Teveel reclame gekeken zeker
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:
Echwel schreef:
hahaha, en daar gaat niet eens zoveel grind in
Cayenne schreef:Op het moment dat je daar van het erf rijdt met 11 zakken grind in de achterbak, dan heb je het dus zelf geaccepteerd.
Ik kan me niet voorstellen dat je de auto van achter niet omlaag hebt zien zakken terwijl de zakken werden ingeladen![]()
Het lijkt mij ook niet dat de meneer van Hornbach hier blaam treft. Je had ook nogmaals iets kunnen zeggen toen er niet op je vragen werd gereageerd, en dan nog hadden jullie helemaal niet weg moeten rijden met dat gewicht achterin.
Los van het feit dat de auto nu in de prak ligt, is het ook nog eens gevaarlijk.
Maar idd, eigen schuld
).
_Skess_ schreef:Stelletje mutsen
, ik heb hier echt plat gelegen van het lachen. _Skess_ schreef:Stelletje mutsen
xDramaQueen schreef:Ik vond 'm ook wel een klein beetje grappig_Skess_ schreef:hahahaha en toen lag ik platStelletje mutsen
xDramaQueen schreef:_Skess_ schreef:Stelletje mutsen
hahahaha en toen lag ik plat
paardje2005 schreef:hmm niet voor mij... gebruik hem wel vaker hoor. en hoor hem ook vaker!
Die man ziet toch dagelijks veel auto's... dan kan hij toch wel inschatten wat wel en niet kan?
En anders zijn collega's wel die op een afstandje toekeken.

paardje2005 schreef:Anne_GTI schreef:Niet slim. Maximum belading van een Polo ligt rond de 400 kg. Daar zat je dik boven. Staat gewoon op je kentekenbewijs dus had je zelf kunnen weten.
Maximum belading is 400 kg?? Daar zaten wij dus ver onder... zakken waren 275 kg.. ik weeg 57 mams 53, zaten we dus ver onder.
_Skess_ schreef:Stelletje mutsen
Citaat:Citaat:hahahaha en toen lag ik plat
ik moet spontaan aan grapjes met domme blondjes denken
Ligt ook helemaal dubbel hier...vind het eigenlijk nogal komisch

MandyR schreef::')Er maar gek vinden dat vrouwen dom aangekeken worden als ze een bouwmateriaal zaak binnen stappen.
MandyR schreef:Er maar gek vinden dat vrouwen dom aangekeken worden als ze een bouwmateriaal zaak binnen stappen.