rechtop spring als ik wakker word. Omdat ik me dan herinner welke rare actie ik weer heb ondernomen
Ach, ik heb tijd. Kan morgen uitslapen, of dat gaat lukken is nog wat anders.
( het 2e)

! behoorlijk frustrerend als iemand op zo'n moment niet terug stuurt
nou ik ga mn bed opzoeken.. en kan waarschijnlijk morgen ochtend 10 pagina's gaan bijlezen
truste!
Ooooh, ik mag er niet aan denken! 

*
mareen schreef:oeh word altijd helemaal vrolijk van dit soort topics en zit momenteel ongeveer in het zelfde schuitje. Heb een jongen 'ontmoet'(heb er misschien 3 zinnen mee uitgewisseld:P) op vakantie. Hij werkte in een bar waar wij elke avond kwamen. Toen ik thuis kwam heb ik hem toegevoegd op hyves hij heeft me geaccepteerd maar voor de rest geen berichtje gestuurd ofso. Ben nou aan het twijfelen of ik een krabbel zal sturen. Is wel alweer een tijd terug dat ik hem heb toegevoegd en weet ook niet zo goed wat ik moet sturen. pff wat is het leven toch zwaar
Casca schreef:@TS: hij heeft al eerder interesse getoont dus hij zal je echt nog wel kennen... anders stuur je morgen nog een smsje of hij nog wel weet wie je bent, dan wel met je naam![]()
*heeft precies hetzelfde meegemaakt, bij mij pakte het aardig leuk uit*
Hij gaat me vast nog wel kennen hoor!

Eleandra schreef:Wat ik me net afvraag...
Zouden jongens dat ook doen?
Zoiets op een forum posten en dan binnen een uur 5 pagina's met posts van andere jongens krijgen. Zich helemaal opvreten en niet kunnen slapen. Dergelijke dingen?

Ik ben wel vreselijk blij met jullie berichten! Ik heb hier genoeg te lezen, dan moet ik niet heel de tijd naar m'n gsm kijken! 

En zeker op deze manier
Knap hoor, lefgozer!