draverr schreef:Toen ik zijn paard kocht
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
draverr schreef:Toen ik zijn paard kocht

)

)

Liezel1 schreef:Op Bokt...

Hij werkt op de buitenafdeling. Had een keer koopavond, en hij kwam toevallig wat drinken. Vond hem zo wel leuk overkomen enzo, beetje met m gepraat. Tijdje later moest ik bij hem op de afdeling staan, en toevallig met hem samenwerken. Kerstbomen vouwen.
Hij had een kater en was behoorlijk melig, dus zodoende gingen er wat opmerkingen over en weer. Week daarna hadden we personeelsfeest (in Toverland), samen in wat attracties geweest en wat gepraat en geflirt enzo. Hij heeft toen mijn nummer gevraagd en die nacht gingen 50 smsjes zijn kant op en hetzelfde aantal ontving ik. Behoorlijk wat geflirt dus via de sms en dat is nog wel een tijdje door gegaan. Die week hebben we elkaar ook regelmatig gezien en een paar dagen na het feest hebben we voor het eerst gekust. Toen kwam ik er ook achter dat meneer een vriendin had.
Ik ben wel gewoon met hem blijven omgaan en smsen, wel wat terughoudender, maar er kwam steeds meer van zijn kant af. We hebben dus wel nog regelmatig gekust in die tijd. (en ja ik weet dat ik fout zat, maar hij was/is zoooooo leuk
) Hij had ondertussen ook regelmatig ruzie met zijn vriendin. Dat is uit gegaan, maar een week later was hij weer bij haar terug. Toen heb ik me afzijdig gehouden, alleen nog vriendschappelijk met hem omgegaan. Wel blijven smsen en wel eens wat afspreken, want ja, liever vrienden dan helemaal geen contact meer. Tijd later, 3 weken nadat hij weer terug was bij zn vriendin, hadden we wat afgesproken, om een film te kijken bij hem thuis. Ik was eerder bij hem dan andersom, en toen hij van zn fiets afstapte was het eerste wat hij deed mij zoenen. Ik was helemaal verbaasd, en die dag werd duidelijk dat hij voor mij gekozen had. Een dag later waren we een stel.
Het was wat snel, maar ik kon tegen hem geen nee zeggen... 
ILOVE_TARA schreef:Via school, op een nogal aparte manier.(staat in mijn profiel)
!
Andere ex heb ik leren kennen door een lokale radio omroep daar werkte hij toen haha. Dusja eigenlijk kan de ware zomaar overal rond lopen. Mijn zus woonde al een aantal jaren boven haar nu huidige vriend in de flat. Hij sprak haar eens aan en nu zijn ze alweer een behoorlijke tijd gelukkig
ik ging met haar stappen en iedereen zat daar nog, incl haar vriend,, na avondje stappen bleef ik bij hem slapen als one night stand,
)

Ik als broodmeisje en hij als assistent-bedrijfsleider
Hij liep wel verdomd vaak voorbij, en omdat ik 'm juist zo schattig vond stond ik daar altijd met mn rode boei de andere kant op te kijken 
(oke, klotezat natuurlijk maar je moet ergens beginnen
Na een hoop gesms (en natuurlijk genegeer op t werk
) zijn we een paar keer samen gaan stappen en toen hadden na ong. 2 maanden vanaf carnaval wat
Liezel1 schreef:Op Bokt...

_Skess_ schreef:Toen ik bij mijn vriendin was (toen had hij nog met haar). Later toen het uitging heb ik met hem afgesproken op het station in Steenwijk