Gisteren stond ie de ramen te lappen toen ik weer voorbij kwam, er kwam heel voorzichtig een ‘hallo’ uit. Ik ben gewoon weer lekker strak voor me uit blijven kijken en binnensmonds wat gemompeld.
Ik heb door het hele gebeuren nou helemaal een afkeer gekregen van hem, ik vind het maar een viezerik.
Aan de ene kant heb ik ook echt het gevoel dat ik het tegen zijn vriendin moet vertellen. Want als ie dat bij mij probeert, kan het gerust zo zijn dat hij achter haar rug om dit ook fijn bij andere dames probeert. Kan misschien zelfs zo zijn dat ie daar wel succes heeft. Maar het kan ook een eenmalige actie geweest zijn. Liever bemoei ik me er helemaal niet mee, maar ik weet wel iets waar ik nu mijn mond over moet houden naar zijn vriendin toe. Hij heeft mij met een ‘geheim’ opgezadeld waar ik helemaal niets mee te maken wil hebben.
Mijn beeld van die jongen is ook gewoon helemaal vervormd zeg maar. Ik vond het eerst echt een aardige vent maar nu kan ik niet meer van het gevoel af komen dat het een beetje een pervers mannetje is. Kan ook wel weer overdreven zijn van mijn kant maar dat is nu een beetje mijn idee erbij elke keer als ik hem zie

Daarom houd ik het contact ook zo kort en vaag mogelijk. Als hij me iets wil vertellen dan zijn er meer dan genoeg mogelijkheden om dit te doen buiten de sms om. Ik reageer pertinent niet meer op sms-jes. Als er vandaag weer een sms komt, dan ben ik eerder genegen om de telefoon op te pakken en eens te bellen, kijken hoe hij dan reageert als hij me rechtstreeks aan de lijn krijgt. Kijken of het dan nog steeds zo’n grote jongen is.
Vooralsnog laat ik hem even zweten en ben echt in dubio of ik zijn vriendin toch moet inlichten. Ik weet dat ik zoiets zelf ook graag zou willen weten. Anders leef je ook maar in een leugen.
Eigenlijk wel heel grappig!