Als ik iemand zie die naar mijn maatstaven "knap" is en een leuke uitstraling heeft, stap ik daarop af. Ik zal niet snel op iemand afstappen die ik gewoon echt "lelijk" vind, dan heb ik gewoon geen behoefte om hem beter te leren kennen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

(Ik zeg niet dat je m superknap moet vinden, maar als je m Echt niet aantrekkelijk vindt, lijkt t me sterk dat 't iets wordt.) 
TasjaIsLief schreef:Niemand is lelijk, je kunt iemand wel lelijk Vinden.
En voor de mensen die zeggen 'Ik val op innerlijk, niet op uiterlijk'.. zijn uiterlijk is toch de reden dat je bv op hem/haar afstapt? En kom op, 't oog wil ook wat(Ik zeg niet dat je m superknap moet vinden, maar als je m Echt niet aantrekkelijk vindt, lijkt t me sterk dat 't iets wordt.)
!
) 

en daar heb ik een onwijse klik mee.... Mijn vriend is echt bloedmooi en dus val ik op hem, maar zo'n klik als met die andere jongen heb ik (nog) niet... maar ik voel me super aantrokken tot hem...

ikenindi schreef:de meeste mensen beantwoorden niet mijn vraag. tuurlijk snap ik dat iedereen een mooi uiterlijk belangrijk vind, maar knap je echt af op het uiterlijk?
Heb dit al een aantal keren meegemaakt. Het is absoluut niet zo dat ik alleen maar modellen wil en ik ben zelf ook niet bepaald een megaschoonheid..
Maar een jongen moet wel 'iets' hebben, anders zal het hem niet worden denk ik, er moet wel een vonk overspringen.
maar dat maakt mij niets uit. Ik moet het erop doen en ermee leven.

en omgekeerd hetzelfde, mijn vriendinnen kunnen kwijlen van mannen die ik gewoon lelijk vind. Het is ook niet echt relevant vind ik, verliefdheid kun je niet plannen, dat overkomt je gewoon en dan zijn al die dingen die eerst lelijk waren opeens prachtig